AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Hei. Jeg har lenge ønsket og vurdert silikonpupper. Dette er noe jeg har tenkt på veldig lenge, og lest en del om folk som har tatt det. Så har jeg bare noen spørsmål til dere der ute som kanskje vet litt. (Grunnen for at jeg har lyst på, er fordi puppene mine trekker fryktelig mye ned på selvtilliten min. Kroppen min kan jeg liksom forme selv, men det kan jeg ikke med puppene. Og jeg vil da øke selvtilliten min med silikon, da mine er så og si flate) - Har lest litt om runde og dråpeformet? Hva er forskjellen og hvordan vet man hva som vil se best ut? Er det stor forskjell på dem? - Er det fryktelig vondt i ettertid? (Skjønner at dette er inviduelt, men hva er din erfaring?) - Hvordan fungerer betaling? Kan man dele opp betalingen, eller må man betale alt på engang? - Kan man få lån gjennom banken? Eller gjennom bilforsikring? - Hvilke klinikker er det som er bra? Og som gjør jobben ordentlig, med god oppfølging i ettertid? - Kan man få hengepupper av silikon? Ettersom brystpartiet blir en del tungere? - Blir det mellomrom mellom puppene så man ikke får en "rettstrek" kløft? Anonym poster: d8b70204c3366acf425a4269521a0af2 Anonym poster: fe1a843209f9b67252cb3d887c249271
jabx Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Sikker på at du trenger silikon? Hvordan ser de ut nå?
betrayed Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Har ikke silikon selv, men ja, du kan få hengepupper når du har silikon. Og når det gjelder kløft kommer det vel mye an på hvilken størrelse du vil ha og hvordan du ønsker at du vil ha det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå