Gå til innhold

Flytte med buss?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har lest litt på sidene til Tollpost, og det virker som de ikke driver med privat "flytting", det er kun fra næringsdrivende til privatpersoner, ikke privat til privat?

"Hvem kan transportere varer med Tollpost Globe?

Tollpost Globe mottar gods til transport fra næringsdrivende til andre næringsdrivende eller privatpersoner. Gods fra privatpersoner mottas kun til transport dersom godset er en retursending til en næringsdrivende avsender, og sendingen er levert av Tollpost Globe."

Kan dessverre ikke sende alt i posten, har en (over)madrass og en skittentøyskurv som jeg vil beholde.

Anonym poster: 3b6acd115ef461201b04418bd272d108

Send mest mulig med posten, slik at når du må ta bussen til studiestedet har du bare en liten veske og skittentøyskurven og madrassen. Den ruller du sammen og teiper rundt så den holder seg og hiver i en søppelpose så den ikke blir skitten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da må jeg ta en kjempesvær taxi fra flyplassen som skal romme 4-5 kofferter, det blir jo også dyrt Skal bo i en hybel, får heller ikke plass til 4-5 kofferter...

Er helt lost nå! Aner ikke hva jeg skal gjøre :(

Anonym poster: 3b6acd115ef461201b04418bd272d108

Vanlig taxi tar fint 4-5 kofferter. Også buss. Ser ikke problemet ditt

Anonym poster: 1c9ca7d9651236a9c28f311ee510f990

Skrevet

Du sier det ikke er noen vits i å kjøpe flere kofferter for du har ikke plass til å ha de i hybelen din. Har du tenkt på å kjøpe en bag eller to istedenfor? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...