Gå til innhold

Snus på jobben

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på en bensinstasjon, det vil si at jeg står i kassen nesten hele arbeidsdagen, og jeg må ha minst en snus i løpet av 7 timer.. så jeg lurte på om det er veldig ufint å bruke det på jobb? Jeg er jente, og det synes at jeg har i snus. Så hva ville dere tenkt om dere handla hos noen som hadde i snus?

Anonym poster: a7b13d2a6d8cdf5dc1f74622dc5cc29b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at bensinstasjonsjobb er den eneste jobben du kan få. Snusleppe er uprofesjonelt.

Anonym poster: a441d4e233019494dd7823960d897587

Gjest Bobler
Skrevet

Ja det er jævlig ufint. Hvis du på død og liv må snuse får du ta deg en pause og gå på bakrommet for å ta en snus. eller vask dassen mens du gjør det.

Er det noe jeg misliker så er det å handle et sted hvor de ansatte har en snus under leppa. Du er på jobb, da snuser man ikke så kunder ser det!

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke ta snusen på siden da? Velg også en som er slim.

Ingen ser når jeg har snus.

Anonym poster: 53b88e4ffbe4042ea2e5f26d07c7da48

Skrevet

Ta en slim variant, eller en av disse små "jentesnusene" når du er på jobb. Og legg den på siden.

AnonymBruker
Skrevet

Slenger meg på de som sier at du kan ta en slim variant og legge så langt på siden du syns er behagelig. For min del så syns jeg det er greit at andre snuser på jobb så lenge det ikke henger ut av leppa.

Anonym poster: 750a35ae24c6536a28f99fd6446f298e

Gjest NerdMedSverd
Skrevet (endret)

I mange jobber passer det seg ikke med snusleppe, bensinstasjon er en av dem. Noe du kan gjøre er å legge posesnus på siden av underkjeven. Det renner en del de første gangene, men etterhvert blir du vant til det. Akkurat som når du startet å putte snus i overleppa.

Endret av NerdMedSverd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...