Gå til innhold

Hvorfor er Torsdagskveld fra Nydalen så populært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor Torsdagskveld fra Nydalen er så himla morsomt? Ikke fortell meg at jeg ikke har humor, for jeg er stor fan av de aller fleste humorprogram. Men Torsdagskveld fra Nydalen er jo populært, og kredd for det! Men jeg bare grøsser av programmet. For meg så er vitsene dems oppbrukt og det virker som om de gjør research på youtube, for så å gjøre det til sitt eget. Synes det er flaut, og rett og slett barnehage-humor! Folka i Torsdagskveld fra Nydalen kan jo ikke sammenlignes med for eksempel Raske Menn. Trioen er varme og spiller på sjarme og selvironi. Torsdagskveld fra Nydalen har kun selvironi. De tørr virkelig å drite seg ut, og for meg så er det kun det de gjør.

Jeg vil gjerne vite hva jeg går glipp av. Selvfølgelig er jeg klar over at det er en fjernkontroll, og den benytter jeg meg av. Jeg gir dem forsøk,og er åpen mot det som kommer, men det gir ingen mening. Jeg har sett og hørt vitsene dems før. Ingenting er nytt. De improviserer og strekker strikken langt. Jeg fikk med meg engang at de refererte til et youtube-klipp (noe som understreker det jeg argumenterer for nå), der de på en eller annen måte klappa kroppsdelene isammen og falt over stoler og hverandre. Det ble jo bare utrolig dumt og fullstendig overdrivelse! Det virker lite gjennomtenkt og skrapet isammen for å få til en episode. For meg så kunne hvem som helst fylt skoene dems. Det er ingenting unikt og eget i det de gjør.

Jeg vet jeg får mange fans imot meg nå, men det får bare være. Bare fortell meg hvorfor det er morsomt, hvorfor dere ler og hvorfor dere forsvarer programmet..

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enig med du!

Jeg kan se det hvis jeg tilfeldig er sammen med noen som vil se det, men hjemme skifter jeg kanal. Noen innslag er artige og bra humor, men det er bare noen få. Ellers er det mye barnslig og oppbrukt humor ja.

Anonym poster: 02ddbb78e30eb92e1808e3f80af3cfc6

Gjest Swipper
Skrevet

Det er vel enkelt og greit fordi det er mange som liker det de holder på med da?

Selv er jeg enig med deg, TS. De prøver alt for hardt.

Gjest *dragoon*
Skrevet

Enig. Et par av innslagene dems har jeg ledd av (tina og bettina er morsomme :P), men syns det meste er dårlige greier som jeg bare blir flau av å se på.

Min personlige mening er at det ble litt bedre etter at Morten Ram slutta, for han syns jeg var værst.

• Liker 4
Skrevet

Jeg hiver meg på, kanskje vi får noen svar? Jeg har prøvd flere ganger, men til og med da jeg så reklamen for "best of" -programmet deres smilte jeg ikke engang. For det fantes ikke morsomt.

Ylvis-guttas talkshow derimot!! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva som er så morsomt med Torsdagskveld fra Nydalen. Men jeg skal innrømme at jeg av og til blir sittende å se på i håp om at det skal bli morsomt...

Synes Ylvis og Raske Menn er mye morsommere :laugh:

Skrevet

Jeg synes det er veldig morsomt, men jeg har en veldig åpen humor og synes det meste kan være morsomt. Tror det er veldig individuelt og har ikke noe med alder å gjøre heller. Satt å så på en gang med mormor og mamma, mamma synes det var latterlig, kjedelig og dårlig. Mens jeg og mormor holdt på å le oss ihjel. Folk har forskjellig humor, sånn er det bare. Er forresten ikke alle episodene som er like bra.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser på det fordi det hender at de kommer med en scene som jeg synes er veldig morsom, men det er også mye innhold som jeg ikke finner underholdende.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg synes heller ikke det er morsomt, og aner ikke hvorfor det er så populært.

Men det samme kan jeg si om mye humor, fra Mot i Brøstet til Kristian Valen. Folk har som kjent forskjellig humor, sikkert mange som gjesper av Eastbound & Down og Black Books og alt det andre tullet jeg sitter og ler meg ihjel av.

Skrevet

lurer også på det samme.. det rareste er at humoren til henritte steensrtup i den serien hennes hvor hun spilte hun hèlen (en god nummer 2) var sykt morsomt. da forstår jeg ikke hvordan hun kan bli med på noe så håpløst som torsdag kveld... byttet hun humor liksom?

• Liker 3
Skrevet

Syns hele greia minner om en dårlig skolerevy.

• Liker 7
Skrevet

Jeg aner ikke, lurt på det samme som deg TS. Ekstremt dårlig humorprogram!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner rett og slett ikke humoren og Morten Ramm er bare altfor mye samme hvilket program han viser seg i.

• Liker 4
Skrevet

Jeg kan ikke svare på hvorfor det er populært, men mest sannsynlig fordi folk synes det er morsomt;)

Da jeg fulgte programmet var det pga Morten Ramm og hans action der- det syntes jeg var morsomt ;)

Men selv om jeg synes det meste er morsomt vanligvis, så så jeg flere ting som ikke er like morsomt i mine øyne i de nyere episodene, og da ble det bare til at jeg ikke orker å følge med like aktivt som før.

Gjest Minpin
Skrevet

"Heftig shit du ikke kan forstå" får meg alltid til å le, men ellers synes jeg det er et elendig program. Er enig med Hjernesnurr, det minner om en dårlig skolerevy.

Skjønner jo at folk har forskjellig humor, da. Mange synes tross alt at Mr. Bean er morsom. :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

I førsten syntes jeg Henrik Elvestad (da han var ukjent) var en samme type som Morten Ramm. I motsetning til Ramm har Elvestad blitt en respektert person som virker trygg og god. Ramm synes jeg spiller mer på å drite ut andre, og har sjeldent varme replikker. Feks, så må han si at han har ødelagt for en Bieber-fan da han kjøpte en billett kun for å være kjip. Selvom det var tull, så er ikke det måten å gå frem for å være morsom!

Hun Else Kåss Furuseth er jo overhode ikke morsom what so ever!! Hun er lett og like fordi hun er trygg på seg selv på mange måter. Senkveldgutta tok hun inn i varmen, og hun ble enda mer likt. Men da hun vant "Barnehage-tanten" eller hva det nå programmet het, var det fordi hu overhode ikke var morsom. men fordi hun var utrolig klønete, og ungene fikk gjøre som de ville. Det ble til og med kommentert at det var overraskende at hun ikke var så morsom.

Som dere skjønner så er jeg også skuffa over den "hypen" Torsdagskveld fra Nydalen får". Ikke aner jeg hvorfor Ramm klarte å fylle salen. Trekkplastertet var kanskje Thomas Giertsen i analkløereklame?? Greit nok at det ble noe humring men at det skal klare å fylle opp blir jeg ganske overrasket over. Selv var jeg jo ikke der, så jeg kan jo ikke si noe om innholdet. Eneste bilde jeg så, var at dem likte å være nakene på scenen. Personlig synes jeg han fra Raske Menn gjør nakenscener bedre.

Anonym poster: 6577d95ec78d564ff444cc43897921e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Programmet er alltid ujevnt med noen godbiter og mye dårlig.

Else Kåss Furuseth og John Brungot er morsomme, de andre ikke.

Anonym poster: 40f1a2b4909eb71111c2a7fb35eb19ca

• 4 uker senere...
Skrevet

ts, du får det 20. +tenget av meg.

Jeg skjønner ikke gleden ved dette programmet heller. Jeg setter pris på andres glede av det, og det er nok for meg.

Skrevet

Jeg digger det og det er jeg nok ikke alene om siden det kommer på lufta år etter år. Vi har forskjellig humor, sånn er det bare. Jeg f.eks skjønner ikke helt Oluf og Rorbua-humor.

Skrevet

Heter det ikke "Torsdag kveld fra Nydalen"?

Anonym poster: 532bbb34ca3367a54efcf404c2e81212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...