Gå til innhold

Mars/April 2013.

Gjest Little princess

Anbefalte innlegg

Da var vi ferdige meg flyttingen! Det gikk som smurt (siden vi leide flyttefolk :jepp: ) så nå er vi halvveis på plass i det nye hjemmet vårt. Veldig godt å begynne å komme på plass :)

Er det flere av dere som begynner å bli veldig sliten for tiden? Jeg har nettop kommet hjem fra jobb og jeg kjenner jeg synger så siste verset.. Jeg er så sliten at jeg går rundt å sover omtrent.

Men nå er det UL i morgen som står i hovedfokus! Gleder meg så mye til å se knøttet som bor i magen og h oljer kjønn der er! Jeg har faktisk "fantastert" i dag, om at legen forteller at det er en gutt jeg har i magen, så nå begynner jeg å bli veldig spent :strix:

Lykke til, til oss alle! :rodmer:

Så deilig å være ferdig med flyttingen! Jeg har iallefall et ganske stort behov for forutsigbarhet om dagen, så jeg kan komme skikkelig igang med redebyggingen ;) Vi har slått fra oss tanken på å flytte før bebbis kommer siden det er lite hus/leiligheter ute så tett opp mot jul, og jeg har veldig lite lyst til å flytte som høygravid. Så da kan jeg planlegge julen og kose meg :)

Du er ikke alene om å være sliten om dagen... Jeg har hatt noen uker med relativt godt energinivå siden uke 13, men den siste uka har jeg vært sliten igjen. Jeg har våknet hver dag med en sånn murrende hodepine som man får om man ikke har sovet noe særlig om natten, og jeg har sloknet på sofaen rundt kl 20 hver dag.

Det hjelper ikke særlig mye at sjefen min har varslet at jeg kommer til å få flere arbeidsoppgaver for en periode pga. at en kollega slutter og vi ikke har klart å finne en ny enda.... Akkurat nå føles det helt umulig siden jeg allerede har smekk fulle dager... :sjenert: Jaja, jeg får bare se hvordan det går..

Lykke til på ul i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little princess

Så deilig å være ferdig med flyttingen! Jeg har iallefall et ganske stort behov for forutsigbarhet om dagen, så jeg kan komme skikkelig igang med redebyggingen ;) Vi har slått fra oss tanken på å flytte før bebbis kommer siden det er lite hus/leiligheter ute så tett opp mot jul, og jeg har veldig lite lyst til å flytte som høygravid. Så da kan jeg planlegge julen og kose meg :)

Du er ikke alene om å være sliten om dagen... Jeg har hatt noen uker med relativt godt energinivå siden uke 13, men den siste uka har jeg vært sliten igjen. Jeg har våknet hver dag med en sånn murrende hodepine som man får om man ikke har sovet noe særlig om natten, og jeg har sloknet på sofaen rundt kl 20 hver dag.

Det hjelper ikke særlig mye at sjefen min har varslet at jeg kommer til å få flere arbeidsoppgaver for en periode pga. at en kollega slutter og vi ikke har klart å finne en ny enda.... Akkurat nå føles det helt umulig siden jeg allerede har smekk fulle dager... :sjenert: Jaja, jeg får bare se hvordan det går..

Lykke til på ul i dag!!

Kjenner meg veldig igjen i det du sier om redebygging, nå som vi har flyttet inn i den nye leiligheten føler jeg at jeg endelig kan senke skuldrene og begynne å kjøpe inn ordentlig til babyen. Vi kjøpte stellebord (Gulliver) på IKEA på tirsdag, og det syntes jeg var skikkelig stas! Det skal bare stå umontert i boden i flere måneder, men godt å begynne å få handlet inn til knøttet :)

Så jeg skjønner at det er greit at dere bestemte dere for å bli boende der dere er, så kan du nyte førjulstiden og redebyggingen for fullt, siden dere allerede har ett ekstra rom til bebis så er det jo ikke noe stress egentlig. Bare vi kommende mødre som vil ha ALT tenkelig på stell tror jeg ;)

Etter ul i dag (om vi får vite kjønnet) blir det nok litt shopping kan jeg tenke meg :fnise: Har veldig lyst å begynne å kjøpe inn en del småting nå, som ikke nødvendigvis er klær.

Ul om to timer!! :strix:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er som har fått flyttet.. Vi har to uker på oss og skjønner ikke hvordan vi skal rekke alt.. Jeg er så sliten og trøtt og han lille krever jo sitt. Så skjønner ikke hvordan tiden skal strekke til. Heldigvis har vi snille foreldre som hjelper oss :)

Gleder meg til å høre hvordan det går på UL for dere :)

Soffaen vår kommer ikke før vi er inne i huset da, så må bruke den gamle frem til da. Litt irriterende, men skal a overleve :) Må ut å kjøpe spisestue, kjøkkenbor+stoler, gardiner og diverse... Herregud å mye man egentlig må gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg rapportere om en frisk liten baby i magen. :rodmer: Men var mer opptatt av å ligge i ball og skjule det meste så vi vet ikke kjønnet. Litt irriterende, men da får det bare være en overraskelse. :)

Ny termin ble 29.03.12 så da er jeg 19+1 idag. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan det rapporteres om en frisk liten gutt :fnise: Vi er helt i lykkerus!!!! :rodmer:

Når jordmoren sa at nå ser vi midt mellom beina, så trengte hun ikke si mer, det var ikke tvil! :fnise:

Termin ble 7.April, så da er jeg 18 uker i dag :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kan det rapporteres om en frisk liten gutt :fnise: Vi er helt i lykkerus!!!! :rodmer:

Når jordmoren sa at nå ser vi midt mellom beina, så trengte hun ikke si mer, det var ikke tvil! :fnise:

Gratulere så masse! Heldig dere var som fikk se hva det blir. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Her er det en liten jente i magen :rodmer: Hun var frisk og fin og terminen er satt til 30. Mars, på broren min sin bursdag! :ler: Ååå dette er så koselig! :hjerte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg rapportere om en frisk liten baby i magen. :rodmer: Men var mer opptatt av å ligge i ball og skjule det meste så vi vet ikke kjønnet. Litt irriterende, men da får det bare være en overraskelse. :)

Så flott at alt stod bra til :hjerte: spennende med overraskelse da!? Eller skal dere på ultralyd igjen for å finne det ut? Du har termin på min bursdag, hihi :) (regner med du mente 2013, hehe)

Endret av stine889
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en liten jente i magen :rodmer: Hun var frisk og fin og terminen er satt til 30. Mars, på broren min sin bursdag! :ler: Ååå dette er så koselig! :hjerte:

Gratulere med jente i magen. :)

Så flott at alt stod bra til :hjerte: spennende med overraskelse da!? Eller skal dere på ultralyd igjen for å finne det ut? Du har termin på min bursdag, hihi :) (regner med du mente 2013, hehe)

Ja, jeg mente jo selvfølgelig i 2013. ;)

Vi har ikke mulighet for noe annen ultralyd her, da må vi kjøre til Tromsø som er 4-5t unna. Det ble samboer ganske irritert på. For det første har sykehuset her i byen 3D ultralyd, men de kan ikke benytte seg av det og selv om det er ledig tid får man ikke noe ekstra time eller mulighet til å betale for det noe vi ønsker.

Jeg sa til samboer at jeg vedder han har avtalten med babyen at den skal være hemmelig for han mener jeg er alt for kontrollfrik. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med liten frisk bebbis! :rodmer: Jeg skjønner at dere synes det er litt kjedelig at dere ikke fikk se kjønnet, men det viktigste er jo at bebbisen er frisk og fin! Og så blir det jo desto mer spennende frem mot fødselen da :jepp:

Gratulerer så mye med en liten :babygutt: i magen! Kan tenke meg dere er i lykkerus ja, selv gleder jeg meg veeeeeldig til ul på tirsdag!

Gratulerer så mye med jentebebbis i magen :babyjente: Kjenner dette nesten blir for mye for hormonellaen i meg :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: :grine: :grine::fnise:

Skal si hormonella fikk drivstoff nå altså! Tårene sitter løst etter å alle de herlige nyhetene om de små knøttene deres!

Selv skal jeg på ul på tirsdag, og jeg gleder meg ikke akkurat mindre etter å ha lest her inne i dag! Er veldig spent på om vi får se kjønn altså, tenkte jeg skulle ha med meg noe veldig søt kald drikke som jeg skal drikke rett før vi skal inn for at bebbis skal turne litt ekstra under ul ;)

Jeg har litt på følelsen at det er en gutt, men samtidig så føler jeg litt på at det er en jente hvis jeg kjenner veldig hardt etter også. Så konklusjonen hittil er at det er en jente eller en gutt :fnise:

Holder en knapp på at jeg har en :babygutt: i magen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med en frisk liten baby! :laugh: Kjedelig å ikke fått sett kjønnet da, men desto mer spennende når den kommer ut :Nikke:

Gratulerer med en liten pike :hoppendeglad: Åh, dette er så herlig! :rodmer: Kan nesten ikke vente med å få hilse på mini i magen :ler:

:grine: :grine: :grine::fnise:

Skal si hormonella fikk drivstoff nå altså! Tårene sitter løst etter å alle de herlige nyhetene om de små knøttene deres!

Selv skal jeg på ul på tirsdag, og jeg gleder meg ikke akkurat mindre etter å ha lest her inne i dag! Er veldig spent på om vi får se kjønn altså, tenkte jeg skulle ha med meg noe veldig søt kald drikke som jeg skal drikke rett før vi skal inn for at bebbis skal turne litt ekstra under ul ;)

Jeg har litt på følelsen at det er en gutt, men samtidig så føler jeg litt på at det er en jente hvis jeg kjenner veldig hardt etter også. Så konklusjonen hittil er at det er en jente eller en gutt

Holder en knapp på at jeg har en :babygutt: i magen da

Bare å glede seg, det var helt fantastisk. Jeg har bare gått rundt og smilt siden jeg var ferdig på ul. Svever på en rosa (blå) sky :fnise: Veldig gøy å få vite kjønn. Jeg hadde det akkurat om deg. Hadde heletiden følelse av gutt, men om jeg virkelig tenkte på det så kunne jeg føle på jente også ;) Nå skal jeg ut og kjøpe det første (blå) plagget til gutten vår :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :) Joda, det kjennes egentlig helt greit å ikke få vite kjønnet. Det virktigste er jo at alt står bra til med den lille og den sprellet godt inni hulen sin. <3

Ble ikke nå babyshopping idag, men feiret med lunsj ute og ikveld blir det ihjelstekt biff og pasta. :fnise: Har kjøpt julebrus og julemarsipan. Nam! Så skal bare mannen få kose seg med asparges rullet i serranoskine. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :) Joda, det kjennes egentlig helt greit å ikke få vite kjønnet. Det virktigste er jo at alt står bra til med den lille og den sprellet godt inni hulen sin. <3

Ble ikke nå babyshopping idag, men feiret med lunsj ute og ikveld blir det ihjelstekt biff og pasta. :fnise: Har kjøpt julebrus og julemarsipan. Nam! Så skal bare mannen få kose seg med asparges rullet i serranoskine. :(

Haha, hørtes digg ut med ihjelstekt biff :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Little princess

Gratulerer til dere andre med vellykket UL i dag! :strix: (Skriver fra iPhonen, så får ikke til multisitat)

Og dere som snart skal på UL kan begynne å glede dere! Utrolig koselig opplevelse :rodmer:

Nå skal jeg hjem å skrive i babyboka vi har kjøpt til frøkna, og spise mandariner og marsipanpølser :nigo: kosekveld med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle 3!!! :strix: Både med gutten, jenta, og den sjenerte babyen som ikke ville vise seg fram! :fnise: Babyen vår lå også helt som en ball og jordmoren syns det var vanskelig å se kjønn, men hun trodde det var en jente! :rodmer: Det så veldig sånn ut for oss også, vi så opp midt mellom beina og så ikke noe gutteting. :ler: Jordmoren var veldig hyggelig, men ville helt tydelig bruke minst mulig tid til å finne ut kjønnet. Alt var bra med babyen sånn ellers! Vi er kjempekykkelige og glade både jeg og kjæresten. :hjerte: Har vært og shoppet litt etter ul, kjøpte litt søte, rosa klær, titta på vogn og har bare kost oss. Jeg føler meg som verdens heldigste! :hoppendeglad: Termin ble flyttet til 7. april da. Da er jeg vel egentlig bare 17+4.

Fikk dere målt hjerterytmen på babyene deres? Det fikk ikke vi.

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...