Gjest Mamma til 2 :) Skrevet 10. januar 2013 #21 Skrevet 10. januar 2013 Jeg opplevde det samme med mitt eldste som er enda yngre. Jeg likte det ikke da og liker det ikke nå. Barnet får imidlertid lov av sin andre forelder så jeg kommer ingen vei. Min grense går på at jeg nekter å kjøpe snus ettersom det er 18-års grense. Jeg vil ihvertfall ikke gjøre det lettere å skaffe seg dette. Jeg er usikker på hvor farlig det er, men samtidig glad for at det ikke er sigaretter. Det tror jeg både hadde vært farligere og kanskje ? mer vanedannende. Jeg opplevde det samme med mitt eldste som er enda yngre. Jeg likte det ikke da og liker det ikke nå. Barnet får imidlertid lov av sin andre forelder så jeg kommer ingen vei. Min grense går på at jeg nekter å kjøpe snus ettersom det er 18-års grense. Jeg vil ihvertfall ikke gjøre det lettere å skaffe seg dette. Jeg er usikker på hvor farlig det er, men samtidig glad for at det ikke er sigaretter. Det tror jeg både hadde vært farligere og kanskje ? mer vanedannende. Jeg synes at det er farligere med snus siden da får man tobakken rett i blodet, men en røyk kan man stå å la stige opp i lufta. Ikke det at røyking er kult siden det er det ikke! Hilsen mamma til liten røyker på 17 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå