AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Har møtt en fyr på en datingside på nettet. Vi har bare vært på to dates hittil, men hatt god kjemi.Første date var en "kaffedate" som varte i nesten 6 timer. Neste date var vi på byen og drakk et par øl,også her ble vi sittende i flere timer. Han sender meg nesten daglig sms og meldinger på fbook.Skriver hvor godt han liker meg og hvor mye han gleder seg til å se meg igjen.Jeg gjengjelder dette, men synes innerst inne at det virker nesten litt for godt til å være sant..Tidligere i uken spurte han om jeg trodde vi kunne ha noe seriøst på gang, selv om det kanskje var litt tidlig å si.Svarte tilbake at jeg håpet det,og at jeg likte ham veldig godt. Samtidig med alt dette ser jeg at han veldig mange ganger daglig er pålogget både datingsiden der vi i kom i kontakt + en annen datingside.Det har han selvfølgelig all rett til,logger meg inn av og til jeg også.Men synes det er litt rart siden han gir inntrykk av å være så seriøs med meg? Har også tatt ham i noen løgner innimellom,og det er det som har vært avgjørende for at jeg nå er blitt veldig i tvil. Hva tror dere? Er dette tegn på en useriøs fyr eller kanskje bare en som prøver å ha andre i "reserve"? Hadde vært greit å høre noen erfaringer. (Og jada,jeg vet jeg er en snoker som sjekker når han er pålogget,men begynte ikke med det før jeg tok ham i løgn om forskjellige ting). Anonym poster: ede1418c95a35e4386b8a3097b555538
jita Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Hvis han lyver mye er det vel en person du ikke ville ønske å ha et forhold til allikevel? tror kanskje jeg hadde droppet han, eller ihvertfall tatt det veldig sakte
Steinar40 Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Folk som juger er ingenting å kaste bort tia på, nei.
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Hva lyver han om? Anonym poster: aceaa40808557c5cd2cd45626309803a
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Hva lyver han om? Anonym poster: aceaa40808557c5cd2cd45626309803a TS her Han kan lyve om ting jeg ikke forstår poenget med å lyve om.. Han er veldig ivrig på å treffe meg ofte. Vi skulle f.eks.møtes før helgen, men han måtte melde avbud pga.sykdom. Helt greit det. Jeg hadde ingen grunn til å tro han ikke snakket sant og han skrev han var kjempelei for at han ikke fikk se meg. Men så begynner han å legge ut om symptomer som virker ganske usannsynlige, og skriver at han ikke kan chatte mer på fbook fordi han må avgårde på Legevakten med en gang. Rett etter at vi hadde sagt "Hade" logget han seg inn på begge datingsidene og ble værende der i mange timer..så og si resten av helgen samtidig som han skriver han fortsatt føler seg veldig dårlig. Jeg jobber i helsesektoren og vet mye om symptomer og legemidler. Da han noen timer etter det påståtte legevaktbesøket dukket opp igjen på fbook sa han at han hadde fått antibiotika.Jeg spurte da hvilken medisin (navn på legemiddelet), og han svarte noen legemiddelnavn som er noe helt annet. Ble trist, for da visste jeg at han mest sannsynlig lyver. Jeg lurer på om han kanskje diktet opp sykdom fordi han heller ville chatte med andre hjemme og kanskje møte dem, og heller ha meg som "reserve" til senere... Anonym poster: ede1418c95a35e4386b8a3097b555538 Anonym poster: ede1418c95a35e4386b8a3097b555538
Gjest Mog Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Er enig at han kanskje ikke er til å stole på, og noen som du vil ha et forhold til. Styr unna, og finn noen andre da han virker useriøs?
solch Skrevet 16. juli 2012 #9 Skrevet 16. juli 2012 Det første jeg tenker er at du er paranoid. Det andre jeg tenker er at han er en utrolig dårlig løgner. Hva med å konfrontere han med løgnene?
Gjest .-L-. Skrevet 17. juli 2012 #10 Skrevet 17. juli 2012 Hvorfor gidder du å bruke tid på en som bare lyger? Værse god neste..
Gjest spavalica Skrevet 17. juli 2012 #11 Skrevet 17. juli 2012 TS her Han kan lyve om ting jeg ikke forstår poenget med å lyve om.. Han er veldig ivrig på å treffe meg ofte. Vi skulle f.eks.møtes før helgen, men han måtte melde avbud pga.sykdom. Helt greit det. Jeg hadde ingen grunn til å tro han ikke snakket sant og han skrev han var kjempelei for at han ikke fikk se meg. Men så begynner han å legge ut om symptomer som virker ganske usannsynlige, og skriver at han ikke kan chatte mer på fbook fordi han må avgårde på Legevakten med en gang. Rett etter at vi hadde sagt "Hade" logget han seg inn på begge datingsidene og ble værende der i mange timer..så og si resten av helgen samtidig som han skriver han fortsatt føler seg veldig dårlig. Jeg jobber i helsesektoren og vet mye om symptomer og legemidler. Da han noen timer etter det påståtte legevaktbesøket dukket opp igjen på fbook sa han at han hadde fått antibiotika.Jeg spurte da hvilken medisin (navn på legemiddelet), og han svarte noen legemiddelnavn som er noe helt annet. Ble trist, for da visste jeg at han mest sannsynlig lyver. Jeg lurer på om han kanskje diktet opp sykdom fordi han heller ville chatte med andre hjemme og kanskje møte dem, og heller ha meg som "reserve" til senere... Anonym poster: ede1418c95a35e4386b8a3097b555538 Anonym poster: ede1418c95a35e4386b8a3097b555538 Hvis du ser at han er online på dating sider da er du også online?! ..dessuten kan man stå som online i flere timer etter at man har logget seg av...Man trenger ikke å lyge for å chatte med andre...Det går an å chatte med flere samtidig .Skjønner ikke hvorfor må du abs vite hvilken medisin han bruker osv.Slapp av og nyt den oppmerksomheten du får
Steinar40 Skrevet 17. juli 2012 #12 Skrevet 17. juli 2012 Hvis du ser at han er online på dating sider da er du også online?! ..dessuten kan man stå som online i flere timer etter at man har logget seg av...Man trenger ikke å lyge for å chatte med andre...Det går an å chatte med flere samtidig .Skjønner ikke hvorfor må du abs vite hvilken medisin han bruker osv.Slapp av og nyt den oppmerksomheten du får Kanskje ikke alle bare er ute etter oppmerksomhet slik du tydeligvis er?
Gjest spavalica Skrevet 17. juli 2012 #13 Skrevet 17. juli 2012 Kanskje ikke alle bare er ute etter oppmerksomhet slik du tydeligvis er? Ja akkurat det er jeg ute etter!Bedre det enn å være en bitter og pessimistisk kjærlighetshater(som deg)
Steinar40 Skrevet 17. juli 2012 #14 Skrevet 17. juli 2012 Ja akkurat det er jeg ute etter!Bedre det enn å være en bitter og pessimistisk kjærlighetshater(som deg) Problemet er at oppmerksomhetssjuke individer ikke er noe særlig. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå