Gå til innhold

Hva er galt med bolero?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest i et par tråder her at en del syns boleroer er stygt og skulle vært brent osv. Jeg synes for eksempel det kan være fint med en lett, strikket bolero over en ermeløs kjole (særlig siden jeg ikke er purung og har supertrente armer), men dette er helt ut altså? Eller?

Noe ala disse: 336x336[ekm].jpg]http://www.lotmart.co.uk/ekmps/shops/trambambukas/images/ladies-bolero-shrug-crochet-knitted-cardigan-1153-p[ekm]336x336[ekm].jpg

Anonym poster: c198a908178f546058a1a7d9080767c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bolero er pent til det meste når det blir gjort rett.

Heller bolero enn at folk skal se kvisene mine... tubetopp og bolero er flott.

bolero-2991.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg en sånn som følger så nøye med på hva som er in og ut, men følger da litt med.

Jeg bruker bolero, synes det er fint og kjekt å ha.

Det virker ikke som de selges i butikkene lenger så det er vel neppe særlig in lenger, men tor ikke det er kjempeut så man liksom ikke kan bruke det...?

Anonym poster: 74cdc136e3a43fad0cc546ae052356a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det virker ikke som de selges i butikkene lenger så det er vel neppe særlig in lenger, men tor ikke det er kjempeut så man liksom ikke kan bruke det...?

Anonym poster: 74cdc136e3a43fad0cc546ae052356a1

Helt enig i det altså, det var bare at det i følge enkelte hørtes ut som om det var på linje med Ball-gensere og hockeysveis. ;) Jeg bruker mine stadig vekk, enten de nå er in eller ikke. ;)

TS

• Liker 2
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg graver også frem boleroen min fra tid til annen, syns den er kjekk å ha :)

• Liker 1
Gjest Minpin
Skrevet

Jeg synes bolero er fint, jeg, til enkelte antrekk. Nå er ikke jeg av typen som bryr meg veldig mye om hva som er in, da. Det viktigste er at man føler seg vel.

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre! :)

TS

Skrevet

Jeg liker ikke bolero.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bolero er pent til det meste når det blir gjort rett.

Heller bolero enn at folk skal se kvisene mine... tubetopp og bolero er flott.

bolero-2991.jpg

Den var fæl! :grinele:

Anonym poster: f07a6f0784ead1d0534b666c38df3ad8

• Liker 10
Skrevet

Hihi. Syns det er kjerring plagg.

Skrevet

Bolero er glimrende til å skjule grevinneheng og andre skavanker som ermeløse plagg viser fram. Men så har man bolero og bolero, da... det er ikke alle boleroer som bør bæres offentlig foråsiresånn.

• Liker 2
Skrevet

Bolero er ok på andre, men jeg bruker dem ikke selv. Mye fordi jeg av en eller anna grunn blir så maskulin i dem, vet ikke hva det skyldes...

Skrevet (endret)

Syns stort sett bolero er for dem over 40. Er ikke fint da heller, men akseptabelt. Og finnes det enda folk under 30 med bolero, så kunne de nok trengt en oppfriskning i garderoben. Mye bedre å bruke en blazer om man på død og liv må ha noe over en kjole.

Endret av flicka
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns bolero er et merkelig ord!

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er galt med bolero og hvorfor folk mener de er for de eldre? Selv bruker jeg det relativt ofte og syns det er et flott klesplagg. Bruker veldig mye topper som er ermeløse og da er det veldig greit med bolero for å dekke armene. Har veldig brede skuldre så føler det ser mye bedre ut med bolero.

• Liker 7
Skrevet

Må innrømme at jeg synes det er ganske fælt. Ok i aldersgruppen 0-10 og 80 + !

AnonymBruker
Skrevet

Syns det kan være kult jeg.

13-59-large.jpg

il_570xN.273652119.jpg

Anonym poster: ccd54ea65c0a2392a3f989dda9ca4e57

• Liker 1
Skrevet

Mener dere disse også er fæle da eller?

Link

Link

Jepp. Og dessuten hvis du har brede skuldre, så ikke ta på deg et plagg som trekker oppmerskomheten til skuldrene slik som bolero gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...