Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?

nurse07

Anbefalte innlegg

Det ser ut som hun har stengt kommentarfeltet, i alle fall har hun ikke godkjent kommentarer på innlegg den siste uken. Så det tyder kanskje på at hun ikke har det helt bra om dagen.. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun skriver at hun er i London med Morten, så da er det jo tydeligvis ikke slutt likevel. Synes likevel det er rart at hun har sluttet å nevne ham, og spesielt det at hun ikke godkjenner kommentarer som spør om de fremdeles er sammen. Håper de finner ut av det i alle fall, det virket jo som de var "meant to be" :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i London med typen nå, hun har vel aldri nevnt han så mye på bloggen før heller. Og hvor har dere det fra at de selger huset? Det ligger ikke til salgs på finn nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er i London med typen nå, hun har vel aldri nevnt han så mye på bloggen før heller. Og hvor har dere det fra at de selger huset? Det ligger ikke til salgs på finn nå. 

Det lå ute, linken har blitt postet tidligere i tråden. På spørsmål om hvorfor de solgte svarte hun "vil flytte til byen igjen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) så rart at hun ikke annonserte salget på bloggen, er jo mange som har siklet på det huset .. 

Sikkert litt døllt for henne å bo på Jar. Nå tipper jeg vi snakker hus/townhouse eller stoor leilighet på Frogner. 

Endret av Fredrik29
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Ja, nå har hun jo skrevet på bloggen og "dere har sikkert merket at ikke alt er så bra om dagen" eller noe. Synes det er irriterende at hun ikke skriver noe om Morten da, hverken avkrefter eller bekrefter status. Ikke at vi har noe krav på det, men hun har jo tross alt nevnt han med jevne mellomrom før, bl.a at de er på ferie sammen, men ikke nå, det er litt rart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun kan publisere og svare litt mer på kommentarer snart, eller svare på spørsmålsrunden hun hadde for litt siden..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glitterogfjas

Er jo ikke sikkert det er problemer med Morten da, hun har jo hatt det vanskelig før, og det er jo ofte når det blir mørketid sånne problemer er verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske hun har slitt veldig psykisk før, ka jo være det er en ny periode med det som er grunnen. Synes ikke hun pleier å nevne Morten så veldig uansett. Noen som har sjekka instaen hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt, samt svar til dette.

Edit: Tråden er på nytt ryddet for spekulasjoner og ryktespredning, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Oi, var det ikke mange nye svar her nettopp?

Jeg klarer ikke helt å forstå hvorfor hun har stengt kommentarfeltet sitt i flere uker nå, hun har da vel aldri fått noe særlig med kritiske kommentarer? Men de har jo nylig solgt huset de kjøpte sammen og spørsmål om henne og Morten ble aldri besvart, heller ikke spørsmålsrunden hun hadde.. Og nå jul og nyttår tilsynelatende uten Morten og uten at gaver fra han nevnes, det skiller seg vel fra tidligere år om man har vært fast leser lenge.. Samt forlovelsen dras ikke frem i årskavalkaden, og det er alltid "jeg" og aldri "vi" i innleggene hennes lenger.. :-( ..Samtidig virker det som at hun er i godt humør igjen, jeg håper hun kan dele litt mer snart :-)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Dwight skrev:

Hun bruker ringen hvertfall :)

Var det jeg også skulle si - ringen er fortsatt på! Lever i håpet jeg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...