Gå til innhold

Møte noen...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...som man har fått kontakt med via Cupidoklubben.

Etter mye om og men, og mange mailer er jeg nå på nippet til å avtale et møte med en fyr jeg har møtt gjennom Cupidoklubben.

Noen som har erfaringer?

Tenkte å møtes offentlig først; en plass med mye folk. Vil se han ann litt før jeg er alene på ett hotellrom liksom.

Anonym poster: 0cabdf6341811aa6f9bbfd9c121d8c67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...som man har fått kontakt med via Cupidoklubben.

Etter mye om og men, og mange mailer er jeg nå på nippet til å avtale et møte med en fyr jeg har møtt gjennom Cupidoklubben.

Noen som har erfaringer?

Tenkte å møtes offentlig først; en plass med mye folk. Vil se han ann litt før jeg er alene på ett hotellrom liksom.

Anonym poster: 0cabdf6341811aa6f9bbfd9c121d8c67

Møtte en del en periode, mest fordi jeg prøvde iherdig å finne noen som jeg syntes var bra nok. Møtte en del for en kaffe/øl, før jeg fant ut at vi ikke var noe særlig. Hadde sex med en derfra. Møt han på en offentlig plass, og jeg ville møttes uten å ha sex første gang, men det er meg. Mest fordi det er enklere å ombestemme seg, og ikke gjøre noe du vil angre på, dersom du får muligheten til å møte han uten at det er noe forventninger om sex. Om dere vil ha sex etter at du egentlig har bestemt deg for å ikke ha sex med han, så er det bare å slå seg løs. Og bruk kondom!

Anonym poster: 74dc1b69e75bb25416dabc57d739fabf

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt mange. Ute på byen, eller hjemme hos meg eller dem. Ikke verre å møte folk derfra enn fra andre datingsider. De på Cupido er gjerne litt mer målrettet, kan man si.

Anonym poster: 445407cb81ba0663c2a87b1af0ffac68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...