Gå til innhold

Menn med liten penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at det er ulovlig å ha sex med menn under 16 i penisstørrelse også?

Nå har jeg blitt sammen med en mann på 34 år, men problemet er at penisen hans er bare 14 i erigert tilstand og enda mindre i slapp. Og siden det er ulovlig å ha sex med en på 14 så blir jeg litt bekymret her. Skal også si at det var veldig veldig avtennende å se den lille tassen hans. Har ikke gjort noe seksuelt ennå med han før jeg fikk spurt meg rundt her.

Anonym poster: 80f33c304a1c4c947fceca4b1f8991f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har målt den med linjal men enda ikke gjort noe seksuelt? Godt jobba :)

Hvis du har fått måle den så tror jeg ikke han er veldig interessert i deg siden det ikke ble noe mere.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke målt den. Har ikke en gang tatt på den og at jeg så han naken var i en ikke seksuell sammenheng. Men den så veldig liten ut så jeg spurte da.

Men det var på en sånn måte at han trodde jeg synes den var stor da så tror ikke han ble såret eller at det var noe galt med penisen hans.

Anonym poster: 80f33c304a1c4c947fceca4b1f8991f9

Skrevet

Som mann så tror jeg ikke du skal være bekymret. Det handler mere om hvordan den brukes enn hvor lang den er. Jeg er helt gjennomsnittslig selv.

Hvis du virkelig bryr deg om denne mannen så burde ikke størrelse være noe problem. Akkurat som om dine pupper ikke burde være noe problem.

Det er det inni hodet som teller i lengden. Er han en real og bra fyr så burde du ikke dumpe han fordi han er 2 cm kortere der nede. Da er du litt dust spør du meg. Tenk hvis alle menn skule hatt damer med 75F i bryststørrelse. Hadde jo bare vært single menn da.

Heller 14cm vil jeg si enn 34. Kos deg og prøv ut denne du kaller lille saken hans. Den kan sikkert gi deg mere glede enn du kan tenke deg!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

HUEHUEHUEHUE FUNI JOEK!

Anonym poster: eaeb159e8bdb25f59a06d291c16630c8

Gjest Bandit
Skrevet

Ja, for sånne som deg er det er ulovlig å ha sex med menn under 16 cm.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at det er ulovlig å ha sex med menn under 16 i penisstørrelse også?

Nei, mange liker å ydmyke parteren og da kan kuken være et effektivt mål. Størrelsen sin betydning avhenger av preferanse og kvinnen sin anatomi, og det er egentlig svakt å la andre sette premissene for sitt eget liv.

Anonym poster: 124c402029e786f1aaec30b9072456ff

AnonymBruker
Skrevet

Selv om du foretrekker store pikker, kan det vel være morsomt å prøve en liten en?

Og kanskje er han en racer til å slikke?

Gi han en sjanse, prøv før du forkaster ham!

<br /><br /> Anonym poster: c144dcc4929eee363cda4429d3efdfa4

AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde bare funnet meg en ny mann. orker ikke en fyr med liten pikk.

Anonym poster: 5fdb244c6309c6e31d7373715aa884c1

AnonymBruker
Skrevet

Uhm.. Hæ? :klo:

Hva da? :klo:

Anonym poster: 4490e86ba7af176a371b39ee71ae168f

Skrevet (endret)

Ja det er ulovlig

Endret av mlij
Gjest Vampen
Skrevet

Hva da? :klo:

Hele tråden?

Skrevet

Jeg har aldri vært så opptatt av det der med størrelsen jeg. Klitoris ligger jo utenfor hullet, og for min del er det den som trenger oppmerksomhet, noe som kan gjøres av en god elsker, eller meg selv. Da blir størrelsen på penis av liten betydning.

Størrelsen på de edlere deler er ikke noe menn kan gjøre noe med, men når man hører hva enkelte sier, skulle man tro at mannen selv er personlig ansvarlig for dette. Stor eller liten, det viktigste er hvordan den blir brukt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hele tråden?

Hm...jeg mistet tråden for lenge siden og trodde du siktet til noe spesifikt...

AnonymBruker
Skrevet

Ok, det er altså ikke lov til å ha sex med en som har en lengde på 16 cm, men er lov å ha sex med de som har 15 cm, og så er det ulovlig å ha sex med de som har mindre enn 14 cm?

Greit, kan jeg få litt av det du har inntatt, TS? Jeg kunne trengt en oppstrammer..

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

2 cm er nok! Stod i avisen for noen dager siden!

AnonymBruker
Skrevet

2 cm er nok! Stod i avisen for noen dager siden!

Ulovlig!

Skrevet
:skratte: Morroklump ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...