Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg planlegger en ferie neste sommer og jeg kunne tenkt meg Buenos Aires i Argentina, så da lurer jeg på om noen har noen erfaringer å komme med? Har du vært i BA eller andre steder i Argentina? Hva synes du? Strandliv og soling er ikke helt min ting, så tenker en eksotisk storby hadde vært fantastisk! Jeg vet at det ikke er sommer i Argentina når vi har sommer, men temperaturene ser helt okei ut og det er ikke et problem. Vil bare ha en liten pause fra dagliglivet! Så da lurer jeg på om noen har vært der. Er det verdt turen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BA er helt fantastisk! Absolutt å anbefale. Jeg var der i august i fjor og det var ganske kaldt, helt ned til 3-4 grader, så jeg hadde vinterjakke osv. men fortsatt en fantastisk by og når det er kaldt har man jo enda bedre grunn til å stikke inn på kafeer osv. De har masse flotte kafeer, utrolig god mat, supre museer, kule folk... MALBA (Museo de Arte Latinoamericano de Buenos Aires) er utrolig bra, samme med Evitamuseet. Og riding utenfor byen!

Noe av dette har kanskje med at eksen min er derfra, og det var den mest romantiske uka i mitt liv, men det er en nydelig by uansett...

Anonym poster: dcff578ece2cd9315e69724b3cdabef6

Skrevet

Fantatisk! Ja, jeg tenkte meg det kom til å bli kaldt, men det gjør virkelig ikke noe. Hvordan synes du utelivet var? Så bra at de har gode museer! Jeg elsker slikt, så det blir definitivt et besøk eller to! Hvilket hotell bodde du på? Eller bodde du kanskje hos ekskjæresten din?

Tusen takk for tipset!

Skrevet

Jeg har vært der, ikke tid til å skrive så mye nå, men kan skrive mer utfyllende i kveld eller morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...