Gå til innhold

Økologiske produkter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kjøpe en liten gave til noen barn. Foreldrene er svært opptatt av at mat og produkter må være økologisk. Selv har jeg lite peiling på økologisk mat og produkter. Det skal bare være en liten ting. Barne er gutt 1år, gutt 5 år og jente 8år. Helst ønsker jeg å finne dette i tromsø eller alta. Noen her som kan hjelpe meg?

Anonym poster: 010945311b48c978c9dbd525128e4dad

Videoannonse
Annonse
Gjest Ludovie
Skrevet

Hvis det ikke må være en matrelatert gave, har Polarn O. Pyret en del klær i økologisk bomull. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ikke må være en matrelatert gave, har Polarn O. Pyret en del klær i økologisk bomull. :)

Nei, det må absolutt ikke være matrelatert :) Men klær tror jeg fort kan bli en kjedelig gave. Og ønsker heller ikke å bruke så mye penger.

Skrevet

Spør i den lokale helsekost. Økologisk snax/godteri ogeller leker fra fairtrade?

Skrevet (endret)

Til ettåringen kan du kanskje prøve sånne smoothieposer fra Ella's Kitchen (økologiske)? Min gutt elsker dem, og de fås på de fleste matbutikker i Tromsø. Hvis de større barna får lov til å spise sjokolade har Green & Black's god økologisk sjokolade (fås i hvert fall på helsekostbutikken på Pyramiden, muligens flere steder). :)

Endret av Nilma
AnonymBruker
Skrevet

http://greenspirit.m...TOMTOMMAMA/25/1

De selger sånne søte, små, økologiske gavepakker! Ga det mini gavesettet til en som har 2 små jenter og hun ble kjempeglad :-)

Anonym poster: 41f28a15348102e387bb7508e6e45eac

Så fine de er, men jeg har nok desverre ikke tid til å bestille noe.

Spør i den lokale helsekost. Økologisk snax/godteri ogeller leker fra fairtrade?

Det skal jeg gjøre, hadde vært gøy om de hadde noe for barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...