Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg er ikke så veldig fan av og ha sex med kjærsten min og det er ikke ofte vi har oss, men kunne veldig gjerne tenkt meg og ha trekant med kjærsten min og en veninne eller noe. flere som føler har det sånn?

Anonym poster: 9f5fa676043780f7ed1c22c07e8999e6

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

eeeh? her var det mange ting som skurra....

du liker ikke å ha sex med kjæresten din!?

om du trenger å ha med en ekstra person for å få nytelse ut av det, så bør du revurdere

hele forholdet til kjæresten din.....

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor vil du ikke ha sex med kjæresten din? Og hvis du ikke vil ha sex med kjæresten, hvorfor vil du ha trekant med han da?

Skrevet

Har hatt trekant med samboeren min og en venninne. Og det er veldig spennende, men gleden var kortvarig. Det skjedde et par ganger, og endte med at jeg følte meg til overs og at jeg bare var reserve, om jeg kan si det sånn? Skjønner jo at det er spennende med en ny kropp, men jeg ble skikkelig sjalu til slutt.

Er en spennende erfaring, men aldri mer :happy:

• Liker 1
Skrevet

Aldri, aldri, aldri ha en ekstra person med i senga om forholdet/sexlivet deres ikke er bra!

Om man skal ha med en ekstra, er det for "å krydre", ikke for å "plastre"!

Hvorfor liker du ikke å ha sex med kjæresten din? Hva er galt?

Tenner venninna di deg mer? Vil du egentlig være med kjæresten din?

Eller vil du ha trekant, for så å bli "sjalu" og ha en "grunn" til å dumpe han?

K-o-m-m-u-n-i-k-a-s-j-o-n!!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenner på tanken om 2 menn. De skal være bisexuelle og vi skal ha oss med hverandre alle 3!

Anonym poster: 616d21f02918a05dda28b6e6959c7dfb

Skrevet

Aldri, aldri, aldri ha en ekstra person med i senga om forholdet/sexlivet deres ikke er bra!

Om man skal ha med en ekstra, er det for "å krydre", ikke for å "plastre"!

Hvorfor liker du ikke å ha sex med kjæresten din? Hva er galt?

Tenner venninna di deg mer? Vil du egentlig være med kjæresten din?

Eller vil du ha trekant, for så å bli "sjalu" og ha en "grunn" til å dumpe han?

K-o-m-m-u-n-i-k-a-s-j-o-n!!

Helt enig kjære. Som vi har det, så er trekant kun aktuelt når sexlivet og forholdet vårt er bra. Da får vi også mye mer ut av det, og ut av hverandre.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Helt enig kjære. Som vi har det, så er trekant kun aktuelt når sexlivet og forholdet vårt er bra. Da får vi også mye mer ut av det, og ut av hverandre.

eller at det ødelegger absolutt alt og hele forholdet deres....

jeg personlig kan ihvertfall fantasere om trekant, men om det hadde skjedd irl, så tror jeg jeg hadde banka opp den 3. personen så hardt at h*n ikke kunne gå etterpå... er sjeldent sjalu, men å dele sin kjære med noen, tror jeg at mange ikke vet hvordan en reagerer før man er i det.

om man skal ha trekant, så ha det når en er singel, men 2 andre som er single! det er mitt forslag i hvertfall!

• Liker 1
Skrevet

eller at det ødelegger absolutt alt og hele forholdet deres....

jeg personlig kan ihvertfall fantasere om trekant, men om det hadde skjedd irl, så tror jeg jeg hadde banka opp den 3. personen så hardt at h*n ikke kunne gå etterpå... er sjeldent sjalu, men å dele sin kjære med noen, tror jeg at mange ikke vet hvordan en reagerer før man er i det.

om man skal ha trekant, så ha det når en er singel, men 2 andre som er single! det er mitt forslag i hvertfall!

Alle er forskjellige, så hva som fungerer veldig bra for oss, er ikke sikkert fungerer for andre. Men hovedpoenget er som FruN sa, ha det som krydder og ikke som plaster.

Men det viktigste uansett hva man gjør, er å snakke sammen. Hvis sjalusi er ett problem under trekant, kan mye gjøres ved å si ifra der og da. Og hvis man vet man blir sjalu, droppe hele greia.

Skrevet

Helt enig med fruen til HerrN. Har selv vært i åpent forhold. Til å begynne med var det fordi vi hadde et langdistanseforhold. Det var da jeg studerte i Australia og han bodde i Oslo. Til slutt ble det for mye sjalusi inne i bildet og rammene var ikke helt satt før vi bestemte oss for åpent forhold. Det endte med at han lå med en venninne av meg. Lang historie kort - det ble for mye for meg.

Jeg tror to personer i forhold kan ta inn en tredjepart for "krydder" som HerrN påpekte, men ikke som et plaster på et allerede dødsdømt forhold.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt trekant to ganger, begge gangene med en ekstra mann. Fungerte helt greit. Kanskje litt sjalusi for første jeg var sammen med, men gikk veldig bra, andre gangen gikk det mye bedre (da med to andre, og er sammen med han ene).

Det er jo hva man gjør det til selv, og tror man at man kan bli sjalu, er det nok ikke så smart. Og jeg er enig i de andre, at man bør ha det bra i forholdet/seksuelt for å dra med en ekstra person.

Vet med meg selv at jeg ville blitt veldig sjalu hvis vi tok med ei jente inn, så derfor gjør vi heller ikke det, og det er helt ok for begge parter.

Anonym poster: b81f7c49bceda3a9e1ee3243e12b4d1b

Skrevet

Når jeg var russ hadde vi masse trekant men husker nesten ingentingjeg ble helt drita noen uker etter at russetiden var over kom det en gutt ( som også var russ da) bort til meg og så det var dig i senga,

Skrevet

Jeg kjente han ikke i det heletat!!!!!

Gjest NozMonster
Skrevet

Når jeg var russ hadde vi masse trekant men husker nesten ingentingjeg ble helt drita noen uker etter at russetiden var over kom det en gutt ( som også var russ da) bort til meg og så det var dig i senga,

19 år og masse trekanter? :overrasket:

Jeg har sagt det før, men sier det igjen- jeg synes det er oppriktig synd at sex har blitt så innmari upersonlig.... alle har jo sex med alle...

Skrevet (endret)

Høres ut som at dere har et kjempe bra forhold sammen HerrN og FruN!! :)

Det er så hyggelig å se par som er så hengivne og dedikerte til hverandre og også frigjorte nok til å utforske den seksuelle verden sammen. Kan tenke meg at dere har god kontroll på både trekanter og andre saker! :)

Tilbake til saken; TS jeg tror nok at som mange nevner ovenfor her - trekant er ikke veien å gå. Men vær snill og ikke misforstå; jeg virkelig unner deg et virkelig fantastisk sexliv, for det fortjener alle. Lykke til :)

Endret av AnitaB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...