AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Hei jeg lurte på en ting. Er høyden på mennesket dere skal ha sex/forhold med veldig viktig for dere? Refererer mest til gutter her, siden jeg er jente selv, men morro å lese alles meninger rundt dette. Jeg selv er veldig liten (150cm), og blitt kommentert mye for det i barndommen, noe som har gitt meg dårlig selvtillit når det kommer til høyden min. Så jeg ville gjerne høre om dere foretrekker høye mennesker, lave mennesker, eller bryr dere dere noe særlig i det hele tatt? Anonym poster: 4bebd1390686b377114e5c15099a2523
Silfen Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er jente og egentlig spille høyde ingen rolle. Men jeg ville heller hatt en på 165 enn på 2 meter, om jeg måtte velge. 1
Gjest kittycat Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 er jo noen som helst foretrekker enten høye, lave, blonde eller brunetter. When it comes to it all, hvis du er en fin jente med utstråling er det det som teller. En annen ting om de tror du er yngre.. Anyway, tror flest gutter foretrekker jenter som er mer lav enn høy du kan jo gå med hæler når du er ute.. jeg ble ertet siden jeg var lav på barneskolen. Er fortsatt liten, men ikke sånn sykt. Det er en del av personligheten min, stolt av det Ja selv om mange ofte sier "hun lave" trenger det ikke være negativt selv om det kan høres slik ut. Mer kvinnelig uansett å være litt lav enn høy + at gutten gjerne føler seg mer maskulin da ) går fint dette
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Du vil nok få mange ulike svar her inne, fordi noen går etter spesielle høydepreferanser. But I know for a fact at mange menn er veldig glad i små damer! Da får de følt seg så mandige vettu 2
Gjest kittycat Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er faktisk glad for at jeg er litt liten nå til tross for at jeg ble ertet før. Som sagt er det liksom en del av personligheten min + at det blir ekstra oppsig å bruke høye hæler ) og så er det liksom en unnskyldning for mye.. bare tilfeldigvis si til en fyr: "aah, er så lav ser ingenting (a)" da dere er konsert og du får sitte på skuldrene hannes ^^
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Dere er heldige dere "smådamer!" Jeg er 174 og er blitt forbannet med at jeg har fetish for høye hæler. Bare så synd at jeg blir over 185 og ser ut som en transvestitt i de!
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er dame, er lav typ 160. Har egentlig aldri fått hørt noe stygt om høyden, for meg går det mer i " å du er så liten og nett". Hadde en kjæreste en gang som var 2meter, syns jo det var koselig og jeg hadde jo alltid følelsen av at han "passet" på meg men en ting jeg først skjønte når det var blitt slutt og jeg hadde pult litt rundt på en kar som ikke var særlig høy. Var hvorfor det alltid funka så dårlig me doggy og exsen, mens med han andre som ikke var så høy funka det fjell! Anonym poster: 4f5fd85a2bfdc980d7eb9d13e0efa204
KaDust Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er jente, men er bi så kan svare hva jeg liker på de forskjelle kjønna. På menn vil jeg helst at skal være minst like høye som meg selv, men om de er litt lavere gjør ikke det noen ting. På kvinner spiller det ingen rolle hvor høye/lave de er.
belle_ Skrevet 16. juli 2012 #10 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er 177 cm og har heller ikke fått høre noe negativt om høyen min. Blir faktisk sjekket opp av lavere menn også. Skjønner at dere mener det er fint å være lav og feminin, men menn kan faktisk like meg som er litt høyere også. Trenger ikke rakke ned på de som er høye for å føle dere bedre selv. Alle har forskjellige preferanser og enkelte tenker ikke noe på høyde i det hele tatt. Vær fornøyd med den høyden dere har, det er jeg. 1
pratsom Skrevet 16. juli 2012 #11 Skrevet 16. juli 2012 Høyden spiller jo litt inn, men så lenge jenten ikke er høyere en meg så er alt fin fint nå er jeg 190cm, så er jo skjelden jeg møter på noen som er høyere
Yme Skrevet 16. juli 2012 #12 Skrevet 16. juli 2012 Jeg tenkte bare å slenge med at det finnes menn som ikke syns det gjør noe med høye jenter heller. Jeg er 1,86 og har ikke noe problem med jenter som er høyere enn meg.
Gjest Pheel Skrevet 16. juli 2012 #13 Skrevet 16. juli 2012 Jeg synes det er finest å være høy, og er glad for at jeg selv er litt over gjennomsnittlig høy (men skulle gjerne vært enda litt høyere) og at min samboer er en del høyere enn meg. Men igjen så spiller høyden lite iforhold til andre kvaliteter.
Gjest HunterLady Skrevet 16. juli 2012 #14 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er 177 cm og har heller ikke fått høre noe negativt om høyen min. Blir faktisk sjekket opp av lavere menn også. Skjønner at dere mener det er fint å være lav og feminin, men menn kan faktisk like meg som er litt høyere også. Trenger ikke rakke ned på de som er høye for å føle dere bedre selv. Alle har forskjellige preferanser og enkelte tenker ikke noe på høyde i det hele tatt. Vær fornøyd med den høyden dere har, det er jeg. Det er ingen i denne tråden som har rakket ned på høye kvinner. 3
Guybrush Skrevet 16. juli 2012 #15 Skrevet 16. juli 2012 Aldri noen dealbreaker med unntak av om jenta er høyere enn meg. Driter i om noen sier det betyr usikkerhet og tull. Det bare føles feil. Jenta kan ellers være veldig lav uten at det gjør meg noe Alltid syntes jenter i høye hæler er sexy også så
VanDeKamp Skrevet 16. juli 2012 #16 Skrevet 16. juli 2012 Det er ikke høyden som avgjør om dama er bra
Cathrine88 Skrevet 16. juli 2012 #17 Skrevet 16. juli 2012 Jeg bryr meg ikke noe særlig - eksen var vel litt over 170 og samboeren er nærmere 190. Men jeg må innrømme at jeg ser litt ekstra på høye kvinner. En av de vakreste damene jeg kjenner er 185 og går ofte med høye hæler. Jeg synes det er så sexy at hun er stolt av høyden sin og framhever den. 1
Far til 2 Skrevet 16. juli 2012 #18 Skrevet 16. juli 2012 Hei jeg lurte på en ting. Er høyden på mennesket dere skal ha sex/forhold med veldig viktig for dere? Refererer mest til gutter her, siden jeg er jente selv, men morro å lese alles meninger rundt dette. Jeg selv er veldig liten (150cm), og blitt kommentert mye for det i barndommen, noe som har gitt meg dårlig selvtillit når det kommer til høyden min. Så jeg ville gjerne høre om dere foretrekker høye mennesker, lave mennesker, eller bryr dere dere noe særlig i det hele tatt? Anonym poster: 4bebd1390686b377114e5c15099a2523 Som de andre sier er et sikkert folk fra begge leire, men jeg tilhører den som foretrekker lave jenter selv om jeg er godt over 180 selv.
solch Skrevet 16. juli 2012 #19 Skrevet 16. juli 2012 Er jente på 163, foretrekker høye mannfolk. Sann typ. 180-185. Men høyde er ingen hindring om det bare kommer til sex. Men jeg får ikke følelser for noen under 170, da må du være utrolig spesiell. Stygt å si det, men for meg går lave gutter under kategorien jenter/venninner. Med mindre du heter Nate Ruess.. (huff, den var litt fæl, vurderer å trekke den tilbake, men det er sann jeg føler det, så hvorfor lyve om det...?)
Smaalenningen Skrevet 17. juli 2012 #20 Skrevet 17. juli 2012 Jeg er 174 og er blitt forbannet med at jeg har fetish for høye hæler. Bare så synd at jeg blir over 185 og ser ut som en transvestitt i de! Du får finne noen som like tranvestitter da vet du. Men spøk til side. Høyde er nok for min del det som har aller minst å si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå