AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #1 Skrevet 17. juli 2012 Jeg har lest mange innlegg her på kvinneguiden med samme spørsmål, hvor alle sier "det er forskjellig, prøv deg frem." Men kan dere ikke hjelpe en stakkars jente i nød? Jeg har veldig lyst å gi typen min en, men samtidig har jeg angst for at jeg ikke skal få det til, og derfor er jeg veldig usikker på om jeg tør. Han selv sier at det ikke er så farlig og at uansett hva jeg gjør så er det digg, men jeg vet ikke om jeg tror på han. Jeg har aldri prøvd før, men en gang må være den første.. Tror jeg. Help me out? Tips og triks? Anonym poster: c93d73bfa59c88bb01c2d6dff89188af
Erotisk Flukt Skrevet 17. juli 2012 #2 Skrevet 17. juli 2012 Stoler du på kjæresten din? Ey, vent, nei, det gjør du ikke. Jeg vil anbefale at du hører på hva han sier og starter med det jeg. Er i hovedsak han som vet best hva han liker, men at vi på KG kan komme med innspill på tips og triks etterhvert. 1. Legg hånden rundt huken. 2. Løft staken opp. 3. Sug ømt på ballene og la tungen gli opp skaftet hans. 4. Trekk tilbake forhuden. 5. Sug med fuktig lepper og tunge på kukhodet hans som blottlegges. 6. Gjenta punkt 3 og 5 med jevne mellom. Runk gjerne til. -Domino 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2012 #3 Skrevet 17. juli 2012 Finnes mange artikler om dette også, let litt på nett Jeg var også veldig redd for å ikke være flink, men han likte det, og man blir flinkere etterhvert med litt øvelse, og kanskje litt inspirasjon fra nett. Lykke til og kos dere! Anonym poster: 95418c87e4d5d60ac6c3224d5644d86c
Bedreviterinne Skrevet 17. juli 2012 #4 Skrevet 17. juli 2012 Stikkord: Nok spytt!! Nå mener jeg ikke du skal drukne kuken i sikkel, men om du er usikker på hvordan du gjør ting, så sørg i hvert fall for at det er vått nok. Da skal det mye mer til før ting er ubehagelig, om du skulle gjøre noen små "feilgrep" ;-) Prøv å sette pris på situasjonen. Det er fantastisk å gi en mann (gutt, i ditt tilfelle?) nytelse med munnen og vite at han elsker det. Bare beveg tungen i sirkler rundt hodet, ta forsiktig litt og litt mer av skaftet i munnen om gangen. Ikke prøv å ta alt inn på første runde, da kan du komme borti tenner og slikt, ikke godt!!! Hvis du tar det rolig og forsiktig, og øker presset og intensiteten etterhvert som du kommer mer inn i det, så skal du nok se at han blir fornøyd :-) Du kommer garantert til å merke om han liker det! Prøv å ha det gøy :-D
Auroressa Skrevet 17. juli 2012 #5 Skrevet 17. juli 2012 Lat som det er en iskrem. Eller spør han hva han syntes er deilig.
Gjest "gjest" Skrevet 17. juli 2012 #6 Skrevet 17. juli 2012 Du må spørre fyren du skal suge om hvordan han liker det.
jabx Skrevet 17. juli 2012 #7 Skrevet 17. juli 2012 Ta den rett ned i halsen. Da blir det digg som faen.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. juli 2012 #8 Skrevet 18. juli 2012 opne munnen ta kuken i munnen sug og roter tunga nyyyt!
Gjest Bud Skrevet 18. juli 2012 #9 Skrevet 18. juli 2012 Stikkord: Nok spytt!! Nå mener jeg ikke du skal drukne kuken i sikkel, men om du er usikker på hvordan du gjør ting, så sørg i hvert fall for at det er vått nok. Da skal det mye mer til før ting er ubehagelig, om du skulle gjøre noen små "feilgrep" ;-) Prøv å sette pris på situasjonen. Det er fantastisk å gi en mann (gutt, i ditt tilfelle?) nytelse med munnen og vite at han elsker det. Bare beveg tungen i sirkler rundt hodet, ta forsiktig litt og litt mer av skaftet i munnen om gangen. Ikke prøv å ta alt inn på første runde, da kan du komme borti tenner og slikt, ikke godt!!! Hvis du tar det rolig og forsiktig, og øker presset og intensiteten etterhvert som du kommer mer inn i det, så skal du nok se at han blir fornøyd :-) Du kommer garantert til å merke om han liker det! Prøv å ha det gøy :-D Jepp! 1
Dione Skrevet 18. juli 2012 #10 Skrevet 18. juli 2012 En blowjob kan starte med en forsiktig tunge som sirkler rundt penishodet, ned langs strengen og opp igjen. Rolig og lekende. Etterhvert bruker man mer kraft og legger leppene rundt mens man stadig øker tempo og vakum. Varier gjerne mellom dype "sug" og å suge bare på hodet mens man rynker samtidig. Er selvfølgelig er must at man lar mannen komme i munnen samt å svelge
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2012 #11 Skrevet 18. juli 2012 Jeg varierer litt, og har ikke en bestemt oppskrift. Men dette med spytt, og å begynne forsiktig og så øke tempo og trykk(med hender og munn) . Men, min partner responder ikke mest på dette med slikking rundt selve penishodet(tror det har noe å gjøre med at han har lite forhud) som gjentas i mange slike tråder. Jeg har fulgt med på hvordan han tilfredsstiller seg selv, og der han selv legger mest trykk på selve skaftet er også der han gir sterkest respons under oralsex. Så mitt beste tips er å følge med på hans signaler, og spør hva han liker. Anonym poster: 43906969ad2c464936aef31fd2e76bff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå