Loppe Skrevet 19. juli 2012 #1 Skrevet 19. juli 2012 Hunden min bet meg fingeren i sted, og jeg burde vel strengt tatt ta en stivkrampesprøyte. Greia erbare at jeg skal gifte meg om en uke, og jeg er redd for eventuellebivirkninger av sprøyta. Bittet er sværtlite og overflatisk, men man skal kanskje ta sprøyte uansett? Noen som vet? Både im reell risiko, og eventuell bivirkninger? Er forøvrig minst 16 år siden jeg sst tok en sånn sprøyte.
LeaMichele Skrevet 19. juli 2012 #2 Skrevet 19. juli 2012 Jeg tar ikke sprøyter når det er slike små bittsår.
Wednesday Skrevet 19. juli 2012 #3 Skrevet 19. juli 2012 Hunden min bet meg fingeren i sted, og jeg burde vel strengt tatt ta en stivkrampesprøyte. Greia erbare at jeg skal gifte meg om en uke, og jeg er redd for eventuellebivirkninger av sprøyta. Bittet er sværtlite og overflatisk, men man skal kanskje ta sprøyte uansett? Noen som vet? Både im reell risiko, og eventuell bivirkninger? Er forøvrig minst 16 år siden jeg sst tok en sånn sprøyte. det du gjør er at du ringer legevakten der du bor, forteller hva som skjedde og hvordan det ser ut osv osv.. også lar du de avgjøre om du skal komme å få sprøyte eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå