Gjest Little princess Skrevet 23. mars 2013 #2321 Del Skrevet 23. mars 2013 Nå tror jeg Vims har fått mini-Vimsen sin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 23. mars 2013 #2322 Del Skrevet 23. mars 2013 Nå tror jeg Vims har fått mini-Vimsen sin jeg Håper det:)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 24. mars 2013 #2323 Del Skrevet 24. mars 2013 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 24. mars 2013 #2324 Del Skrevet 24. mars 2013 Åh så mye som har skjedd her ja:-) Håper vi hører noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 24. mars 2013 #2325 Del Skrevet 24. mars 2013 Ah tenk, snart er disse tisseturene om natta over! Gud så deilig det skal bli. Jeg må bare spørre dere. Noen andre som opplever at tarmen ikke vil holde på noe? Alt jeg spiser vil bare ut igjen jo. Er vant med dårlig tarmfunksjon, men siden jeg og samboer begynte med prosjekt modning så er jeg flere ganger om dagen med løsere mage enn normalt. Driver kroppen å lurer oss eller fungerer sengekosen på modningen? Det har ikke blitt noe tre runder etter hverandre, heller en runder om dagen. Og igår sa samboer at han merket forskjell på meg nedentil til det bedre for fødsel. Sorry for detaljer, men kanskje noen vil vite? Det er tegn på modning ja:-) Kroppen som gjør seg klar:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 24. mars 2013 #2326 Del Skrevet 24. mars 2013 Å, Vimsa - håper du bare er travel med amming og beundring over den nyfødte slik at KG er helt nedprioritert - og ikke at du fortsatt holder på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. mars 2013 #2327 Del Skrevet 24. mars 2013 Håper inderlig at vi bare er nedprioriterte! Nå setter jeg kursen mot hytta for litt påskeferie! Men jeg tror jeg drar med meg helsekortet, sånn for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. mars 2013 #2328 Del Skrevet 24. mars 2013 Det er tegn på modning ja:-) Kroppen som gjør seg klar:-) Krysser fingrene for det. Det er fortsatte samme ståa her og vi har vært flinke til å hatt sengekos. Begynner å bli utålmodige. Men av helt andre grunner enn jeg hadde tenkt meg, det er ikke så tungt nå som jeg trodde det ville bli på slutten. ------------------------------------------------------------ Enig med resten her Frøken Vims. Håper du koser deg masse med lille nurket ditt og at vi er sistesistesiste prioritet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 24. mars 2013 #2329 Del Skrevet 24. mars 2013 Håper inderlig at vi bare er nedprioriterte! Nå setter jeg kursen mot hytta for litt påskeferie! Men jeg tror jeg drar med meg helsekortet, sånn for sikkerhetsskyld Det er nok lurt! Ha det fint på påskefjellet! Enig med resten her Frøken Vims. Håper du koser deg masse med lille nurket ditt og at vi er sistesistesiste prioritet. Tror ærlig talt ikke at KG er det første jeg kommer til å tenke på heller. Håper Vims svever på en lyseblå babysky akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyx88 Skrevet 24. mars 2013 #2330 Del Skrevet 24. mars 2013 Jenter, jeg lurer på om jeg har hatt en mini-vannavgang i dag eller om det bare er tynn utflod.. Er jammen ikke lett å vite forskjell... Har noen av dere opplevd det? Jeg satt i sofaen og plutselig merker jeg at noe begynner å piple ut av "dere-vet-hvor", første tanken som slår meg er at jeg har tisset på meg, men det fortsetter å piple og det kjennes ikke ut som det kommer fra urinrøret, jeg klarer heller ikke å stoppe piplingen ved å stramme muskulaturen i bekkenbunnen.. Jeg går på do for å tisse, trusa er helt bløt..Når jeg er ferdig på do og skal reise meg, renner det en helt blank væske nedover lårene mine, det drypper også noen dråper på gulvet. Jeg lukter på trusa og den lukter ikke urin eller utflod..Jeg tenker da at dette må være fostervann. Nå har det der i mot gått et par timer uten at det har skjedd noe mer, så det var iallefall ikke vannet som gikk, men jeg lurer på om det kan ha vært en såkalt "falsk vannavgang" ? Eller kan det rett og slett ha vært tynn utflod? Synes det virker veldig rart da utfloden tidligere i dag og de siste dagene ikke har vært tynn i det hele tatt.... Jeg gidder ikke ringe føden for dette, da det uansett ikke er noen fare så lenge det ikke skjer noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 24. mars 2013 #2331 Del Skrevet 24. mars 2013 (endret) Jenter, jeg lurer på om jeg har hatt en mini-vannavgang i dag eller om det bare er tynn utflod.. Er jammen ikke lett å vite forskjell... Har noen av dere opplevd det? Jeg satt i sofaen og plutselig merker jeg at noe begynner å piple ut av "dere-vet-hvor", første tanken som slår meg er at jeg har tisset på meg, men det fortsetter å piple og det kjennes ikke ut som det kommer fra urinrøret, jeg klarer heller ikke å stoppe piplingen ved å stramme muskulaturen i bekkenbunnen.. Jeg går på do for å tisse, trusa er helt bløt..Når jeg er ferdig på do og skal reise meg, renner det en helt blank væske nedover lårene mine, det drypper også noen dråper på gulvet. Jeg lukter på trusa og den lukter ikke urin eller utflod..Jeg tenker da at dette må være fostervann. Nå har det der i mot gått et par timer uten at det har skjedd noe mer, så det var iallefall ikke vannet som gikk, men jeg lurer på om det kan ha vært en såkalt "falsk vannavgang" ? Eller kan det rett og slett ha vært tynn utflod? Synes det virker veldig rart da utfloden tidligere i dag og de siste dagene ikke har vært tynn i det hele tatt.... Jeg gidder ikke ringe føden for dette, da det uansett ikke er noen fare så lenge det ikke skjer noe mer.. Hos meg startet det med vannavgang, men det var ikke en foss med vann, mer som pipling som du beskriver. Hos meg var det bare pipling pga høy rift på fostersekken. Jeg syntes fostervannet hadde en helt spesiell lukt, litt sånn søtlig. Dersom du mistenker at vannet har gått skal man kontakte fødeavdelingen. For meg førte ikke vannavgang til spontane rier, og dersom vannet går får du faktisk en tidsfrist på å komme igang selv, eller man blir igangsatt. Litt forskjellig praksis fra sjukehus til sjukehus, men de opererer med 1-3 dager. Årsaken er fare for infeksjon hos deg eller baby. Uansett er det bedre å være føre var, på fødeavdelingen finner de raskt ut om det er vannavgang ved å ta prøve av bindet. Håper det var til hjelp Vims er nok opptatt nå ja Endret 24. mars 2013 av Myrvandrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 24. mars 2013 #2332 Del Skrevet 24. mars 2013 Jeg eeeer så leei... Har blitt kraftig angrepet av ventesjuka kan man si! Det er jo 6 dager til termin enda så det er dumt at jeg er så utålmodig allerede. Men jeg kan ikke noe for det. Dessuten er jeg småfurt over å måtte tilbringe påska i byen og ikke på fjellet som jeg har gjort de siste 20 årene. Værtfall om jeg ender med å gå over tiden! Uff, for et syt på meg Kan jeg skrive det på lei-av-å-være-gravid-og-er-hormonell-kontoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. mars 2013 #2333 Del Skrevet 24. mars 2013 Lille prinsessa kom fort idag gitt! Halv 12 gikk vannet og halv 8 var hun ute helt perfekt! Akupunktur og litt lystgass på slutten var smertelindring som ble brukt. Fornøyd nybakt mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 25. mars 2013 #2334 Del Skrevet 25. mars 2013 Lille prinsessa kom fort idag gitt! Halv 12 gikk vannet og halv 8 var hun ute helt perfekt! Akupunktur og litt lystgass på slutten var smertelindring som ble brukt. Fornøyd nybakt mamma. Hurra! Gratulerer så mye med den lille jenta! Så herlig at dere slapp å vente lenger. Kos dere masse med prinsessen. Gleder meg til å høre flere detaljer etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 25. mars 2013 #2335 Del Skrevet 25. mars 2013 Gratulerer så mye, Asanti! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 25. mars 2013 #2336 Del Skrevet 25. mars 2013 Lille prinsessa kom fort idag gitt! Halv 12 gikk vannet og halv 8 var hun ute helt perfekt! Akupunktur og litt lystgass på slutten var smertelindring som ble brukt. Fornøyd nybakt mamma. Å så morro:-) Gratulerer så mye og kos dere masse. Gleder meg til å høre mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 25. mars 2013 #2337 Del Skrevet 25. mars 2013 Lille prinsessa kom fort idag gitt! Halv 12 gikk vannet og halv 8 var hun ute helt perfekt! Akupunktur og litt lystgass på slutten var smertelindring som ble brukt. Fornøyd nybakt mamma. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 25. mars 2013 #2338 Del Skrevet 25. mars 2013 Oi wow! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 25. mars 2013 #2339 Del Skrevet 25. mars 2013 Lille prinsessa kom fort idag gitt! Halv 12 gikk vannet og halv 8 var hun ute helt perfekt! Akupunktur og litt lystgass på slutten var smertelindring som ble brukt. Fornøyd nybakt mamma. Gratulerer så mye:)!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 25. mars 2013 #2340 Del Skrevet 25. mars 2013 Gratulerer som nybakt mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå