Gå til innhold

Stripping i utdrikkinslag ok?

Er stripping i utdrikkingslag ok?  

1 stemme

1. 1. Er stripping i utdrikkingslag ok?

• Ja det hører med
      6
    • Bryr meg ikke.....
      27
    • Nei fysj og æsj
      23

Fremhevede innlegg

Skrevet

bertine, den var absolutt ikke myntet på deg!!!!!Bare husker fra en annen tråd som var att noen sa att de mente mannen ville forlate rommet, og det mener jeg fortsatt er ganske naivt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men jeg tror nok att dere, som tror att hvis kjæresten er i en annens utdrikkningslag og det dukker opp en stripper, så forlater han rommet, er ganske naive.........

Regner med den var siktet til meg...

Jeg mener min kjære hadde kommet til å gjort det av to grunner.

1. Av respekt til meg fordi han vet om mine tidligere erfaringer (vonde sådan) og ikke vil såre den han elsker.

2. Fordi han selv synes stripping er teit og det har ingenting med om han liker å se pene damekropper for det gjør han garantert, men akkurat sjangeren stripping synes han er skikkelig teit og kvalm. Dette fortalte han meg før vi ble sammen og før han fikk vite mine meninger om det hele så det har ingenting med om jeg er naiv eller at han prøvde å snakke meg etter munnen å gjøre.

Vi er alle forskjellige og jeg må si at jeg ikke synes noe om at fremmede mennesker kaller meg (og andre) naive basert på en mening (uten å få vite bakhistorien).

Skrevet

At han liker å se på en flott kvinnekropp betviles ikke, men han er ikke begeistret for stripping. Han hadde nok blitt skuffet om han fikk det, ikke er det noe han vil ha, ikke er det vanlig i gjengen han vanker sammen med heller (selv om noen synes det hadde vært artig bare for sin egen del) hans forlover ba om å få slippe det til sitt lag og da mener jeg at han bør respektere det den andre veien også.

Om det hører hjemme, nei jeg synes ikke det. Som Isiselin sa i en annen tråd, etter å ha bodd sammen lenge, nå skal vi gifte oss men det er jo ikke den siste gangen han kommer til å kunne gå ut med gutta da... Hvorfor skal de bruke masse penger på å gjøre den siste tiden før bryllupet ukoselig? Jeg ville ikke bli fornøyd om hans får stripper. Jeg ville nok kjefte og smelle på forloveren for så å ikke snakke til ham på lange tider. Men jeg tror nok ikke jeg har noe å bekymre meg for der...

Hadde jeg fått stripper til mitt utdrikningslag hadde jeg blitt forbanna på min forlover og min søster for at de kunne finne på noe så tåpelig. Sex er mellom meg og min kjære og jeg vil ikke ha noe så tåpelig til å skape ukoseligheter før bryllupet...

Skrevet

Ha ha, fikk nettopp en mail fra forloveren til samboeren om hva min kjære ville synes om paintball osv. Jeg svarte at han senest i går hadde snakket om at han ikke hadde så lyst til det da han syns det er utrolig slitsomt (syns det var litt rart selv...men..han gir 200%, hadde blodsmak i munnen sist)

Da fikk jeg svar tilbake hvor det sto: Ikke paintball eller slike ting?? Da er det bare en ting igjen da. Følte meg veldig flink da jeg svarte, går utifra at det er stripping, og det må du gjerne gjøre om du tror han vil sette pris på det.

Finner det merkelig da at etter paintball og sumobryting osv. så er stripping eneste alternativ :-) Min samboer er feks. helt gal etter fotball så jeg vet at for han å samle alle gutta i en park og spille fotball og grille hadde vært helt topp...Men, men - de kan jo gjøre det på dagen, og stripping på kvelden eventuelt da :wink:

Skrevet

Uten naive damer hadde blitt inngått langt færre ekteskap! Leonard må gjennomgå mentalundersøkelse i det øyeblikket han forlater et rom hvor det er sannsynlig at en vakker kvinne kommer til å kle av seg det neste kvarteret!

:kul:

Skrevet
Uten naive damer hadde blitt inngått langt færre ekteskap! Leonard må gjennomgå mentalundersøkelse i det øyeblikket han forlater et rom hvor  det er sannsynlig at en vakker kvinne kommer til å kle av seg det neste kvarteret!  

:kul:

:ler:

Skrevet

Hadde vært spennende å se en tilsvarende diskusjon i et forum der bare menn diskuterte. Antar at diskusjonen hadde vært en litt annen da... :-)

Er litt overrasket over folk som prøver å påvirke mannens forlover til å lage et utdrikningslag som bruden liker. Om min tilkomne manns forlover ber meg om råd vil jeg jo ta utgangspunkt i hva min kjære liker, ikke hva jeg synes han burde ha lyst til å gjøre.

Skrevet
Hadde vært spennende å se en tilsvarende diskusjon i et forum der bare menn diskuterte. Antar at diskusjonen hadde vært en litt annen da... :-)  

Er litt overrasket over folk som prøver å påvirke mannens forlover til å lage et utdrikningslag som bruden liker. Om min tilkomne manns forlover ber meg om råd vil jeg jo ta utgangspunkt i hva min kjære liker, ikke hva jeg synes han burde ha lyst til å gjøre.

Akkurat det jeg gjorde nå...Jeg er ikke spesielt glad i stripping (som nevnt maaaange ganger før) men sa da ikke noe om det til forloveren..Og jeg ga han tips til ting han kunne gjøre som jeg vet min kjære vil sette pris på. Om han vil leie en stripper eller ikke det lar jeg være helt opp til han.

Skrevet

isiselin,

jeg har ikke myntet innlegge mitt på noen!Djiiizzz.............

Snakker bare GENERELLT om sånne damer!Jeg pratet litt med samboeren min igår, og da jeg nevnte att menn ville forlatt rommet, holdt han på ¨å le seg ihjel....Derfor sier jeg det jeg sier.

Skrevet
isiselin,  

jeg har ikke myntet innlegge mitt på noen!Djiiizzz.............

Snakker bare GENERELLT om sånne damer!Jeg pratet litt med samboeren min igår, og da jeg nevnte att menn ville forlatt rommet, holdt han på ¨å le seg ihjel....Derfor sier jeg det jeg sier.

Jeg snakket også med samboer om dette i går...Og når jeg fortalte han det så han litt rart på meg, løftet det ene øyenbrynet og sa: du tuller nå, ikke sant? Også sa han, herregud du er mer opptatt av stripping enn meg du, om du er så interessert så kan jo du se på litt stripping da..Ble litt flau da ja :oops:

Skrevet
Stripping er sikkert ok i utdrikningslag, men ikke i mitt og helst ikke i ett der jeg er en av gjestene. Jeg har aldri lært hvordan jeg skal forholde meg til sånne chippendales menn som stripper og gnukker sin velfylte tanga opp i fjeset mitt mens alle jentene hviiiner av fryd. Jeg er mao ikke prippen, har ikke noe i mot nakne menn, men klarer ikke å forholde meg til utdrikningslags-nakne-menn.

(Det samme gjelder å stå på KarlJohan og selge kyss/kondomer/etc...)

Helt enig!

En stripper som er tilstede for min skyld - grøss.....! En "broiler" innsmurt i babyolje strippende foran meg mens jeg blir oppfordret til å dra av leopardtangaen med tennene anser jeg for å være nærmest et mareritt. :ler:

Skrevet
En stripper som er tilstede for min skyld - grøss.....! En "broiler" innsmurt i babyolje strippende foran meg mens jeg blir oppfordret til å  dra av leopardtangaen med tennene anser jeg for å være nærmest et mareritt.  :ler:

:hoho: djiseZZ. Det ville nok både jeg og broileren hatt mareritt om i lange tider... (Ikke at du skulle gjøre det, Pjusk, men det forsto du vel :wink: )

Skrevet

:hoho: djiseZZ. Det ville nok både jeg og broileren hatt mareritt om i lange tider... (Ikke at du skulle gjøre det, Pjusk, men det forsto du vel :wink: )

:tunge1:

:ler::ler::ler:

Skrevet

Stripping er teit, men greit for meg om det hadde skjedd i hans utdrikningslag. I mitt skjer det ikke, og det er helt i orden og slik det skal være for at jeg skal ha det gøy.

Skrevet

Så lenge jeg slipper i mitt eget!!!!!!!!!!!!!!!!!

Selv karaoke er slitsomt pinlig. Så mye tragiske opptredender med fulle jentegjenger,kan spare meg..

M

Skrevet

min kjærste, jeg og ett vennepar holdt på å ende opp på en strippeklubb inatt!!!! :ler::ler:

Skrevet

Uff, det tror jeg ihvertfall ikke jeg hadde hatt lyst til...På strippeklubb får han dra alene...Men, det hadde jo vært litt tøft å foreslå det da :ler:

Hvorfor dro dere ikke da Jens?

Skrevet

Jeg har prøvd å nevne det for minkjæres forlover at jeg ikke vil st de skal ha en stripper i hans utdrikningslag, men da så han bare dumt på meg og at det hørte med og sånn hadde det alltid vært i den gjengen... Hadde visst nok ikke noe jeg skulle ha sagt der du :cry: Liker ikke tanken på at min kjære skal få en lap dance av en ekkel stripper..

Skrevet

Jeg svarer nei til stripping, men egentlig bryr ikke dette temaet meg da det ikke er særlig aktuelt hverken for meg eller min kjære. Er det så vanlig med stripping, da? Trodde det var mest på film/tv...

Skrevet

Jeg har inntrykket av at det er ganske vanlig jeg...men kanskje mest i tankene? Jeg vet om 2 som går for å være typiske mennesker som man ville tro skulle leie strippere... (Med typisk mener jeg snakk om slike ting, kommentere damer som går forbi, kommentere bryststørrelsen og utseende til damene til kamerater...) Men, da alt kom til alt arrangerte de begge 2 kjempefine utdrikningslag med mange forskjellige aktiviteter og ellers bare guttestreker..Og det var IKKE fordi de som ble drukket ut ikke kunne tenke seg det, men fordi de innerst inne ikke er så opptatt av det.

Men, jeg tror nok min samboer får stripper i sitt lag, forloveren er verdens beste gutt, men fantasien er så og si ikke-eksisterende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...