Eija Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Jeg og mannen min skal en tur til Brussel om noen uker og være der i noen dager. Noen som har noen tips til ting å se/gjøre + gode restauranter f.eks? Vi er i slutten av tjueårene, skal på et hotell som heter Sofitel tror jeg. Mannen er super allergisk for fisk og skalldyr tror han selv i hvertfall (litt kjedelig siden jeg er kjempe glad i alt fra havet) Det jeg har fått med meg som er vært en titt er jo såklart grand place
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 tja... ved tbanestoppet ROGIER er det et stort kjøpesenter som heter city2 som er verdt et besøk om dere vil shoppe litt. sports direct er en fin butikk man kan gjøre kupp på når det er salg. er også litt shopping i ei sidegate ved city2. så må dere ta en sånn sightseeingbuss så dere ser alle severdighetene. ta også en dagstur til antwerpen, søt liten by. når dere er på grand place går dere selvsagt en tur bort til manneken pis og tar en titt. og spis vafler! har dessverre ingen restauranttips. Anonym poster: 9e726e3ea6cf45eccc66f1c9c0cd7b90
Anneline80 Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Skulle si at dere må spise Moules frites, som de har overakt, men om mannen din ikke tåler skalldyr... Har ingen konkrete restauranttips, men vi spiste mye god mat og drakk godt øl! En trivelig by bare å rusle rundt i, med fine torg og uteserveringsområder.
Gjest Glenfarclas Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 (endret) Det er et museum for musikkinstrumenter, av alle ting, som visstnok er bra. Bygget er veldig pent også! Har planer om å se det selv en dag. http://www.mim.be/en Endret 17. juli 2012 av Glenfarclas
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå