Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Da har slimproppen definitivt gått (blod) og jeg har skikkelige mensmurringer! Føler meg sikker på at ting kommer til å skje snart, og ble fullstendig livredd. Jeg vil ikke føde, jeg kan jo ikke klare det en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for slimpropp Citrus! :duskedame:

Fødselen kommer til å gå så fint så! Du er jo i de beste hender, og andregangsfødende har jo veldig ofte en lettere fødsel nr. 2.

Sender over en stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord for noen pupper jeg har fått! :sprettoy:

Her snakker vi BIG boobs! Kjære er bare såå fornøyd da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Oh lord for noen pupper jeg har fått! :sprettoy:

Her snakker vi BIG boobs! Kjære er bare såå fornøyd da :fnise:

Her også! Fy fader, store og runde og helt sinnsykt harde. Nå håper jeg lillesnuppa får seg litt mer apetitt så det letter trykket litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også! Fy fader, store og runde og helt sinnsykt harde. Nå håper jeg lillesnuppa får seg litt mer apetitt så det letter trykket litt. :)

Jeg pumper litt vedsiden av sånn at jeg har litt ekstra stående i kjøleskapet til kvelden. Tassen spiser nemlig mye mer på kvelden enn på dagen, og med såre brystknopper så mater jeg litt fra beger i tillegg på kvelden sånn at jeg slipper å ha han hengende på puppene i flere timer i strekk.

I går kveld fikk han 50 ml på kopp ved siden av pupp, og det var tydeligvis en suksess siden han var veldig rolig og fin med bare en mating i natt før han fikk mat i 6-tiden igjen i dag tidlig. Og ikke minst så var han veldig blid og fornøyd når vi endelig fikk lagt oss i ett-tiden :)

Hvordan går det med søvnen hos dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest asanti

Jeg pumper litt vedsiden av sånn at jeg har litt ekstra stående i kjøleskapet til kvelden. Tassen spiser nemlig mye mer på kvelden enn på dagen, og med såre brystknopper så mater jeg litt fra beger i tillegg på kvelden sånn at jeg slipper å ha han hengende på puppene i flere timer i strekk.

I går kveld fikk han 50 ml på kopp ved siden av pupp, og det var tydeligvis en suksess siden han var veldig rolig og fin med bare en mating i natt før han fikk mat i 6-tiden igjen i dag tidlig. Og ikke minst så var han veldig blid og fornøyd når vi endelig fikk lagt oss i ett-tiden :)

Hvordan går det med søvnen hos dere?

Jeg prøvde såvidt å pumpe litt igårkveld, men det var så vondt at jeg lot være. Prøvde å dusje, men det ville ikke renne noe. Etter at lillemor tok litt tak i gårkveld og natt ble det bedre, og nå renner det heldigvis "godt" om jeg tar av meg bh-en bare. Så prøver å gjøre det før jeg tar henne til for mating. Det er jo så fryktelig hardt at hun plages med å ta tak.

Er også litt redd for å pumpe feil og for mye, synes pumpen var ganske hard i takene og den håndmelkingen er jeg å redd for skal skape tette melkekanaler.

Søvnen går veldig bra syns jeg. Hun sover stortsett hele tiden og må nesten vekkes for å få mat og skiftes på. Når kvelden kommer så er vi vel i seng i 00-01 tiden og da spiser hun litt før hun sovner, inatt våknet hun i 3-4tiden å fikk mat og et bleieskift. Vi våknet faktisk ikke før i 8tiden for ny runde mat og sto opp da. Siden har hun ikke spist.

Personlig synes jeg hun spiser lite, men hun virker mett og fornøyd så jeg vet ikke. Skulle ønske hun tok mer for hennes del og for puppene mine. :ler:

Hvordan er det hos dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har slimproppen definitivt gått (blod) og jeg har skikkelige mensmurringer! Føler meg sikker på at ting kommer til å skje snart, og ble fullstendig livredd. Jeg vil ikke føde, jeg kan jo ikke klare det en gang til?

Nei så morro:-) Lykke til og du skal se at alt kommer til å gå bra. Hvis du ikke har født alt da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føder alle i denne gruppen før termin eller? Virker jo nesten sånn:-)

Er 36 uker i dag..Jippi.. Nærmer seg litt ihvertfall:-)

Endret av Smørblomst82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så morro:-) Lykke til og du skal se at alt kommer til å gå bra. Hvis du ikke har født alt da:-)

Takk, håper det! Er her fortsatt, men føler virkelig noe er i gang med å skje - har så rare murringer, har kommet slim med blod i hele dag og går på do hele tiden, venter bare på rier. Kommer til å bli helt satt ut om jeg må gå i ukesvis sånn her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Da er jeg endelig oppedgående nok til å skrive her å si at den lille pia vår kom kl 1721 i går :hjerte: Fødselen varte i 16 timer fra vannavgang til hun var ute.. Med max 5 min mellom hver rie. Puh. Det var heftig mens det stod på, revnet litt og blødde tilsvarende, men ingenting kan beskrive følelsen av å få se datteren vår for første gang :rodmer:

Jeg er så lykkelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg endelig oppedgående nok til å skrive her å si at den lille pia vår kom kl 1721 i går :hjerte: Fødselen varte i 16 timer fra vannavgang til hun var ute.. Med max 5 min mellom hver rie. Puh. Det var heftig mens det stod på, revnet litt og blødde tilsvarende, men ingenting kan beskrive følelsen av å få se datteren vår for første gang :rodmer:

Gratulerer med en liten datter og overstått fødsel:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asanti

Gratulere så masse med jenta! :) Godt å høre at ventetia ble kort på deg også. :klemmer:

Kos dere så masse! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Gratulerer!

Som (nå) høygravid påberopte jeg meg retten til å dra hjem fra hytta noen dager tidligere enn planlagt for å få sove litt i egen seng og ha innedo igjen. Har hatt noen heftige runder med kynnere de siste dagene, og på hytta slipper jeg ikke unna fjern slekt som mener det ene og det andre om at jeg har symtpomer på å snart føde, så da er det godt å komme hjem litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye LittlePrincess!

Ja, er det ikke fantastisk? :hjerte: Det er mye herligere enn jeg noen gang klarte å se for meg :rodmer:

Kos deg masse med jenta deres! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse littleprincess :rodmer: blir helt rørt og gleder meg bare enda mer av å lese om dere som er ferdig med fødsel og har møtt den lille :hjerte:

Her er det murringer i korsrygg og mage. Jordmor mente at hun kanskje kommer før tiden så vi får se :-) har også blitt litt dårlig i magen og går på do ofte. Men fortsatt over 3 uker til termin da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...