Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, fantastisk service fra Funmum! De var utsolgt for tightsen i min størrelse, men den er veldig stretchy så de anbefalte størrelsen under. Og så var buksene jeg hadde bestilt av samme modell, de bare het det samme, så da ble jeg anbefalt en annen bukse til samme pris, som hadde samme fasongen.

Mailen tikket inn i stad om dette, jeg er imponert! I stedet for da å bare sende meg to helt like bukser og ingen tights, så er det altså en person som sitter og skriver mail til meg.

Du vet du er gravid når du blir rørt av den typen service :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten i magen her hadde 140 hos jordmor i dag :-) Jeg hadde forresten blodtrykk på 95/50 i dag, vært ganske lavt hele tiden.

Til dere som har kjøpt vogn - hvor mye måtte dere betale? Har ikke bestemt her enda, men har veldig lyst på Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell (to store svinghjul foran), og den ligger på minst 8000,- ser det ut til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Gutten i magen her hadde 140 hos jordmor i dag :-) Jeg hadde forresten blodtrykk på 95/50 i dag, vært ganske lavt hele tiden.

Til dere som har kjøpt vogn - hvor mye måtte dere betale? Har ikke bestemt her enda, men har veldig lyst på Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell (to store svinghjul foran), og den ligger på minst 8000,- ser det ut til...

Vi fikk vår til 6600 fordi bagen er en 2012 modell. De vil prøve å få solgt unna noen av bagene for 2013 modellene kommer i butikk, så let litt rundt om å se hva du finner på tilbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt å se at det er både gutter og jenter med 140 da :) Men vet jo at den teorien ikke stemmer og at det ikke er noe "hold" i den lengre, men litt morsomt å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på 60 minutters masasje på Britannia SPA fra mannen i bursdagsgave. Og de har en egen masasje for gravide, i tillegg til at man da får henge rundt på SPAet så lenge man vil, og de har sånne fantastiske varme steinbenker som er perfekte for sår rygg! Beste mannen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på 60 minutters masasje på Britannia SPA fra mannen i bursdagsgave. Og de har en egen masasje for gravide, i tillegg til at man da får henge rundt på SPAet så lenge man vil, og de har sånne fantastiske varme steinbenker som er perfekte for sår rygg! Beste mannen :rodmer:

Høres deilig ut! Har hørt at spa avdelingen på Britannia er fantastisk. Tenk om jeg hadde fått en liknende bursdagsgave selv... Men så har jeg bursdag 5 dager før termin :D

Endret av Myrvandrer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange poeng til mannen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 8200 eller 8100 (husker ikke helt) for City Crossen, men da har jeg ikke kjøpt med benpose eller stelleveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Høres ut som kjæresten din er et catch :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Flott mann! Nyyyt det! Og gratulerer med dagen!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi vært hos jordmor og alt så bra ut. Litt lavt undertrykk, men må bare passe på nå rjeg reiser meg o.l.

Fikk også endelig hørt hjertelyden :) Den lå på 140.

Har teorien om hjertelyd og kjønn stemt hos dere?

Hun sa at lavt var gutt og høyt jente. Men med storebror så var hjertelyden høy hele tiden.

Hva har deres ligget på?

Jeg lå på 130 - midt mellom jente og gutt. Jordmor sa også at dersom tolking av hjertelyden skulle ha noen mening så måtte man måle over en lengre tidsperiode siden babyens hjertefrekvens varierer ifht om den er våken, spreller, sover osv.

Hun avviste derimot ikke teorien om at hjertefrekvensen kan antyde kjønn, og hun er en ganske stram jordmor. Det er ikke noe vits å komme å tro du vet noe hos henne :fnise:

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte 8200 eller 8100 (husker ikke helt) for City Crossen, men da har jeg ikke kjøpt med benpose eller stelleveske.

Det er med bag og sportsdel sant? :) var å prøvde den i bilen idag, og den passet i lille bilen vår :hoppendeglad: og med minste bagen? Eller er det bare en str? :) er jo en en eneste stor jungel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med bag og sportsdel sant? :) var å prøvde den i bilen idag, og den passet i lille bilen vår :hoppendeglad: og med minste bagen? Eller er det bare en str? :) er jo en en eneste stor jungel!

Ja, det er med både bag og sportsdel. Bagdelen er vel den minste og letteste til Emmaljunga, men den er ikke noe kortere enn de "vanlige" bagene. Forskjellen er at den er smalere ved bena til babyen :) Ble veldig glad når jeg fikk vite det, for da er den jo egentlig ikke så mye mindre allikevel, men 1,2 kg lettere enn de andre bagene. Og det kommer iallefall godt med for oss som bor i blokk uten heis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er med både bag og sportsdel. Bagdelen er vel den minste og letteste til Emmaljunga, men den er ikke noe kortere enn de "vanlige" bagene. Forskjellen er at den er smalere ved bena til babyen :) Ble veldig glad når jeg fikk vite det, for da er den jo egentlig ikke så mye mindre allikevel, men 1,2 kg lettere enn de andre bagene. Og det kommer iallefall godt med for oss som bor i blokk uten heis!

Ja det skjønner jeg! Bra at man kan få den i mindre men uten å ta noe særlig plass fra babyen :) hvilken farge har du? :) tror vi vil ha den helt svarte eller marineblå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres deilig ut! Har hørt at spa avdelingen på Britannia er fantastisk. Tenk om jeg hadde fått en liknende bursdagsgave selv... Men så har jeg bursdag 5 dager før termin :D

Mange poeng til mannen :blomst:

Nice! Høres ut som kjæresten din er et catch :jepp:

Fantastisk! Flott mann! Nyyyt det! Og gratulerer med dagen!! :blomst:

Tusen takk! Ja, han er en helt fantastisk ektemann! Og jeg tror han blir en super far også :rodmer:

Noen som vet hvordan det er med boblebad og badstue for gravide? Tenker på oppvarming og slikt i forhold til vesla i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skjønner jeg! Bra at man kan få den i mindre men uten å ta noe særlig plass fra babyen :) hvilken farge har du? :) tror vi vil ha den helt svarte eller marineblå.

Vi har valgt Capri Black. Er VELDIG fornøyd :nigo: Det blå capri trekket er også veeeeeldig fint! :jepp:

Vi har ikke med svinghjul da, men det ordinære City Cross understellet.

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja, han er en helt fantastisk ektemann! Og jeg tror han blir en super far også :rodmer:

Noen som vet hvordan det er med boblebad og badstue for gravide? Tenker på oppvarming og slikt i forhold til vesla i magen.

Boblebad skal vel gå fint mens vi enda er så "kort" på vei, men det er det samme for både boblebad og badstue med tanke på overoppheting. Bare pass på at det ikke blir for varmt. Jeg har prøvd, kroppen sier fra lenge før det blir for varmt for babyen, du klarer rett og slett ikke bli værende i vannet/rommet. Jeg opplevde å bli svimmel, småkvalm og svette på en ubehagelig måte (vanskelig å forklare, men det er forskjell på svettemåtene :fnise: ). Ikke sikkert du opplever det samme på samme måte, men jeg merket at kroppen overstyrte meg når det ble for mye. Da er det bare å ta en pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...