Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?

nurse07

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Moncka skrev:

Det blir jo for dumt. Ingen kan holde slikt hemmelig. Sikkert en fake profil isåfall.

Tror jeg også. Han er nok ikke så dum at han matcher med andre jenter på tinder når han er et såppas "kjent" fjes. Det er jo åpenlyst at hun vil finne ut av det. Tenker nok den er fake eller at noen bare liker å spre rykter.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett han på Tinder! Riktignok med et annet navn, og da jeg så litt videre var det flere bilder av en annen fyr på profilen, og ikke Emil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2017 den 10.03, Venetia skrev:

Jeg har sett han på Tinder! Riktignok med et annet navn, og da jeg så litt videre var det flere bilder av en annen fyr på profilen, og ikke Emil. 

Er nok ikke han! Han er akkurat gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes at det går veeeldig fort i svingene me de 2? Er jo ikke så lenge siden de ble sammen,er allerede gift å venter barn sammen.

Endret av Frida86
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Frida86 skrev:

Er det bare meg som synes at det går veeeldig fort i svingene me de 2? Er jo ikke så lenge siden de ble sammen,er allerede gift å venter barn sammen.

Tenkte det samme selv..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. De er gift og nå venter de barn. Dette er da ikke noe å være kritisk til?? De ble jo ikke sammen i går heller. Vet om mange som har hatt det mye mer "travelt".

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Menice skrev:

Er det ikke blitt påvist zika på Hawaii? Eller tar jeg helt feil? Selv ved få tilfeller ville jeg ikke tatt sjansen...

Puh! Tok feil, var dengue utbrudd jeg hadde lest om. Samme mygg, annen sykdom 😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Hege899 skrev:

Er vel kanskje derfor de ville gifte seg så raskt :)

Hun var jo ikke gravid når de satte en dato for bryllupet🙄 Hun skal ikke føde neste uke...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...
På 20.9.2017 den 11.28, Frida86 skrev:

Og i dag skriver hun at hun var gravid i starten av året også, men mistet..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.10.2017 den 11.52, Liljeb skrev:

Og i dag skriver hun at hun var gravid i starten av året også, men mistet..

Og at hun var gravid med tvillinger!! Men at den ene døde... Trist :( Håper det gå bra med den hun har i magen nå.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var et sterkt innlegg fra Annette, og beundrer henne for åpenheten. Ønsker henne virkelig alt godt og synes det er ganske uinteressant om det har gått fort eller ikke. La nå folk få leve livet sitt som de selv vil. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
21 hours ago, listefyll said:

Synes det var et sterkt innlegg fra Annette, og beundrer henne for åpenheten. Ønsker henne virkelig alt godt og synes det er ganske uinteressant om det har gått fort eller ikke. La nå folk få leve livet sitt som de selv vil. 

Jeg ble skikkelig emosjonell når jeg leste det innlegget. Trilla noen tårer nedover kinnene. Og syns det var godt skrevet, om ett emne som burde snakkes mer om.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • Opprett ny...