Gå til innhold

Hjelp tl fastlege - Skien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg er nyinnflyttet til Skien, og trenger da en fastlege.

Er det noen som vet om noen gode? Eller noen jeg absolutt ikke burde ha? Gjerne begrunn hvorfor.

Er legen god på hudsykdommer og vektoperasjon er dette bare et pluss.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

anbefaler ikke gulset legekontor.

jeg ville ta opp 1 ting det tok sikkert ca 2 min. å få svar på. å ville jeg si en ting til. da fikk jeg beskjed om å bestille ny time om det var noe mer.

og da jeg satt på laben,så sto to av de som jobbet der å pratet med hverandre om en annen pasient. å sa : han der har ikke bestilt time så jeg gidder ikke yte noe ekstra. å div andre ting. jeg følte meg mildt sagt utilpass og jeg synes det er det dårligste legekontoret jeg noen gang har vært innom.

ellers så er det et legekontor i sentrum. heter vel sentrum legekontor. (i byggningen der gina tricot er,rett bak butikken).

er en islansk dame der som er flink og tar seg tid. ellers så er det en mann der og husker ikke hva han het men han er helt grei lege.

både jeg og flere familie medlemmer har fastlege her.

Anonym poster: 830f10fed4d6f41de21604f85457109d

Gjest grenlandstuppa
Skrevet

Må man ha fastlege i kommunen eller kan du ha i Porsgrunn og? For da vil jeg annbefale Søsterhuset. Det er mange leger der, kort ventetid og tannlege, gynekolog, jordmor, fysioterapeut, lab, og diverse annet der som du lett kan hennvises til om det trengs. Og du kommer lett inn til en av de andre legene om din er på ferie, pluss at du kan bestille time og resepter på sms. Er det beste legekontoret jeg har vært på

Skrevet

Må man ha fastlege i kommunen eller kan du ha i Porsgrunn og? For da vil jeg annbefale Søsterhuset. Det er mange leger der, kort ventetid og tannlege, gynekolog, jordmor, fysioterapeut, lab, og diverse annet der som du lett kan hennvises til om det trengs. Og du kommer lett inn til en av de andre legene om din er på ferie, pluss at du kan bestille time og resepter på sms. Er det beste legekontoret jeg har vært på

Tuuuuuusen tusen takk!

Nå har jeg fått meg ny fastlege. Arve Rennesund.

Han er spesialist i spesialist i generell kirurgi, spesialist i gastroenterologisk kirurgi.

Og han driver private praksis der. Dvs - han tar imot dagkirurgi.

Jeg opereres ofte for absesser på sykehuset - men dette gjør han der. Genialt.

(Hudsykdom - Hidradenitis)

Nå håper jeg bare han er omgjengelig og hyggelig.

Nok en gang - TNX ;)

Skrevet

Takk til dere andre også :)

AnonymBruker
Skrevet

Tuuuuuusen tusen takk!

Han er spesialist i spesialist i generell kirurgi, spesialist i gastroenterologisk kirurgi.

Nok en gang - TNX ;)

Jeg har vært hos han og fjernet noen føflekker, og han er veldig hyggelig :) Jeg har kun positivt inntrykk av han!

Anonym poster: d7a2fdff4cbde58352dfe1304ba729b8

Gjest grenlandstuppa
Skrevet (endret)

Tuuuuuusen tusen takk!

Nok en gang - TNX ;)

Mente selvsagt søsterhjemmet, men ser at du skjønte det=) Så bra at jeg kunne hjelpe=) Jeg har selv vært hos tre av legene (siden min hadde ferie) fysioterapaut og tannlege på søsterhjemmet, og alle har vært helt strålende=) Aldri hørt noe negativt om dem, så håper du blir like fornøyd som meg.

*edit-rettet på ord*

Endret av grenlandstuppa
Skrevet

Tråd ryddet for spam

Kosemose mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...