Arwen Skrevet 13. februar 2004 #1 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva synes dere? Jeg ska sende inn brudepikene før meg og pappa, skal selv ha mendelson inn og canon in D ut. Hva synes dere vi skal spille når brudepikene går inn? De er jo bare to, så tar jo ikke kjempelang tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. februar 2004 #2 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva med "Purpose" av Rikard Nordraak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. februar 2004 #3 Del Skrevet 13. februar 2004 Kan de ikke gå inn til det samme som dere da? Altså at musikken starter når de går inn, og fortsetter til dere også er inne.. Stykkene er jo ganske lange, så de tar nok ikke slutt før dere er inne allikevel. Men klart, har du/dere bestemt dere for to forskjellige så går dere for det! Har bare ingen forslag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 13. februar 2004 #4 Del Skrevet 13. februar 2004 Kan de ikke gå inn til det samme som dere da? Altså at musikken starter når de går inn, og fortsetter til dere også er inne.. Stykkene er jo ganske lange, så de tar nok ikke slutt før dere er inne allikevel. Men klart, har du/dere bestemt dere for to forskjellige så går dere for det! Har bare ingen forslag jeg... Enig Jeg skal gjøre det samme som deg Arwen, å la brudepikene gå frem til alteret FØR jeg begynner å gå (grunnen er også det at gangen frem er så kort). Vi skal ha samme sang for hele pakken. Blir litt mye når vi også skal ha en dame som skal synge 2 sanger i kirken for oss syntes jeg.....(From this moment og Ave Maria). Lykke til med valget. Fikk jo egentlig ikke noe hjelp av meg du nå :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 13. februar 2004 #5 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har ikke noe forslag til stykke, men kanskje du kan finne et klassisk stykke som egner seg her . Canon in D er liksom så forsiktig så jeg syns jo stykket som brudepikene skal gå inn etter ikke bør være noe særlig kraftigere.. Hos oss skal brudepikene gå inn etter Canon in D, og så skal vi ha Mendelssohn som brudemarsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 13. februar 2004 Ja, men tror dere har misforstått. Vi skal ha mendelsshon inn og canon ut. Vi skal ikke ha samme stykke, for mendehlson begynner jo så bra. Dessuten er midtgangen enormt lang *grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 13. februar 2004 #7 Del Skrevet 13. februar 2004 Ja, da hadde jeg misforstått...Men, da finner du helt sikkert en som kan brukes på den siden jeg la link til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 13. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 13. februar 2004 Ja, da hadde jeg misforstått...Men, da finner du helt sikkert en som kan brukes på den siden jeg la link til.. Takk, skal gå gjennom den i morgen. *legger i favoritter* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå