AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Da jeg skulle starte å skrive kom jeg plutselig på at jeg faktisk ikke aner hva den væsken som kommer ut når man er kåt heter? Mener altså ikke utflod, men den væsken som kommer ut når man er kåt. Hvordan er det vanlig at den skal være? Min er helt gjennomsiktig, smaker ganske godt (jada har smakt på meg selv, og kjæresten elsker smaken han også), men den er så "slimete" på en måte. Er dette vanlig? Kan stikke fingeren inn og ta med meg væske ut liksom, så dra fingeren langt avgårde mens væsken fremdeles henger fast i fingere. Håper noen skjønner hva jeg mener, og beklager veldig konkret beskrivelse. 25.media.tumblr.com/tumblr_m1zspspfXs1qe0zcfo1_400.jpg (det der er altså ikke bilde av meg, men det var sånn jeg mente med "slimete", men kan dra det mye lenger :s ) Syns det er veldig ekkelt, også med tanke på når kjær sten slikker meg og det liksom henger fra ansiktet hans... Anonym poster: e47f9f85f152cf5c1c8b5bb9f61b96d2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Vanlig ja. Hadde nok sett på det som unormalt om en frisk tent kvinne ikke produserte det smøremiddelet. Anonym poster: ebfb7606026a5cdc6b49866e7caf06c7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Mener jo ikke om det er vanlig å bli våt...men om det er vanlig at det skal være så "slimete". Var vel ikke så vanskelig å skjønne det om du hadde lest HI.. Anonym poster: eb8ec1082a1aa3029eacab98a97a9823
Smaalenningen Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Det bildet du viste er da helt alminnelig "fittesaft" (som det heter på godt norsk), bare at når det kommer i større mengder fordi man koser seg ekstra, så oppfattes den også mer slimete.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå