Gjest Badabing Skrevet 17. juli 2012 #1 Del Skrevet 17. juli 2012 Jeg kjøpte meg ny bil for snart et år siden, og skal prøve å følge den litt opp. Hva bør gjøres årlig, og hva bør jeg gjøre ellers? Service bør jeg vel ha på den hvert år? Hva med Tectylbehandling? Noe annet? Sikkert teite spørsmål, men har bare lånt bil før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 17. juli 2012 #2 Del Skrevet 17. juli 2012 Tectylbehandling er somregel hvert 3.år Serviceintervall avhenger av bilmerke. Les i serviceheftet ditt, evt ring forhandler å hør når du skal ha service. Ellers så bør du jo vaske bilen regelmessig, polering/lakkrens hver vår og høst, sjekke lufttrykk i dekk hvertfall 1 gang i måneden. Sjekke olje osv. Kommer ikke på noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 17. juli 2012 #3 Del Skrevet 17. juli 2012 Har verken polert eler sjekket lufttrykk hittil, så da får jeg hvertfall gjøre det.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå