Citrus Skrevet 9. desember 2012 #1141 Del Skrevet 9. desember 2012 Haha, promper foran mannen stadig vekk jeg Får alltid bare skryt da han ikke skjønner at det går an å prompe så lite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 9. desember 2012 #1142 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg promper primært på do, men det skal sies at jeg har vært uheldig ett par ganger.. særlig om jeg har latterkrampe kan det glippe. Mannen ler, og jeg blir sprutrød og kjempeflau. Endret 9. desember 2012 av Myrvandrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1143 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg ser den at det kan skje ved et uhell. Men klarer ikke helt å se før meg at jeg kjenner en komme og slipper den ut mens samboer er der. Da går jeg heller på do eller et annet rom der han ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2012 #1144 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg ser nå ikke helt problemet, jeg da. Altså, alt med måte. Og jeg har vennepar som tidvis har prompekonkurranser Derimot skjønner jeg ikke dem som kan sitte på do med større forretninger samtidig som den andre er på badet. Men der er det sikkert andre igjen som er helt uenige med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1145 Del Skrevet 9. desember 2012 Mulig jeg er veldig prippen på sånt. Men jeg liker ikke å gå på do å tisse om kjæresten er der, fordi jeg mener at enkelte ting trenger man ikke å gjøre med han tilstede. Men ja, det finnes jo de som gjør alt med hverandre tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 10. desember 2012 #1146 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Haha, det er litt av en diskusjon som går her inne Endret 10. desember 2012 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 10. desember 2012 #1147 Del Skrevet 10. desember 2012 Alt skal diskuteres i en terminklubb, haha! Nei, jeg gjør ikke nr 2 mens mannen er på badet med meg altså, er ikke så gale - men etter ørten omgangssyker, hyperemesis, fødsel osv. er en liten promp en bagatell:) Og så har det jo litt med at jeg i alle år har holdt på luften og dette har faktisk ført til mye mageproblematikk for meg, så mannen har lært meg å slippe det ut, noe som har hatt god effekt. Hehe, så her har mannens prompeskills komt til god nytte;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. desember 2012 #1148 Del Skrevet 10. desember 2012 Vi har jo ikke noen spennende ting som slimpropper og slikt å diskutere enda, så da må vi jo bare bli kreative Men, ja, å holde inne ting på den ene eller andre måten kan være farlig! Pådro meg hemoroider i midten av tenårene fordi jeg syntes det var så mas å gå på do... Det viste seg jo å være enda mer "mas" å dra på sykehuset og få kolonoskopi! Det snør her i dag! Håper bare at det nå blir liggende og at ikke kommunen salter ihjel veiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 10. desember 2012 #1149 Del Skrevet 10. desember 2012 Hehe.. komisk samtale Prøver å ikke rape og prompe foran min samboer. Men innimellom skjer det og da ler jeg og han kikker rart på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. desember 2012 #1150 Del Skrevet 10. desember 2012 Beklager om jeg blir for kverulant, men katta er ikke så flink til samtaler mens mannen er på jobb i to uker. Fortsatt ingen snø her! Hvor blir den av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. desember 2012 #1151 Del Skrevet 10. desember 2012 Jeg ser ingen kverulering Vi fikk to centimeter i dag, kanskje de rasjonerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 10. desember 2012 #1152 Del Skrevet 10. desember 2012 Her er det snø Og jeg synes nesten det er litt rart, bor ikke der jeg kommer fra og er egentlig vant til at julestemning er vind og sludd/regn, men det er fint med snø da:) Håper snøen kommer til de som ønsker det om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 10. desember 2012 #1153 Del Skrevet 10. desember 2012 Her er masse snø.... og sol i dag Men er ikke så glad i snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. desember 2012 #1154 Del Skrevet 10. desember 2012 Virker som at snøen har falt i feil del av Norge. Eller må vi Nord på bli litt vant med å dele på den slik at de i Sør kan dele litt sol til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 10. desember 2012 #1155 Del Skrevet 10. desember 2012 Virker som at snøen har falt i feil del av Norge. Eller må vi Nord på bli litt vant med å dele på den slik at de i Sør kan dele litt sol til sommeren? Å nei du.. Vi er lei av å dele sola om sommeren. Dere i nord har jo mye bedre vær enn oss. Den bare komme litt seint Og jeg har bodd i nordnorge i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 10. desember 2012 #1156 Del Skrevet 10. desember 2012 Morsom prompesamtale. Jeg promper foran samboer, men prøver å gjøre det lydløst. Er ikke alltid det funker da... Det er bare bittelitt snø hos meg på Østlandet. Men det er ihvertfall litt hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 10. desember 2012 #1157 Del Skrevet 10. desember 2012 Å nei du.. Vi er lei av å dele sola om sommeren. Dere i nord har jo mye bedre vær enn oss. Den bare komme litt seint Og jeg har bodd i nordnorge i mange år Ser ikke så mye til den sola eller varmen. Sist jeg opplevde over 20 gr var da jeg bodde i Oslo i 07. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 11. desember 2012 #1158 Del Skrevet 11. desember 2012 Ser ikke så mye til den sola eller varmen. Sist jeg opplevde over 20 gr var da jeg bodde i Oslo i 07. For å trøste deg så ser ikke vi så mye til den heller lengre. Sommerene her sør er ikke mye å skryte av. Regner jo bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 11. desember 2012 #1159 Del Skrevet 11. desember 2012 Hmm.. nå ser det ut til at jeg de siste to sommerene har oppholdt meg i riktig del av landet til riktig tid. I fjor sommer var jeg i Trondheim hele sommerene, jeg jobbet ute på fjorden og kan oppriktig ikke huske at sommeren 2011 var dårlig. I sommer var jeg en måned på Vikna og hadde bare en dag med litt surt vær, også denne gangen jobbet jeg ute på sjøen. Skal sies at jeg har på meg godt med klær når jeg er på jobb... med dykkedrakt er man gjerne godt polstret så det minste solglimt kan oppleves som bikinivær . Jeg savner dykkingen noe sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 11. desember 2012 #1160 Del Skrevet 11. desember 2012 (endret) Her ligger det altså snø, på vestlandet. Skal da ikke være sånn? Vi skal vel ikke ha snø? I fjor kom det snø kun den uka jeg var bortreist på juleferie + et par dager i desember, men den forsvant jo. Myyye bedre. Liker ikke at det plutselig er snø her. Derfor jeg flyttet fra nord jo! Men, i dag var vi på vår andre UL, de skulle sjekke opp hjertet og kraniet skikkelig da rampungen ikke ville vise seg frem på ordinær UL. Ikke mye mer fotogen nå, men de fikk da sjekket det de skulle og alt så bra ut. Vi fikk til og med en del bilder denne gangen! Nydelige lille babyen Vi fikk 2 vanlige UL-bilder og resten var 3D? 4D? Jeg trodde det het 3D, men står 4D på bildet... Morsomt ihvertfall edit: Å'en min fungerer dårlig for tiden... Endret 11. desember 2012 av Hymy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå