pusleline Skrevet 23. oktober 2012 #621 Del Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har så vidt begynt å kikke, tror jeg skal prøve å sile ut noe før jeg tar det videre til samboer. Det er jo helt vanvittig til utvalg, pris, variasjon i vekt og kombinasjoner etc på vogner..! Bor på bygda og tenker i utgangspunktet at fire hjul er kjekt, selv om en nær bekjent har trehjuling og strålende fornøyd. Det jeg derimot er veldig obs på er størrelse fordi jeg har en liten bil, så der må jeg nok fram med målebåndet etterhvert... Det er jo da også en fordel at den er lett å demontere etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 23. oktober 2012 #622 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå har jeg kjent bevegelse i en uke, det synes jeg for å være ærlig er litt creepy, det syntes jeg sist gang også - at det var litt ekkelt før jeg ble vant til det. (sett for mange grøssere kanskje?) Men det er stas at det er liv inni der:) Har også fått en ordentlig gravidmage nå plutselig - og tror den er stor. Haha, man glemmer fort hvor gigantisk man faktisk blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 23. oktober 2012 #623 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå har jeg kjent bevegelse i en uke, det synes jeg for å være ærlig er litt creepy, det syntes jeg sist gang også - at det var litt ekkelt før jeg ble vant til det. (sett for mange grøssere kanskje?) Men det er stas at det er liv inni der:) Har også fått en ordentlig gravidmage nå plutselig - og tror den er stor. Haha, man glemmer fort hvor gigantisk man faktisk blir Tror ikke jeg har kjent så mye bevegelse, venter veldig på å føle noe mer konkret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 23. oktober 2012 #624 Del Skrevet 23. oktober 2012 Nå har jeg kjent bevegelse i en uke, det synes jeg for å være ærlig er litt creepy, det syntes jeg sist gang også - at det var litt ekkelt før jeg ble vant til det. (sett for mange grøssere kanskje?) Men det er stas at det er liv inni der:) Har også fått en ordentlig gravidmage nå plutselig - og tror den er stor. Haha, man glemmer fort hvor gigantisk man faktisk blir Jeg kjente bevegelse for første gang i natt! Ihvertfall er det første gang jeg har oppfattet det. Ganske sprøtt, og veldig koselig. Legg ut magebilde da vel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 24. oktober 2012 #625 Del Skrevet 24. oktober 2012 Da er første babymøbelet i hus Det ble en primi sogni stellekommode som vi var så heldige å få tak i brukt til 300 kroner Den ser helt ny ut, og det eneste vi må kjøpe i tillegg er en ny stellepute på toppen. Ellers så var jeg på gravidyoga for første gang i går, noe som var en positiv og avstressende opplevelse Gleder meg til å fortsette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 24. oktober 2012 #626 Del Skrevet 24. oktober 2012 Da er første babymøbelet i hus Det ble en primi sogni stellekommode som vi var så heldige å få tak i brukt til 300 kroner Den ser helt ny ut, og det eneste vi må kjøpe i tillegg er en ny stellepute på toppen. Ellers så var jeg på gravidyoga for første gang i går, noe som var en positiv og avstressende opplevelse Gleder meg til å fortsette! Artig med babymøbel da! Og til en slik flott pris Hvor er det du trener gravidyoga? Jeg har veldig lyst selv, men før øyeblikket så kræsjer jobben totalt uansett hvilke dager det er. Jeg trener på Elixia og der kan jeg ikke begynne før jeg er ferdig i jobben, noe som ikke er så lenge til Lærer man seg pusteøvelser som man kan ta i bruk under fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. oktober 2012 #627 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så viiiillt vondt i hodet i dag! Og så er det vel sånn at man ikke skal ta smertestillende heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. oktober 2012 #628 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så viiiillt vondt i hodet i dag! Og så er det vel sånn at man ikke skal ta smertestillende heller? Jeg har hatt mye vondt i hode og har tatt paracet noen ganger. Det skal gå helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 24. oktober 2012 #629 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så viiiillt vondt i hodet i dag! Og så er det vel sånn at man ikke skal ta smertestillende heller? Jeg har hatt en del vondt i hodet jeg å, har det i dag faktisk. Dunkende hodepine.. Men Paracet kan man ta, men ikke ta Ibux. Det er ett eller annet stoff i Ibuxen som kan skade babyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. oktober 2012 #630 Del Skrevet 24. oktober 2012 Supert, takk jenter! Har aldri slitt med hodepine før, men nå de siste dagene har det vært nærmest uutholdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 24. oktober 2012 #631 Del Skrevet 24. oktober 2012 Så viiiillt vondt i hodet i dag! Og så er det vel sånn at man ikke skal ta smertestillende heller? Har levd på paracet lenge, og det er legen som ber meg ta det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. oktober 2012 #632 Del Skrevet 24. oktober 2012 Det er et ganske kraftig lavtrykk over store deler av Norge nu. Da reager jeg med hodepine, og værtfall nå med alle hormonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 24. oktober 2012 #633 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Juhu! Jeg tror jeg klarte å legge ved et magebilde på denne posten Her er min mage i uke 18+3 Noen flere som vil vise seg fram? Edit: Det ble KJEMPESTORT! Hvordan kan jeg krympe det? Edit2: klarte det helt selv! Endret 24. oktober 2012 av Little princess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. oktober 2012 #634 Del Skrevet 24. oktober 2012 Juhu! Jeg tror jeg klarte å legge ved et magebilde på denne posten Her er min mage i uke 18+3 Noen flere som vil vise seg fram? Edit: Det ble KJEMPESTORT! Hvordan kan jeg krympe det? Edit2: klarte det helt selv! Fin mage! Jeg legger bare på meg på magen så ser bare ut som en overspist mage med luft i, og jeg tror at jeg bærer mer opp mot ryggen pga bakovervendt livmor. Så jeg klarer ikke se så mye babymage på meg selv. Så bilde får vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 24. oktober 2012 #635 Del Skrevet 24. oktober 2012 Jeg hadde nettop spist middag, så det er ikke kun baby man ser Men magen ser ca slik ut + - et par cm morgen og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asanti Skrevet 24. oktober 2012 #636 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Der er jeg 16 uke. For meg er det bare mage full at mat og luft. Hehe. Glem det. Får ikke til å legge ut. Endret 24. oktober 2012 av asanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 25. oktober 2012 #637 Del Skrevet 25. oktober 2012 Artig med babymøbel da! Og til en slik flott pris Hvor er det du trener gravidyoga? Jeg har veldig lyst selv, men før øyeblikket så kræsjer jobben totalt uansett hvilke dager det er. Jeg trener på Elixia og der kan jeg ikke begynne før jeg er ferdig i jobben, noe som ikke er så lenge til Lærer man seg pusteøvelser som man kan ta i bruk under fødselen? Jeg trener også på Elixia, og går på gravidyoga på et senter i nærheten. Det er ikke umulig at vi går på samme senter, for jeg mener å huske vi bor i nærheten av hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 25. oktober 2012 #638 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg trener også på Elixia, og går på gravidyoga på et senter i nærheten. Det er ikke umulig at vi går på samme senter, for jeg mener å huske vi bor i nærheten av hverandre Jeg tror jeg vet hvilket senter du går på ja, ganske nytt senter er det ikke? Men jeg er veldig nysgjerrig på magen din Vims! Legg ut bilde du også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 25. oktober 2012 #639 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg tror jeg vet hvilket senter du går på ja, ganske nytt senter er det ikke? Men jeg er veldig nysgjerrig på magen din Vims! Legg ut bilde du også da Jeg trener til vanlig både på Carl Berner, Ringnes Park, Årvoll og Ullevål, litt avhengig av hvilke timer som går. Jeg bor nemlig sånn midt i mellom alle senterene, veldig praktisk! Skal legge ut bilde av magen min snart, må bare få somlet meg til å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Little princess Skrevet 25. oktober 2012 #640 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg trener til vanlig både på Carl Berner, Ringnes Park, Årvoll og Ullevål, litt avhengig av hvilke timer som går. Jeg bor nemlig sånn midt i mellom alle senterene, veldig praktisk! Skal legge ut bilde av magen min snart, må bare få somlet meg til å ta bilde Jeg trener på Carl Berner og på Rignes park, eller rettelse: Trente! Jeg har ikke kommet meg i gang etter jeg vår dårlig i begynnelsen av svangerskapet.. Men siden vi flytter om en uke så er jeg ikke sikker på hvilket senter jeg kommer til å bruke, er ikke akkurat lommekjent på Bjerke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå