troikaen Skrevet 13. september 2016 #141 Del Skrevet 13. september 2016 1 time siden, jegerenenhjørning skrev: Har de brutt forlovelsen? Ringen er borte Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funkytwist Skrevet 13. september 2016 #142 Del Skrevet 13. september 2016 Det har jeg lurt på en stund, men vi har jo mistet litt innsyn i livet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerenenhjørning Skrevet 14. september 2016 #143 Del Skrevet 14. september 2016 10 timer siden, troikaen skrev: Ja. Det var leit. Hvor har du det fra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 17. oktober 2016 #144 Del Skrevet 17. oktober 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og omtale av tredjepart. Kragebein, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powpow Skrevet 28. oktober 2016 #145 Del Skrevet 28. oktober 2016 Litt off topic, men har dere sett at hun har blitt sammen med Emil fra paradise hotel? Han som ble sammen med Thea og fikk den kidden de kalte Nemo. Så morsomt, husker Annette skrev på bloggen at hennes guilty pleasure var å se PH back in the days.. Haha 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 28. oktober 2016 #146 Del Skrevet 28. oktober 2016 (endret) 3 timer siden, powpow skrev: Litt off topic, men har dere sett at hun har blitt sammen med Emil fra paradise hotel? Han som ble sammen med Thea og fikk den kidden de kalte Nemo. Så morsomt, husker Annette skrev på bloggen at hennes guilty pleasure var å se PH back in the days.. Haha Nei, har hun? det var en sammensetning jeg aldri hadde sett for meg. Endret 28. oktober 2016 av KBNS 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holititten Skrevet 28. oktober 2016 #147 Del Skrevet 28. oktober 2016 2 timer siden, powpow skrev: Litt off topic, men har dere sett at hun har blitt sammen med Emil fra paradise hotel? Han som ble sammen med Thea og fikk den kidden de kalte Nemo. Så morsomt, husker Annette skrev på bloggen at hennes guilty pleasure var å se PH back in the days.. Haha Det har blitt diskutert her, men ble moderert bort. Men nå får det kanskje stå som de har kunngjort det mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkIA Skrevet 19. november 2016 #148 Del Skrevet 19. november 2016 Er det noen som vet noe mer om hvorfor forlovelsen ble brutt og når hun ble sammen med han Emil? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lista Skrevet 21. november 2016 #149 Del Skrevet 21. november 2016 De var på ferie sammen i oktober også, ref. instagramprofilen hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 22. november 2016 #150 Del Skrevet 22. november 2016 Ryddet for bilder fra sosiale medier. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennahooj Skrevet 16. januar 2017 #151 Del Skrevet 16. januar 2017 Hun er begynte å blogge igjen i går... Skjønner godt hun vil ha tilbake den skyhøye inntekten bloggere har. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilla_88 Skrevet 16. januar 2017 #152 Del Skrevet 16. januar 2017 Glad hun er tilbake!!:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken.stille Skrevet 16. januar 2017 #153 Del Skrevet 16. januar 2017 Å er hun tilbake? Så bra! Jeg likte bloggen hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 16. januar 2017 #154 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) 7 timer siden, Ennahooj skrev: Hun er begynte å blogge igjen i går... Skjønner godt hun vil ha tilbake den skyhøye inntekten bloggere har. Blir vel begrenset med høy blogginntekt så lenge hun kun skal blogge når hun føler for det, da må hun nok tilbake til 1-2 innlegg pr dag om hun skal tjene fett. Hun har fast jobb ved siden av, så dette blir nok ikke hovedinntekskilden. Glad hun er tilbake :o) Endret 16. januar 2017 av morhjertegod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 16. januar 2017 #155 Del Skrevet 16. januar 2017 Ser ut som hun har tenkt å satse på "vlogging". Gleder meg til å følge med 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ennahooj Skrevet 18. januar 2017 #156 Del Skrevet 18. januar 2017 På 16.1.2017 den 17.34, morhjertegod skrev: Blir vel begrenset med høy blogginntekt så lenge hun kun skal blogge når hun føler for det, da må hun nok tilbake til 1-2 innlegg pr dag om hun skal tjene fett. Hun har fast jobb ved siden av, så dette blir nok ikke hovedinntekskilden. Glad hun er tilbake :o) bloggere som Andrea Badendyck sier hun aldri har blogget så lite, og tjent så mye. Så hun trenger nok ikke blogge like mye som før for å tjene det samme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilla_88 Skrevet 27. januar 2017 #157 Del Skrevet 27. januar 2017 Synes filmen med den nye kjæresten var veldig søt Virket som om hun har hatt godt av en pause. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 28. januar 2017 #158 Del Skrevet 28. januar 2017 Jeg syns hun prater annerledes enn tidligere. Var ikke helt samme bloggeren i videoen følte jeg. Lurer også på hvorfor de prater så mye om oppkast i videoen. . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venetia Skrevet 16. mars 2017 #159 Del Skrevet 16. mars 2017 Hun er forlovet igjen!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KBNS Skrevet 16. mars 2017 #160 Del Skrevet 16. mars 2017 Koselig da jeg er like gammel som henne, litt rart å tenke på at hun er forlovet for andre gang! Hverken jeg eller noen av mine venninner har vært forlovet én gang ennå engang men det så vakkert ut på Island, og det er hyggelig at hun har funnet kjærligheten igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg