Gjest asanti Skrevet 28. oktober 2012 #661 Del Skrevet 28. oktober 2012 God søndagskveld dere! Hva har dere gjort i helgen? Hos meg har det vært rolig, med mye fiskemiddag hos foreldrene mine og snømåking. Nå teller jeg dagene ned til kjæresten kommer hjem igjen om tre dager og vi er jo ganske mange her i terminklubben som har ultralyd nå til uken å værtfall på torsdag. Kun fire dager igjen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 28. oktober 2012 #662 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) God søndagskveld dere! Hva har dere gjort i helgen? Hos meg har det vært rolig, med mye fiskemiddag hos foreldrene mine og snømåking. Nå teller jeg dagene ned til kjæresten kommer hjem igjen om tre dager og vi er jo ganske mange her i terminklubben som har ultralyd nå til uken å værtfall på torsdag. Kun fire dager igjen! :D Torsdag blir en spennende dag! Rekker kjæresten å komme hjem til UL eller? Har hørt at man "bør" drikke kald Cola eller noe liknende, slik at baby beveger seg litt under undersøkelsen. Er det noe hold i det eller? Er jo kjedelig om mini ligger med ryggen mot bildet under undersøkelsen hele tiden foreksempel. Av alle mine venner og kollegaer så er det 3 som tror det blir gutt, resten er sikker på jente Endret 28. oktober 2012 av Little princess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 28. oktober 2012 #663 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg har vært på fårikålmiddag hos broren min i kveld jeg, koselig. Resten av helga har vært veldig rolig. Ja, tenk at det er ul om under 4 dager!! Gleder meg så utrolig. Har også hørt at det er lurt å drikke noe søtt rett før, mens andre sier det ikke har noe å si. Litt kjedelig hvis ungen er helt stille og man ikke får sett kjønnet f.eks. Av mine venner og familie er det flest som tror jente, men endel kolleger tror gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 28. oktober 2012 #664 Del Skrevet 28. oktober 2012 Torsdag blir en spennende dag! Rekker kjæresten å komme hjem til UL eller? Har hørt at man "bør" drikke kald Cola eller noe liknende, slik at baby beveger seg litt under undersøkelsen. Er det noe hold i det eller? Er jo kjedelig om mini ligger med ryggen mot bildet under undersøkelsen hele tiden foreksempel. Av alle mine venner og kollegaer så er det 3 som tror det blir gutt, resten er sikker på jente Ja, derfor kommer han på onsdag og ikke fredag som turnusen egentlig tilsier. Jobben lot han ta avspassering slik at han ikke gikk glipp av ultralyden. Vi forklarte at det var ikke barebare å bytte time her. Kanskje man må teste ut det da. Det skader ikke og jeg sier ikke nei til litt cola. De fleste tror jeg bærer en liten gutt, men jeg tror det er fordi de håper på en gutt i familien. Vi er flest jenter. Så blir spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 28. oktober 2012 #665 Del Skrevet 28. oktober 2012 Vet ikke om det er jente eller gutt inni der, men føler fortsatt det er to bøller på lur. Satser likevel på en, som hadde vært en smule mer praktisk;) Lykke til dere som har ul denne uken, det er jo så spennende! Er en del uker til min ul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 28. oktober 2012 #666 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Ja, derfor kommer han på onsdag og ikke fredag som turnusen egentlig tilsier. Jobben lot han ta avspassering slik at han ikke gikk glipp av ultralyden. Vi forklarte at det var ikke barebare å bytte time her. Kanskje man må teste ut det da. Det skader ikke og jeg sier ikke nei til litt cola. De fleste tror jeg bærer en liten gutt, men jeg tror det er fordi de håper på en gutt i familien. Vi er flest jenter. Så blir spennende å se. Ah! Så koselig at se slipper fri mannen noen dager før da, skulle jo neesten bare mangle, er jo faktisk ultralyd for det første barnet deres Du hadde time tidlig på dagen, eller husker jeg feil? Vet ikke om det er jente eller gutt inni der, men føler fortsatt det er to bøller på lur. Satser likevel på en, som hadde vært en smule mer praktisk;) Lykke til dere som har ul denne uken, det er jo så spennende! Er en del uker til min ul. Tror du det er 2 der inne? Himmel, det hadde vært spennende! Når har du UL? Hvordan er formen din om dagen, Citrus? Edit: Autocorrect.. Endret 28. oktober 2012 av Little princess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 28. oktober 2012 #667 Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror du det er 2 der inne? Himmel, det hadde vært spennende! Når har du UL? Hvordan er formen din om dagen, Citrus? Ja, har hatt det på følelsen hele tiden, og spesielt nå med magen. Men det er ganske mange som tror det er to, hvor det ikke er det, så sannsynligheten er jo liten - men jeg blir ikke paff. Har ul i midten av november og her byttes de ene plagene ut med nye - så det skal alltid være noe. Har bare kastet opp en gang i dag da! Men har ikke sovet siden natt til fredag pga kvalme, hodepine og uro. Har fått veldig vondt i rygg og bekken nå, klarer nesten ikke å gå - må ta pauser hele veien. Men kan være det er fordi jeg har lagt i 3 mnd også.. satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 29. oktober 2012 #668 Del Skrevet 29. oktober 2012 Skulle tro at det hjalp å drikke noe kaldt og søtt før ul,for det er jo rådet jordmødrene gir hvis man er urolig fordi man ikke har kjent liv fra babyen på en stund. Jo mer den spreller, jo større er vel sjansen for at den viser seg fra en vinkel der man kan se kjønnet Mageboeren min er iallefall ekstra sprelsk hvis jeg spiser eller drikker noe søtt Er det mange her som har begynt å kjenne liv enda? Her sparker det hele dagen, og nå har bebbis blitt så sterkt at man kan se det godt utenpå magen på de sterkeste sparkene. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 29. oktober 2012 #669 Del Skrevet 29. oktober 2012 Er det mange her som har begynt å kjenne liv enda? Her sparker det hele dagen, og nå har bebbis blitt så sterkt at man kan se det godt utenpå magen på de sterkeste sparkene. Herlig! Jeg har kjempelyst til å kjenne liv, men tror ikke jeg har kjent noe. Jeg er bare 15+1 så det er ikke sikkert jeg kjenner liv på mange uker ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomst82 Skrevet 29. oktober 2012 #670 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ikke kjent noe liv enda, og har jo ikke fått telt hjertelyden ordentlig.. Men mest sannsynlig så ligger morkaka foran og da vil det ta litt tid. Har også UL i midten av november og jeg gleder meg.. Ellers så har helgen vært noe dritt.. Svimte av, mest sannsynlig på grunn av et blodtrykksfall, kaster opp hver morgen, går på antibiotika pga halsen (kan ikke svelge) og et dødsfall i familien.. Så nå er det igjen mandag og ny uke. Håper den blir bra... Gleder meg til å høre fra alle som skal på UL denne uken og fremover..Spennende å få vite hva det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 29. oktober 2012 #671 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har kjent liv en del ganger nå, men det er fortsatt veldig svakt. Må kjenne godt etter for å merke det. Utrolig gøy at man kan se sparkene utenpå magen din allerede da, Frøken Vims! Håper denen uka blir bedre for deg, Smørblomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 29. oktober 2012 #672 Del Skrevet 29. oktober 2012 Oioioi! Nå skal vi snart traske bort på St. Olavs for første ultralyd! Grugleder meg! Så gøy at vi er flere denne uka! Jeg vet ikke om jeg har kjent noe liv eller ikke enda. Tror det, men tørr ikke å være helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. oktober 2012 #673 Del Skrevet 29. oktober 2012 Oioioi! Nå skal vi snart traske bort på St. Olavs for første ultralyd! Grugleder meg! Så gøy at vi er flere denne uka! Jeg vet ikke om jeg har kjent noe liv eller ikke enda. Tror det, men tørr ikke å være helt sikker. Ååh, spennende! Jeg fikk brev fra St. Olavs i dag, men der lå det bare innkalling til en annen undersøkelse jeg skal på. Fikk du innkallelsen lang tid i forveien? Stor klem til alle som trenger det! 15 i morgen. Da er det snart ti uker siden vi fant det ut. Hvor har den tiden blitt av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 29. oktober 2012 #674 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ååh, spennende! Jeg fikk brev fra St. Olavs i dag, men der lå det bare innkalling til en annen undersøkelse jeg skal på. Fikk du innkallelsen lang tid i forveien? Stor klem til alle som trenger det! 15 i morgen. Da er det snart ti uker siden vi fant det ut. Hvor har den tiden blitt av? Fikk beskjed i slutten av september så omlag en måned i forveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 29. oktober 2012 #675 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jeg har ikke kjent noe liv enda, og har jo ikke fått telt hjertelyden ordentlig.. Men mest sannsynlig så ligger morkaka foran og da vil det ta litt tid. Har også UL i midten av november og jeg gleder meg.. Ellers så har helgen vært noe dritt.. Svimte av, mest sannsynlig på grunn av et blodtrykksfall, kaster opp hver morgen, går på antibiotika pga halsen (kan ikke svelge) og et dødsfall i familien.. Så nå er det igjen mandag og ny uke. Håper den blir bra... Gleder meg til å høre fra alle som skal på UL denne uken og fremover..Spennende å få vite hva det blir Det hørtes ut som en grusom helg! Håper virkelig denne uken bringer gode ting med seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. oktober 2012 #676 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ah! Så koselig at se slipper fri mannen noen dager før da, skulle jo neesten bare mangle, er jo faktisk ultralyd for det første barnet deres Du hadde time tidlig på dagen, eller husker jeg feil? Ja, jeg har kl.8.30 så det er tidlig på dagen. Vi planlegger å ta turen til mormoren min etterpå med cupcakes som viser hvilken kjønn det er, hun har hatt stordag nå mens kjæresten er på jobb og hun er veldig spent på om det blir en gutt. De siste 4 generasjonene på den siden har det bare vært en gutt, så vi satser på å bryte den nå. Ellers kjenner jeg mer og mer liv nå, tror jeg iallefall. Er så himla usikker. Men det må jo nesten være den lille som styrer inni der, selv om at det for det meste kjennes ut som en tung klump. På kveldene kjenner jeg tydelige spark da. Klem til deg Smørblomst og spent på hva Myrvandrer får vite på ul idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 29. oktober 2012 #677 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ja, jeg har kl.8.30 så det er tidlig på dagen. Vi planlegger å ta turen til mormoren min etterpå med cupcakes som viser hvilken kjønn det er, hun har hatt stordag nå mens kjæresten er på jobb og hun er veldig spent på om det blir en gutt. De siste 4 generasjonene på den siden har det bare vært en gutt, så vi satser på å bryte den nå. Ellers kjenner jeg mer og mer liv nå, tror jeg iallefall. Er så himla usikker. Men det må jo nesten være den lille som styrer inni der, selv om at det for det meste kjennes ut som en tung klump. På kveldene kjenner jeg tydelige spark da. Klem til deg Smørblomst og spent på hva Myrvandrer får vite på ul idag. Åh dette er så spennende med ul altså! Ganske gøy at det er så mange av oss -3/4 stk?- som skal samme dagen. Så koselig med rosa (evt blå ) cupcakes da! Ser for meg en stor eske full av rosa, glitrende cupcakes med masse frosing, nam! Det er vel en spent mormor som tar dere imot tenker jeg Jeg å har begynt å kjenne en god del spark nå om dagen, er en spesiell plass mellom navlen og skambenet som mini alltid sparker på, så nå er jeg så vant til de små, dunkende bevegelsene som kommer oftere og oftere Vi har en hektisk uke foran oss nå, vi tar over leiligheten vår i dag, flytter i morgen, ul på torsdag og jobbe innimellom alt og resten av uken.. Spennende, men slitsom uke for en allerede sliten gravid meg! Håper alle får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isrose Skrevet 29. oktober 2012 #678 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ååh, spennende! Jeg fikk brev fra St. Olavs i dag, men der lå det bare innkalling til en annen undersøkelse jeg skal på. Fikk du innkallelsen lang tid i forveien? Stor klem til alle som trenger det! 15 i morgen. Da er det snart ti uker siden vi fant det ut. Hvor har den tiden blitt av? Jeg venter også på innkalling fra St. Olav, den bør jo komme snart siden jeg er i uke 16 nå og man helst skal på UL mellom uke 17 og 19. Det er over 2 uker siden jeg var hos legen så de bør jo ha fått beskjed. Tror jeg ringer dem hvis jeg ikke har hørt noe mot slutten av uka. Lykke til alle som skal på ultralyd, det blir spennende med oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havmus Skrevet 29. oktober 2012 #679 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da er det bekreftet. Til alle som skal på ultralyd fremover, det er kjempegøy. Vi fikk se den lille sparke, svelge fostervann - i det hele tatt at den lille er der. Skikkelig koselig. Fikk ingen skikkelig gode bilder da den lille bestemt lå krøllet sammen som en liten ball. Her stemte ikke min magefølelse med jordmorens observasjoner.. Det kan se ut som om vi får ei lita jente :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 29. oktober 2012 #680 Del Skrevet 29. oktober 2012 Da er det bekreftet. Til alle som skal på ultralyd fremover, det er kjempegøy. Vi fikk se den lille sparke, svelge fostervann - i det hele tatt at den lille er der. Skikkelig koselig. Fikk ingen skikkelig gode bilder da den lille bestemt lå krøllet sammen som en liten ball. Her stemte ikke min magefølelse med jordmorens observasjoner.. Det kan se ut som om vi får ei lita jente :D Gratulere så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå