Gjest asanti Skrevet 23. april 2013 #2641 Del Skrevet 23. april 2013 Heier på oss jeg også Slimproppen gikk i går og jeg ble utrolig spent fordi noe konkret skjedde, men så skjedde det ikke noe mer. Jeg er også ganske trøtt om dagen, godt å vite at ikke alle har den store energiboosten. Termin i morgen, noen tips for å ikke gå på veggen når man er på overtid? Sex hjelper på modning og åpningsfasen. snuppa kom etter ett par dager med sengekos her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 23. april 2013 #2642 Del Skrevet 23. april 2013 Sex hjelper på modning og åpningsfasen. snuppa kom etter ett par dager med sengekos her. Det har vi prøvd på de siste dagene, tror kanskje det bidro til at slimproppen gikk. Uansett om det hjelper eller ikke så er det litt fint å nyte den siste tiden som bare oss to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 23. april 2013 #2643 Del Skrevet 23. april 2013 Hvis man evt. lekker fostervann, så vil det være tydelig hele tiden, og ikke bare hvis man er på do, sant? For jeg har jo litt mer utflod enn vanlig, det jeg kan merke, men samtidig så blir papiret så mørkt gult når jeg er på do og har tisset. (Igjen, hurra for detaljene, liksom ) Ikke sett noe til slimproppen enda. Får se om vi tar oss noen runder i løpet av uka. Jeg er så øm og hoven at det ikke frister så veldig, men alltids verdt et forsøk! Bedre å prøve og gi opp enn å ikke prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 23. april 2013 #2644 Del Skrevet 23. april 2013 Det var utrolig deilig for oss begge med den siste kosen før snuppa kom. Så det har mange fordeler. Nå gleder jeg meg bare til at samboer skal komme hjem igjen, har fått "ny" kropp som må innkjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 24. april 2013 #2645 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg orker ikke eller overhodet ikke lyst å sex så den ungen får komme uten det trikset. Ting skal ut og ikke inn... Angående fostervann/utflod så tror jeg du ville merket forskjell. Min venninne lakk og det var liksom vått hele tiden. Ta på bind eller truseinnlegg for å sjekke:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. april 2013 #2646 Del Skrevet 24. april 2013 Ser ut til at jeg bare var litt overhysterisk, ja. Men bedre det enn det motsatte! Jeg er så glad for at jeg har terminklubben å lufte sånt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 24. april 2013 #2647 Del Skrevet 24. april 2013 Og så har fostervann en helt spesiell søtlig lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 24. april 2013 #2648 Del Skrevet 24. april 2013 Men hvis du føler at du lekker i morgen også så ringer du føden eller jordmor for en sjekk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. april 2013 #2649 Del Skrevet 25. april 2013 Det var nok bare en runde med mye utflod, ikke merket noe mer til det Derimot har jeg hatt kynnere kontinuerlig siden i går kveld. Slitsomt! I hvert fall hvis ikke en gang det er tegn på noe. Menstermin i morgen. Men jeg er vel bare håpefull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 25. april 2013 #2650 Del Skrevet 25. april 2013 Fortsatt ingen action her, så nå er jeg på overtid. Det begynner å bli vanskeligere å sove godt, håper det skjer noe snart så jeg ikke blir utslitt før fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 25. april 2013 #2651 Del Skrevet 25. april 2013 Fortsatt ingen action her, så nå er jeg på overtid. Det begynner å bli vanskeligere å sove godt, håper det skjer noe snart så jeg ikke blir utslitt før fødselen. Jeg sov i 1 time før fødselen startet kl 2 på natten, og sov ikke igjen før et døgn senere, men jeg merket ikke noe til at jeg var trøtt. Virker som kroppen går inn i en form for krisetilstand der den bruker krefter du ikke ante du hadde. Så med mindre du har veer i flere døgn så går det nok bra med litt lite søvn Spennende dager nå da! Håper du slipper å gå lenge over. ----------------- Jeg skal til frisøren i morgen! Jeg ser ikke ut på håret så det skal bli så godt! Bli litt lysere i fargen nå mot sommeren og få av litt på lengden. Jeg har hår ned til halvveis mot puppene og syntes det er aaaalt for mye i veien etter babyen kom Lurer på hvordan folk med langt hår ikke blir sprø av det? Jeg er værtfall avhengig av hårstrikk now a days Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 25. april 2013 #2652 Del Skrevet 25. april 2013 Lykke til med innspurten dere som nå er veldig, veldig nærme:) Her er det litt lite KG aktivitet for tiden, er litt mer travelt nå, som tobarnsmamma, enn det var som sykemeldt gravid ja, tenke seg til Vi har det veldig bra! Men jeg er trøtt!! Takler lite søvn dårligere denne gang, tror det er fordi det er lite "slappe av tid" nå i forhold til sist gang, hvor fokuset var på den ene babyen. Nå har vi jo 3-åringen også, og med en på 3 år er det futt og fart:) Selv om det er mindre rolig denne gang, er det supergøy! Det er så fantastisk å se disse to søsknene, som finnes og er søsken - pga oss! Merkelig, og så flott! Eldstemann har fortet seg inn i verste trassalder, og tester som bare det. Slitsomt, utfordrende - men også veldig spennende. Jeg er kanskje rar, men utfordringer tvinger meg til å ta tak og bruke meg selv for å finne løsninge, og oppdragelse er jo veldig spennende. Går i supernanny Jo sin naughty step variant for nå, fantastisk effektivt! Lillesøster er så herlig. Straks 1 måned, og det er skremmende hvor tiden flyr. Tenk at det er siste gang vi har en så liten baby, merkelig. Må nyte, nå! Har vokst ut av str 50 og begynt på bleier str 2. Spiser som en mann og promper og bæsjer som en.. tja.. mann der også kanskje? Har fått frem smilet noen ganger (som jo er helt nydelig) de siste dagene. Har noen skrikeperioder på ettermiddag/kveld, men det er håndterbart. Roer seg ved nærhet og ved å spise mye. Spiser annenhver time på natten, men det går greit - selv om det da ikke blir noe særlig sammenhengende søvn. Likevel er det lite grining på natten, så det er stort sett hyggelig selv om jeg er trøttitrynet. Er endelig i god nok form til lengre trileturer, det er så fantastisk å bruke kroppen sin igjen etter så mange måneder i sengen!! Håper det går bra med dere andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 25. april 2013 #2653 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg sov i 1 time før fødselen startet kl 2 på natten, og sov ikke igjen før et døgn senere, men jeg merket ikke noe til at jeg var trøtt. Virker som kroppen går inn i en form for krisetilstand der den bruker krefter du ikke ante du hadde. Så med mindre du har veer i flere døgn så går det nok bra med litt lite søvn Enig! Å føde fører med seg mye adrenalin og store krefter kommer i sving. De fleste har krefter til det, selv med lite søvn - så lenge fødselen ikke varer veeeldig lenge. Varer det så lenge blir man vel helt tappet uansett tenker jeg. her kom vesla etter 35 timer uten søvn, og enda skulle det gå 8 timer til før jeg fikk meg en liten halvtimes søvn. Gikk greit likevel, de første dagene med nyfødt har de fleste behov for veldig lite søvn + man henter seg inn veldig fort. Blir svært så god på powernaper:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 25. april 2013 #2654 Del Skrevet 25. april 2013 Fortell gjerne om naughty step:) har en storebror her som begynner å trasse veldig. Blir spennende å se hvordan han blir når endelig lillesøster kommer. Ellers så sover jeg jo ikke om nettene og det tærer litt på.. Drømmer om alt mulig rart.. Spesielt fødsel, rier og vannavgang! Så tror jo noe er på gang hver natt..Hehe Ellers så er det mye kynnere, press og murringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 25. april 2013 #2655 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg sov i 1 time før fødselen startet kl 2 på natten, og sov ikke igjen før et døgn senere, men jeg merket ikke noe til at jeg var trøtt. Virker som kroppen går inn i en form for krisetilstand der den bruker krefter du ikke ante du hadde. Så med mindre du har veer i flere døgn så går det nok bra med litt lite søvn Spennende dager nå da! Håper du slipper å gå lenge over. Da får vi satse på at det samme gjelder for meg Det er bare litt irriterende at jeg har sovet ganske godt frem til nå, så begynner det å klusse seg til på slutten. Det er kjempespennende nå, legger meg om kvelden med et lite håp om at "i natt skjer det". Samtidig har det ikke gått opp for meg at jeg skal føde snart, jeg har vært gravid så lenge og det føles som jeg skal være gravid for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. april 2013 #2656 Del Skrevet 25. april 2013 Det skal bli så rart å kunne svare på spørsmålet "Hvilken farge har du på sokkene i dag?" uten å måtte bøye seg rundt noe! Eller å faktisk kunne ta dem på uten å planlegge prosessen! Fortsatt jevnt med kynnere og det som kjennes som nedpress og stikking her i huset. Men billetter til Iron Man 3 er kjøpt til i morgen. Bedre å måtte avlyse enn å angre på at man ikke dro! Er så spent på å møte dette lille vesenet som har bodd der inne så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 26. april 2013 #2657 Del Skrevet 26. april 2013 Håper den søvn debatten gjelder meg også for jeg sover jo ikke.. Trodde halsbrann skulle gi seg når magen sank?? Magen er jo snart mellom knærne, men hjelper tydeligvis ikke... Så da sitter jeg her kl 04.40 og skal levere unge i bhg i morgen tidlig før jm time... snork........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 26. april 2013 #2658 Del Skrevet 26. april 2013 Håper den søvn debatten gjelder meg også for jeg sover jo ikke.. Trodde halsbrann skulle gi seg når magen sank?? Magen er jo snart mellom knærne, men hjelper tydeligvis ikke... Så da sitter jeg her kl 04.40 og skal levere unge i bhg i morgen tidlig før jm time... snork........ Det adrenalinet gjør virkelig noe med en under fødsel sier de aller fleste. Ikke at jeg opplevde det, noe jeg heller hadde ønsket for etter en natt med stilleligging var bekkene bra ille under fødselen. Nå har jeg vært lengre våken enn noen annen gang under mating på natt. Flaskemating er noe dritt. Har måtte hatt ett 24t opphold med ammingen grunnet migrenemedisin og heldigvis har snuppa tatt både flaske og mme. Hadde ikke rukket å fått noe lager av mm. Men nå er det sengen igjen. Håper du å får sovet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 26. april 2013 #2659 Del Skrevet 26. april 2013 Jeg har også slitt med halsbrann igjen de siste nettene, jeg tror kroppen gjør det med vilje så man skal glede seg til fødselen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 26. april 2013 #2660 Del Skrevet 26. april 2013 Ja, jeg håper virkelig at de siste ukene er ment for at fødselen skal virke fristende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå