Gå til innhold

Fine pupper......?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, det ser ut som plastpupper. Det er ikke så pent.

Skrevet

Tenker du på silikon?

Skrevet

Må si meg uenig. Det ser virkelig ikke ut som silkon.. helt naturlige

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan vi plis slutte med disse ødeleggende trådene om perfeksjon?

SLUTT MED DET

Anonym poster: e65683776cc1a8f900a8e6c46a0a7484

• Liker 6
Gjest Purelove
Skrevet

Det overrasker meg at folk ikke kan se forskjellen på silikon og ekte pupper. Dette er ikke silikon!

• Liker 1
Skrevet

Kate har faktisk ikke silikon. Synes hun har kjempepene pupper. Selv liker jeg veldig godt silikonpupper, gjerne litt faste og runde så man ser at det er silikon.

Skrevet

Kate uptown har fake. Men uansett.

Gjest villrev
Skrevet

Altså. ingen her kan vite om hun har silikon eller ikke.. hvis dere ikke kjenner henne personlig. Hvis det ikke vises veldig tydelig at hun har silikon kan man ikke vite om hun har det eller ikke. Silikon trenger ikke å være super åpenbart. Skjønner heller ikke hvorfor det er så viktig å diskutere, nesten alle pene hollywood-mennesker har fikset på ett eller annet uansett, det er regelen. Man må ikke tro at alt man ser er naturlig skjønnhet bare fordi man ikke tydelig kan se at det er fake.

Skrevet

Dr. Michael Salzhauer fra Miami som opererte hennes bryster om man googler litt. :)

Skrevet

Dr. Michael Salzhauer fra Miami som opererte hennes bryster om man googler litt. :)

Nei, men han sier at hun sannsynligvis er operert. Litt fascinerende at kvinner ikke er bedre til å se forskjell på naturlige og unaturlige bryster.

Skrevet

Camilla fra paradise sine kan da umulig være real? Kate sine MÅ da være ekte, ser forferdelig naturlig ut..

• Liker 1
Skrevet

Camilla fra paradise sine kan da umulig være real? Kate sine MÅ da være ekte, ser forferdelig naturlig ut..

Camilla har silikon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...