Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?

nurse07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Faen. Det her var trist. Også føler jeg meg så teit for å synes at det er trist. Men det er jo det! 
Vokste opp med ho jenta der, føles det ut som. Hun er et par år eldre enn meg så jeg så veldig opp til henne, spesielt prøvde jeg å etterlikne fletta på sida og det blonde håret. Husker så sykt godt videobloggene med ho og han morsomme i media-klassen hennes, når de ringte fra skype til forskjellige land osv. 

Faen.

Endret av Bonobo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hun er min favorittblogger så det var veldig synd. Virker som det er riktige avgjørelsen da, bloggen har sett sine bedre dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja et var litt trist - flott jente på alle måter. Hun hadde med bilde fra forlovelsen i årskavalkaden da så håper at det betyr at alt er vel. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Ja et var litt trist - flott jente på alle måter. Hun hadde med bilde fra forlovelsen i årskavalkaden da så håper at det betyr at alt er vel. 

Det var vel kun den Instagramoversikten? Den alle bruker nå som viser mest likte bilder fra 2015. Jeg tror det er slutt, hun har slettet bilder av forlovelsesringen på instagram. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924

Hun kommer til å bli sterkt savnet. Trist at alle de gode gamle bloggerne slutter, og kun de som bryr seg om klikk og penger blir igjen. Få bloggere kan slå Anette i kvalitet på innleggene, i hvert fall under "storhetstiden" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
9 timer siden, Angstkvinnen skrev:

Det var vel kun den Instagramoversikten? Den alle bruker nå som viser mest likte bilder fra 2015. Jeg tror det er slutt, hun har slettet bilder av forlovelsesringen på instagram. 

Nei, det var med i del 1 også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Angstkvinnen skrev:

Det ligger fortsatt bilder av ringen på Instagram 👍🏻😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalalala59

Ganske kjipt. Hun er den eneste av bloggerne etter min mening det gikk an å ta til seg motetips fra som funker i hverdagen, småbarnslivet og jobbsammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod
1 time siden, Mahnaz skrev:

Ganske kjipt. Hun er den eneste av bloggerne etter min mening det gikk an å ta til seg motetips fra som funker i hverdagen, småbarnslivet og jobbsammenheng.

Veldig enig! Hun virket også veldig god og søt, ærlig om sine problemer og ikke minst veldig vakker. Jeg elsker stilen hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dumt. Skulle ønske hun kunne nevnt Morten med ett ord i det siste innlegget. F.eks "nå skal jeg fokusere på min jobb, planlegge bryllup" eller noe. Men hun har vel lyst til å ha privatlivet i fred, det er jo forståelig. Bloggen tapte seg jo ganske kraftig mot slutten, så vet ikke om jeg kommer til å savne den egentlig. Synes ofte klesstilen ble litt vel harry/sær for min smak uansett, så ble ikke så inspirert av den biten heller. Det jeg savner mest er de personlige innleggene, og de har det ikke vært noe av på en stund, så alt i alt kanskje dette ikke blir noe stort savn. Håper hun er lykkelig :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Stellia skrev:

Kjempedumt!

Synes likevel vi fortjener å få vite svaret på spørsmålene som henger i lufta.

Fortjener? Nei, vi fortjener ingenting. Det er hennes privatliv.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å savne henne som blogger, er henne og Ida Wulff som startet blogglesingen for min del, og nå er det få igjen på min egen alder som inneholder kvalitet.

Ser på Instagram at hun er i London med både mor og mormor, hååper det er for bryllupskjoleshopping eller noe, jeg og er fryktelig nysgjerrig på denne forlovelsen det plutselig ble så stille om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

Det er lenge siden jeg aktivt leste men husker godt perioden hvor hun blogget og hadde normal jobb, alle oppturer på treningsfonten, innflytning med kjæreste i oslo, brudd, nye oppturer med studie, ny kjæreste, opptur og nedtur med pendling osv. Hun var mye mer "normal" enn de andre bloggerne synes jeg, bortsett fra den evige ferieturene hennes som jeg var veldig sjalu på. Sluttet å lese etter de flyttet til huset og hun begynte å bli nedbrutt.

Håper det ikke er en ny slik periode og at hun slutter å blogge for å få fred. Håper alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste NetteNestea i går for første gang på lenge fordi jeg leste her at hun skulle slutte og i natt drømte jeg at jeg var med henne på ferie og møtte broren hennes som var kjempekjekk, og så fikk vi god kontakt, men så stakk han bare uten å si noe :skratte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Edit: Tråden er ryddet for ytterligere spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Har hun giftet seg? Ser på bildene på insta at hun har en gullring på fingeren. Håper det! 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
  • Opprett ny...