Gå til innhold

Bestille hotell, hvilke sider stoler du på?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt litt på hotell i det siste, og kom over olotels.com. Her inne fant jeg en tråd som ikke anbefaler den siden, men mange av tripadvisor sender meg til feks:

- otel.com

- octopus.com

Hvilke sider stoler du på? Som ikke er hotels.com og booking.com, selvsagt :)

Anonym poster: 3840c822024e393a6dce61f4b6102044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.asiarooms.com

Skrevet

Jeg har brukt Otel.com flere ganger og vært godt fornøyd. :) Har ofte spart en god del i forhold til hotellens egne priser, og har i tillegg kunnet bruke opptjente poeng etterhvert for å gjøre det enda rimeligere.

Gjest Bobler
Skrevet

Vi fant et kjempehotell til veldig god pris på booking.com :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har brukt hotels.com, men sist gang jeg ankom hotellet fantes ikke bookingen min så skal ihvertfall ikke bruke de igjen :)

Skrevet

Jeg har brukt hotels.com, men sist gang jeg ankom hotellet fantes ikke bookingen min så skal ihvertfall ikke bruke de igjen :)

Det kan jo faktisk være at det er hotellets feil, og ikke hotels.com. Selv har jeg brukt hotels.com flere titals ganger uten at det har vært et problem. Uhell kan skje.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

ving.no

Har gått på noen smeller med hotels.com.

Skrevet

Finner ofte hoteller på hotels.com eller expedia, og så går jeg inn på hotellets hjemmeside og bestiller der. Ofte tjent en god del penger på det, i alle fall på små hotell som ikke er medlem av en stor kjede. I tillegg kan ofte andre ekstrabestillinger gjøres på hjemmesiden som ikke kan gjøres via hotels. com, f.eks tidlig/sen innsjekk, valg av side for hotellrommet (mot front eller bakgård), frokostvariasjoner osv.

Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Hotels.com er uaktuelt å bruke mer - jeg bestiller kun fra hotellene direkte.

Etter å ha tapt tusenvis av kroner på en hotellferie så vokter jeg meg vel for å bruke "hotell-agenter" som hotels.com. Useriøse, vanvittig arrogante og en ufyselig kundebehandling da jeg prøvde å booke om en bestilling hos dem.

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

I tillegg til sidene nevnt over her (Yvonne har mange bra forslag) kan du også bruke gullivers.com. Det er ikke alle hotelkjeder som kommer opp i alle byer der, men det er et bredt utvalg og tidvis gode priser.

Uansett hvilke sider dere bruker vil jeg anbefale å alltid sjekke hotellets egen hjemmeside i tillegg. Du kan få gode tilbud der også.

Hold dere unna olotels.com.

Skrevet

Jeg bruker mest hotels.com, hotels.no og expedia.

På sistnevnte fikk jeg tur til New York til 8000 kroner pr person for fly tur/retur og ti netter på flott firestjerners hotell på Manhattan!:)

Gjest gjest17
Skrevet

Går stort sett i de to som du selv nevner... :-)

Skrevet

Har brukt mest hotels.com og hostelbookers.com (både hoteller, hostels, b 'n bs, campingplasser osv) Fornøyd med begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...