AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Jeg skriver anonymt , jeg vet ikke hvorfor jeg skriver. Jeg har ingen og snakke med nå, ingen som bryr seg. Fikk plutselig en klump i halsen, og vondt i hele kroppen, jeg har lyst til og finne fram et barberblad . Jeg vil kjenne smerten, og glemme fortiden, selvom det bare er for et par minutter. Smerte er et helvete spesielt når det er hjertet som gjør så vondt. Jeg hater at det er sommer. Ikke at jeg egentlig bryr meg. Men det er samtidig flaut, og jeg får alltid skyldfølelse dagen derpå. Men nå savner jeg de ferske arrene, jeg savner smerten, jeg savner og se blodet . Jeg vet ikke hva jeg vil med livet. Jeg er så ulykkelig, alene. Anonym poster: 1f38daf874f8040d42268ee72b9e083c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Du er flink om du ikke gjør det. Anonym poster: e1ad3428aec6b3cefa5407ca6f0c36a9 1
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #4 Skrevet 18. juli 2012 Ikke gjør det. Sitter selv og prøver å holde ut. Vi får klare det sammen! Eller hva?
ninuska_ Skrevet 18. juli 2012 #5 Skrevet 18. juli 2012 Kjære trådstarter, * Selvmordstanker, selvskadingsmetoder og tanker om spiseforstyrrelser. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge disse temaene, og forstår at mange kan ha behov for å skrive om problemene sine. Samtidig kan vi i Kvinneguiden ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe. Derfor vil slike tråder kunne bli stengt, og vi henviser til steder der man kan prate med noen som har kompetanse til å håndtere slike situasjoner. Jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Lykke til. Tråden stenges. Mvh ninuska_, mod
Fremhevede innlegg