AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Hei jeg er ei jente i begynnelsen av 20 årene og jeg har et lite problem, eller jeg vet ikke om jeg kan kalle det et problem heller. Saken er hvertfall at jeg er sinnsykt glad i sex, og føler av og til at jeg er for opptatt av det. Jeg kunne gjort det flere ganger daglig og jeg tenker mye på det. Er i et ganske nytt forhold nå og sexen er fantasisk, men jeg føler at jeg kanskje burde ta det litt med ro? Dette høres kanskje rart ut, men jeg vil ikke at min nye kjære skal tro jeg er helt sexgal. Grunnen til at jeg vil ha sex så ofte, tror jeg kan skyldes mitt forrige forhold. Jeg og exen min var sammen i 5 år, og vi hadde aldri sex. Jeg tror rett og slett h*n var aseksuell. Jeg var så frustrert og trist i alle de årene, fordi han ikke ville, og jeg var mildt sagt alltid kåt. Så nå er det bare deilig å ha funnet en fantastisk kjæreste som faktisk vil. Men føler meg litt flau av og til, siden jeg er så veldig opptatt av det. Vet ikke helt hvor jeg ville med dette innlegget, men kanskje jeg bare vil vite om dette er vanlig? Skal jeg roe meg ned, eller bare fortsette som før? Anonym poster: e5c1f4b48b7b4b0ed9be5f591adb9ff9
Gjest "gjest" Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Du høres bare sunn og frisk ut. Bare utfold deg, du. 1
Gjest Martin Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Mann her. Snakk med kjæresten om akkurat dette - mye bedre å være åpen. Om han vil ha sex dagen lang - og du med - er det vel ikke noe å holde igjen. I alle nye forhold jeg har hatt har vi knullet som kaniner i starten, men så dabber det jo naturlig av. Kommunikasjon, det er greia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå