AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Hei jeg skal reise til kreta snart og har store planer om å ta en tatovering, da dette er noe jeg har ønsket meg i mange år. er en jente på 18 år. jeg har tenkt å ha en quote litt lengre opp mellom skulderebladene. det jeg lurer på er om noen av dere har forslag å komme med? noen brae/betydnings/meningsfulle/fine quotes dere vil dele med meg? jeg skal forresten til chania, så om noen av dere har vært dær å tatovert dere vil jeg gjerne høre litt om det. TUSEN TAKK FOR SVAR Anonym poster: 8987e1d41ccc2714e029bddaa2062c18
Gjest badeand1 Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 "jeg er ung og tok tatovering i Kreta men jeg måtte spørre om ideer til hvilken tatovering jeg ville ha" kan du skrive. Neida.. Kan du ikke finne noen fine sangtekster du liker og lete fram en setning derfra? 7
Gjest Maneater? Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Om du er smart nok, så tar du noe som betyr noe spesielt for deg, å som har betydd noe for deg lenge.Ihvertfall hvis du skal ha en quote, blir ikke det litt dumt å tattoovere det første og beste du finner som du liker akkurat nå men ikke om 10 år? Er forresten heller ikke lurt å ta i syden
Gjest Wolfmoon Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Å ta tatovering som du ikke kan bade med eller ha i solen i syden er ikke spesielt lurt. I tillegg kan det være vanskeligere å finne en tatovør i syden som tar hygiene seriøst. Når du i tillegg ikke har noen sterk formening om hva du vil ta så ville jeg nok ventet, spesielt om du vet at du vil ha en quote. En tatovering skal tross alt vare hele livet, så den bør være fin og ha mening for deg. 5
Gjest _Lita_ Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Hvordan tør du å ta tatovering i utlandet?
KaDust Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Jeg har et quote fra yndlingsboka mi mellom skulderbladende. Du bør finne noe som betyr noe spesielt for deg, det er da man er mest sikker på at man ikke vil angre + at man da får en liten fortelling om tatoveringa. 1
Smukka91 Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Hvis du skal tanken tatovering, så bør det være veldig gjennomtenkt! Du må tenke på at dette er noe som du vil ha på kroppen resten av livet:-) så du bør ikke ta et helt tilfeldig sitat. Bør ha en personlig verdi for deg!
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 Jeg tok piercing på Black Sheep! Han virket kjempeseriøs, steril og ordentlig. Ligger omtrent midt i smørøyet, du bare går to gater til venstre når du er ved veiskillet oppenfor fontenen i midten der, så til høyre så ser du en lysende sau. :-)
Gjest Uanonymbruker Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Hvorfor tar du ikke i norge? Blir det ikke kjedelig for deg å ikke kunne ta av deg på overkroppen i syden? 1
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 Hun kan jo ta den siste dagen? Det gjorde jeg sist vi var i Syden.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #11 Skrevet 18. juli 2012 Høres ikke gjennomtenkt ut. Anonym poster: 6a372b179459eff897b3285f17751eb2
Gjest Fairydust Skrevet 18. juli 2012 #12 Skrevet 18. juli 2012 Hva med å vente til du finner noe du virkelig vil gravere inn i kroppen din? Ganske dumt å ta hva som helst bare fordi man SKAL ha tatovering, fordi tatovering er så kult lizzm.
Jolene Skrevet 18. juli 2012 #13 Skrevet 18. juli 2012 Også kan du aldri bli blodgiver siden stedet mest sannsynlig ikke er godkjent i Norge.
Sunshower Skrevet 18. juli 2012 #14 Skrevet 18. juli 2012 Skjønner ikke helt hvorfor du skal ta tatovering i syden når du ikke vet hva du skal ta. Jeg ville ventet til du har bestemt deg 100% for hva du vil ha, og ta den ved et studio i Norge. Det er absolutt verdt de ekstra pengene det koster. I tillegg kan du henvende deg til dem dersom det eventuelt skulle være noe galt ved tatoveringen din, det er ikke like lett når studioet er i utlandet. Tatoveringsstudioer i Norge må så vidt jeg vet oppfylle nokså strenge krav i forhold til hygiene osv. Det trenger det ikke mange steder i utlandet.
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #15 Skrevet 18. juli 2012 Jeg endte opp med å ta en helt annen tatovering enn jeg hadde tenkt da jeg tok min forrige, og nå er jeg faktisk griseglad jeg tok den tatovøren foreslo istedenfor selvom jeg tenkte det kom til å bli himla stygt når han holdt på Har også en teksttatovering jeg bestemte meg for å ta den dagen jeg gjorde det som jeg er veldig fornøyd med. Den første jeg tok er vel den mest gjennomtenkte og den av de 3 jeg liker minst. Men er igrunn ikke misfornøyd med noen av de i det hele tatt. Skjønner ikke alt hysteriet om at det må bety så jævlig mye og være så gjennomtenkt. Man kan vel blekke på det man vil! Er jo personens eget problem om vedkommende angrer.
snuppsia Skrevet 18. juli 2012 #16 Skrevet 18. juli 2012 Jeg ville tatt tattoo her i Norge hos en flink tatovør. Man vet liksom aldri hva man får i utlandet. Har forresten to stk selv, var nøye med å finne en flink en.
betrayed Skrevet 18. juli 2012 #17 Skrevet 18. juli 2012 Jeg ville tatt tattoo her i Norge hos en flink tatovør. Man vet liksom aldri hva man får i utlandet. Har forresten to stk selv, var nøye med å finne en flink en. Jeg fikk bedre behandling i utlandet og de vasket utstyret og slikt på akkurat samme måte. Det kommer nok an på hvor man går. Har tatt piercing i Norge som gikk til helvete, mens den jeg tok på Black Sheep i Chania var aldri et problem. Når hun i tillegg har fått anbefalt et bra studio som har vunnet masse premier og er godkjent så er det vel ikke noe problem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå