Seejer Skrevet 18. juli 2012 #1 Skrevet 18. juli 2012 Hei Har funnet noen som var på samme sted som meg på ferie (hotel), men fikk ikke snakket med vedkommende der, da vi forsvann i forskjellige busser. Fant personen på facebook, blir det dumt å kontakte vedkommende? kan det oppfattes som stalking? Har ikke mulighet å sende melding der, kun friend knappen er tilgjengelig.
Quilliam Skrevet 18. juli 2012 #2 Skrevet 18. juli 2012 Ville ikke sett på det som stalking om dere faktisk snakket og ble knyttet til hverandre. Om det bare er noen du synes så søt ut så virker det litt stalkerish ut ja.
Seejer Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2012 (endret) Har ikke snakket med vedkommende. Litt øye flørting på slutten av turen før vi forsvann hjem i hver sine busser og fly og fikk ikke komt så langt å snakke sammen. Men blir det dumt da å Friende på facebook? Kanskje vente en stund..? En ting til, hun hadde spørt i resepsjonen om mitt rom var utsjekket samme dag som vi reiste, resepsjonen gav bedskjed at noe på rom x og ved navnet x hadde spørt om det... det var litt merkelig... fikk forklart hvem det var og jeg koblet til det vedkommende at det var henne som hadde spurt i resepsjonen, der jeg fikk etternavn og søkt litt rundt på facebook og faktisk fant rett bilde og person Endret 18. juli 2012 av Seejer
Quilliam Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Om hun har spurt etter deg så har jo du svaret der..
Seejer Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2012 ja du har et godt poeng jeg venter en stund, en uke, før jeg Friender på facebook, kanskje det er lurt...? for å vise at det tok en stund før jeg fant ut hvem det var, jeg er egentlig ganske dyktig til å finne info på nettet og det kan virke kanskje litt rar for henne om jeg fant henne så raskt når det var resepsjonen som oppgav etternavn
Gjest Janus Skrevet 18. juli 2012 #6 Skrevet 18. juli 2012 Du er altså i besittelse av navnet hennes fordi hun spurte etter deg i resepsjonen? Da er det vel bare å kjøre på? Og hvorfor skulle du vente? Jeg ser ikke logikken. Fortell henne at du fikk deg en overraskelse når du skulle sjekke ut når resepsjonisten fortalte at en meget vakker kvinne hadde gjort et desperat forsøk på å kontakte deg og til og med hadde forsøkt å bestikke han for å få din kontaktinformasjon. Avslutt med at du synes det var sjarmerende og at du også er interessert. Husk at du er nødt til å legge henne til som venn for å være sikker på at hun får lest meldingen du sender ettersom meldinger fra ukjente ofte havner i "annet" mappen. 5
Seejer Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #7 Skrevet 18. juli 2012 Jeg må først få henne til å akseptere en venneforespørsel fra meg, siden hun har fjernet muligheten til å kunne sende meldinger uten å være venn. Takk for råd, jeg tror jeg snart forsøker å bli venn....
Gjest Janus Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Ja, det er ikke noen grunn til å vente og du vil kun tape på det. I den grad hun husker deg og dere i det hele tatt har hatt en ordløs kjemi, så må du smi mens jernet er varmt. Plutselig har hun møtt noen andre og glemt deg. Det er mulig du får muligheten til å sende en melding når du legger henne til, hvis ikke kan du bare sende en melding etter at hun har akseptert. Just do it. Now. 2
Seejer Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #9 Skrevet 18. juli 2012 holy shit, nå har jeg sendt venne forespørsel, dette blir spennende Fikk ikke skrive noen meldingen...
Birtemor Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Gjør det! Nesten det samme hendte med meg nå nettopp. Var på ferie og der var det en ganske kjekk fyr. Dagen etter jeg kom hjem fikk jeg en venneforespørsel og en melding på Facebook, og vips - nå snakker vi sammen hver dag! Han hadde tatt kontakt i resepsjonen og spurt etter navnet mitt etter at jeg hadde sjekka ut. Syns det var søtt jeg
Seejer Skrevet 18. juli 2012 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2012 Gjør det! Nesten det samme hendte med meg nå nettopp. Var på ferie og der var det en ganske kjekk fyr. Dagen etter jeg kom hjem fikk jeg en venneforespørsel og en melding på Facebook, og vips - nå snakker vi sammen hver dag! Han hadde tatt kontakt i resepsjonen og spurt etter navnet mitt etter at jeg hadde sjekka ut. Syns det var søtt jeg Seriøst? er jo samme som meg det... dette er jo gøy
Miah Skrevet 18. juli 2012 #13 Skrevet 18. juli 2012 Er ikke verre enn å legge vedkommende til. Om han skriver noe til deg, eller du skriver noe og får en god respons, så vet man jo aldri. Om ingenting skjer kan du bare fjerne denne "vennen".
Seejer Skrevet 10. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 10. september 2012 Hva skjedde, player? Ingenting ( jeg trakk tilbake venneforespørselen etter en mnd tid
Gjest Janus Skrevet 11. september 2012 #16 Skrevet 11. september 2012 Ingenting ( jeg trakk tilbake venneforespørselen etter en mnd tid Fordi hun ikke aksepterte? Sikker på det var rett dame? Du tapte ikke noe på å prøve i hvert fall.
Seejer Skrevet 12. september 2012 Forfatter #17 Skrevet 12. september 2012 Mistet interessen når ikke svarte tilbake, synest d egentlig var dårlig gjort slik jeg opplevde det som skjedde før. Bryr meg ikke lenger om denne damen
Seejer Skrevet 12. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2012 Mistet interessen når ikke svarte tilbake, synest d egentlig var dårlig gjort slik jeg opplevde det som skjedde før. Bryr meg ikke lenger om denne damen Når d er sagt hadde jeg ikke forsøkt hadde jeg nok stressa idag med anger og lurt på tenk om osv... Man må tørre å ta sjanser uansett. Det vil gi ro i sjelen til slutt , man lærer
Sophie-Ann Skrevet 13. september 2012 #19 Skrevet 13. september 2012 Den som intet våger, intet vinner!! Lykke til!! 1
Seejer Skrevet 23. september 2012 Forfatter #20 Skrevet 23. september 2012 Om man har spørt noen om dem kjenner en person, og dem sier dem gjør og gir navn, er det feil da å søke opp vedkommende på facebook og sende en melding det og si hvordan man fikk navnet osv. Og fra der prøve å "førte" videre. Eller er det kun creepy?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå