Gå til innhold

Buspar?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, jeg har lest på felleskatalogen ;)

Men er det noen her som har vært borti det, og kan si litt om hvordan det virket for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte di i ca 6 måneder da jeg var deprimert og grublet mye pga. Kjærlighetssorg og noe annet. Jeg hadde god nytte av de da jeg klarte å koble ut litt og slutte å fin-tenke så mye over ting. De gjorde at jeg klarte å slutte å grave meg ned i negative tanker.

Skrevet

Håper det har en virkning på meg også om jeg ender opp med å ta det, er eldre enn cipralex ol, så jeg har inntrykk av at det i det minste er bedre kartlagt.

Gjest Gjest
Skrevet

Er denne kjent for å utløse håravfall? Jeg vet det er overfladisk, men håret mitt er omtrent det eneste jeg er stolt av når det gjelder hvordan jeg ser ut.

Gjest den_stundesløse
Skrevet

Buspar hadde trolig mindre effekt på meg enn en sukkerpille.

Skrevet

Jeg ble så ufattelig trøtt av Buspar, selv på liten dose. Sov, sov og sov...

• 3 uker senere...
Skrevet

Andre som kjenner til denne? Har inntrykk av at den er lite brukt i Norge etter Cipralex ol ble begynt markedsført, så jeg finner lite utenom felleskatalogen når jeg leter.

Skrevet

Har medisinen et synonympreparat med annet navn? Jeg finner ikke noen medisin i felleskatalogen som heter buspar?

Anonym poster: 492f18cb67f8d35b54e3e67834f153c0

Skrevet

Har medisinen et synonympreparat med annet navn? Jeg finner ikke noen medisin i felleskatalogen som heter buspar?

Anonym poster: 492f18cb67f8d35b54e3e67834f153c0

Pussig, ser ut som den har skiftet navn til buspiron her i landet også. Beklager at jeg var uklar.

Skrevet

Gubben bruker Buspiron... uten går han rett i kjelleren.

Han bruker også andre medisiner i kombinasjon med disse, men glemmer han Buspiron noen dager går han som skrevet over...rett i kjelleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...