Isrose Skrevet 9. desember 2012 #1121 Del Skrevet 9. desember 2012 Er influensa farlig for gravide? Har aldri hatt influensa (bank i bordet) så tanken har ikke slått meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2012 #1122 Del Skrevet 9. desember 2012 Det var noe i forhold til feber blant annet, men også noe som gikk på senvirkninger. Hun var bare veldig på at vi burde vaksinere oss. Veldig artig å sette i gang tankeprosessen uten å følge opp. Men når jeg søker litt rundt ser det ut til at det hovedsakelig går på feberen, feber på mer enn 39,5 kan være farlig for fosteret. Men så lenge man da tar normale mengder paracet og evt. en tur til legen om det varer over flere dager ser det ut til at det ikke skal være de største risikoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1123 Del Skrevet 9. desember 2012 Har noen av dere forresten tenkt noe på influensavaksine? Jeg ble oppfordret til å ta det på helsestasjonen, men jeg vil ikke! Jeg er mye mer redd for eventuelle bivirkninger av vaksina enn om jeg får influensa. Forvirra! Har aldri tatt vaksine mot det så blir ikke å starte med det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 9. desember 2012 #1124 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg tar den ikke, uansett ganske sent å ta vaksinen nå, men feber er jo uansett ganske greit å holde stabilt ved bruk av paracet. Jeg er så absolutt ikke i mot vaksine altså, tok vaksine mot svineinfluensa under forrige graviditet, men det var mest i forhold til jobb og brukerne der som ikke hadde tålt en runde med den infuensaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 9. desember 2012 #1125 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har ikke fått anbefalt det og skal heller ikke ta det. Nå har jeg jo vært forkjølet store deler av svangerskapet hittil, men får sjelden skikkelig feber, så får heller passe på om feberen dukker opp så jeg holder den i sjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2012 #1126 Del Skrevet 9. desember 2012 Godt, da er jeg ikke "underforsiktig" som ikke helt ser poenget selv heller. Jeg har vært forkjøla siden august, og nå har jeg fått tilbake viruset på balansenerven i tillegg! Pleier aldri å få høy feber over lengre tid uansett, kan være småfebrilsk, men sjeldent det bikker 39. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 9. desember 2012 #1127 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har vurdert vaksine, men tror jeg dropper det. Har ikke hatt influensa siden jeg var liten, så hvorfor skulle jeg få det nå? Vaksinen er trygg for gravide, men jeg har en iboende skepsis til sånt allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1128 Del Skrevet 9. desember 2012 Er det noen av dere som nyser? Jeg nyser daglig, opptill flere ganger. Det er skikkelig irriterende og sånn har det vært siden dag en av graviditeten føles det ut som. Og det er ikke små pysenys heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 9. desember 2012 #1129 Del Skrevet 9. desember 2012 Er det noen av dere som nyser? Jeg nyser daglig, opptill flere ganger. Det er skikkelig irriterende og sånn har det vært siden dag en av graviditeten føles det ut som. Og det er ikke små pysenys heller. Jepp, nyser mye! Tror det skyldes at slimhinnene hovner opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. desember 2012 #1130 Del Skrevet 9. desember 2012 Er det noen av dere som nyser? Jeg nyser daglig, opptill flere ganger. Det er skikkelig irriterende og sånn har det vært siden dag en av graviditeten føles det ut som. Og det er ikke små pysenys heller. Nei, jeg raper jeg! Utrolig lite feminint å gå rundt å rape dagen lang føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1131 Del Skrevet 9. desember 2012 Rape har jeg å begynt med, noe jeg ikke kunne før! Men gjør det bare hjemme og ber om unnskylding til samboer hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hymy Skrevet 9. desember 2012 #1132 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg både raper og nyser og sier mye unnskyld... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2012 #1133 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg raper og promper mye. Stakkars gubben Er det kynnere når det kjennes som om alt i magen strammes og strekkes samtidig? Utrolig sær følelse, og innmari ubehagelig, men ikke vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. desember 2012 #1134 Del Skrevet 9. desember 2012 Stakkars mennene våre! Jeg vil tro det er kynnere du kjenner ja, Tekola. Når jeg får kynnere så blir livmoren hard som stein også stikker den ut av magen på en spesiell måte. Men jeg kjenner ikke noe strekking egentlig da, men behagelig er det ikke. Og værre vil det vel bli når livmoren opptar mer og mer plass i magen.. I morgen -takket være Asanti- blir det shopping av dyner, lakener, sengesett og andre småting til senga og vogna til lille Man må jo benytte seg av tilbudene butikkene har, for det er ikke så forferdelig billig for slik i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1135 Del Skrevet 9. desember 2012 Promper gjør jeg ikke når samboeren er til stede. Det er greit at det er mye rart som skjer med oss når vi er gravide. Men en plass går grensa. Så klarer jeg å komme meg til bade så går jeg inn dit å slipper en istede for å utsette kjæresten for ennå mer usexy gravide"plager" Og da slipper jeg å få servert promper fra han. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 9. desember 2012 #1136 Del Skrevet 9. desember 2012 Promper gjør jeg ikke når samboeren er til stede. Det er greit at det er mye rart som skjer med oss når vi er gravide. Men en plass går grensa. Så klarer jeg å komme meg til bade så går jeg inn dit å slipper en istede for å utsette kjæresten for ennå mer usexy gravide"plager" Og da slipper jeg å få servert promper fra han. Hihi Enig der. Jeg hadde dødd av skam om jeg skulle prompet foran mannen.. Vi får prøve å holde på det lille som er igjen av mystikk så lenge vi kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1137 Del Skrevet 9. desember 2012 I morgen -takket være Asanti- blir det shopping av dyner, lakener, sengesett og andre småting til senga og vogna til lille Man må jo benytte seg av tilbudene butikkene har, for det er ikke så forferdelig billig for slik i utgangspunktet Kjekt med tilbud ja. Jeg skulle ha kjøpt mer, men det var ikke så mye i nøytrale farger på Kid. Og jeg fikk jo kjøpt tripptrapp-stolen fra Stokke til 999kr på Babyshop! Kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 9. desember 2012 #1138 Del Skrevet 9. desember 2012 Enig der. Jeg hadde dødd av skam om jeg skulle prompet foran mannen.. Vi får prøve å holde på det lille som er igjen av mystikk så lenge vi kan Om det skjer et uhell fra meg med promping med mannen til stede så kommer jeg til å gråte! Det kan jeg garantere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 9. desember 2012 #1139 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Jeg både nyser og fiser jeg også I går kom det til og med en ufrivillig fis foran kjære Edit: la inn feil rødme-smily fra mobilen. Det er ganske stor forskjell på å skrive "I går kom det til og med en ufrivillig fis foran kjære" med denne smilyen i stedenfor denne Endret 9. desember 2012 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2012 #1140 Del Skrevet 9. desember 2012 Morsomt hvor forskjellige man kan være Gleder meg til vi et på plass i ny leilighet og kan begynne å kjøpe inn ting til vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå