Gå til innhold

Er NetteNestea veldig rik?


nurse07

Anbefalte innlegg

Hun har skrevet som svar til en kommentar på bloggen nå at de skal flytte tilbake til byen. Rart at hun ikke har nevnt det på bloggen, men da er det hvertfall ikke slutt :) gleder meg til de begynner å planlegge bryllup og håper hun deler litt fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, er det ikke litt "bakvendt" å flytte INN til byen med hund? Går jo fint an å bo i sentrum med hund, men vil nå tro de fleste som har hund ønsker seg en hage som de lett kan slippe hunden ut i.

-og 18 min med banen inn til sentrum er nå ikke lenge da, slik at de bor jo ikke så usentralt heller at de trenger å flytte på seg.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Sant, kommer selv i fra en familie med mye i formue. Betyr ikke at man kan flagre rundt med pengene og ta helt av. Formue kan være så mangt...

Anonym poster: 14bad8ad44aef008dd2a38d1c0909bec

Formue vil si at hvis faren er medeier i et firma verdt som er verdt flere millioner, vil det stå oppført som formue. Han har ikke 50 millioner til å kose seg med.

Jeg har 300.000 stående på kontoen min. Men jeg har boliglån på mere enn det, derfor har jeg null i formue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Formue vil si at hvis faren er medeier i et firma verdt som er verdt flere millioner, vil det stå oppført som formue. Han har ikke 50 millioner til å kose seg med.

Jeg har 300.000 stående på kontoen min. Men jeg har boliglån på mere enn det, derfor har jeg null i formue.

Så jeg svarte feil person. Ser jo at du vet hva formue betyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om hun det var oppstått brudd, men den kommentaren har hun ikke godkjent. At hun skriver "vil flytte tilbake til byen" betyr ikke at det gjelder å gjøre det sammen.

Endret av Stellia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er sikkert - det er ikke HUN som sitter på disse pengene personlig.

Nei, men det drypper greit på henne også 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de fremdeles er sammen så kan det jo være at hun ikke ønsket å dele annonsen fordi hun ikke vil at ørtenhundre nysgjerrige tenåringer skal dukke opp visning og snoke i huset hennes. Ikke et vondt ord om blogglesere, men det er kanskje ikke rette målgruppen til å kjøpe hus til 9 millioner?

Jeg ville i alle fall tenkt meg om en gang før jeg annonserte det på bloggen.. Markedet er jo godt så hun får nok solgt til en god pris uansett :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skrevet i en kommentar nå nylig at "VI vil vil flytte tilbake til byen", så vil tro de fortsatt er sammen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var i "Snapchat lately". Får ikke til å legge inn lenke osv., men hun skriver "Ja, vi skal selge det og flytte til byen :)". Jeg tolker det i hvertfall som at de fortsatt er sammen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var i "Snapchat lately". Får ikke til å legge inn lenke osv., men hun skriver "Ja, vi skal selge det og flytte til byen :)". Jeg tolker det i hvertfall som at de fortsatt er sammen. :)

 

Ok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten

Nei, det var i "Snapchat lately". Får ikke til å legge inn lenke osv., men hun skriver "Ja, vi skal selge det og flytte til byen :)". Jeg tolker det i hvertfall som at de fortsatt er sammen. :)

Det gjør meg glad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at et barnløst par i 20årene har lyst til å bo i sentrum. Jar er ikke langt unna, men det er veldig annerledes enn å bo inni byen.. spesielt om man går ofte ut på kvelden. De har jo tydligvis god økonomi så de kan sikkert få en fin leilighet i nærheten av en stor park til å gå tur med hunden i, og kan gå hjem fra byen, ha butikker og restauranter rett utenfor døren, lettere å få venner på besøk osv (ja, de fleste synes 18 min ut av byen med bane er langt)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel at det fine huset de leier er ute for salg nå? Kan hende eierne rett og slett vil selge? ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det står vel at det fine huset de leier er ute for salg nå? Kan hende eierne rett og slett vil selge? ☺

Nei, det om at huset de leier er for salg gjelder feriehuset hun og foreldrene har brukt nå nettopp på ferie. Huset hennes og typens ligger ute på Finn, men jeg tror de eide og ikke leide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel at det fine huset de leier er ute for salg nå? Kan hende eierne rett og slett vil selge? ☺

De eier boligen. Vi var selv på visning der forrige gang den ble lagt ut for salg. Da gikk den noen hundre tusen over takst. Godt for dem at prisen har steget siden de kjøpte den :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om hun det var oppstått brudd, men den kommentaren har hun ikke godkjent. At hun skriver "vil flytte tilbake til byen" betyr ikke at det gjelder å gjøre det sammen.

Har hun fortsatt ikke godkjent kommentaren din? Ser ikke for meg at hun skulle ha noe imot å godkjenne den dersom de fortsatt er sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står vel at det fine huset de leier er ute for salg nå? Kan hende eierne rett og slett vil selge? ☺

DE EIER:...! Det er et annet hus du tenker på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...