Gjest Gjest jente25 Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Jeg er en jente på 25 år som lenge har lurt på en ting. Har alle sammen en jomfruhinne? Jeg hadde sex for første gang da jeg var 18 år, det gjorde vondt, men det kom ikke noe blod eller spor etter jomfruhinna. Dette bekymrer meg en del. Kan det ha skjedd meg noe da jeg var liten, et overgrep som jeg ikke hukser/har fortrengt? :o Jeg prøvde tampong en gang da jeg var 16, men klarte ikke sette den helt inn fordi det var for vondt, men tror ikke det kom noe blod/jomfuhinne med som jeg kan huske. Jeg sliter mye med selvbildet og spiseforstyrrelse, kan dette være et resultat av tidligere traumer? Moren min har sagt at jeg som liten plutselig fikk en endring i humøret, jeg ble mer sint og innelukket. Samt at jeg foretrekker veldig røff sex, og tenner på at jeg er den "svake som bli utnyttet". Jeg har lest et sted at man får sexsuelle preferanser etter hvordan man har blitt behandlet før, kan dette stemme med min bekymring om å ha blitt sexsuelt utnytttet? Jeg var veldig aktiv før, med ridning, men dette kan vel ikke ha noe med at jomfruhinna mi har forsvunnet?? Håper noen kan hjelpe meg her, har noen opplevd noe liknende? :o
Gjest Uanonymbruker Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 jeg blødde heller ikke. Er like vanlig det som å blø.
Theya Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Ingen blod her heller. Smerter var det, men ingen blod eller noe annet some skulle tilsi at jeg var jomfru.
belle_ Skrevet 16. juli 2012 #4 Skrevet 16. juli 2012 Jeg blødde heller ikke. Litt smerte var det, men ikke uutholdelig.
HedvigR Skrevet 16. juli 2012 #5 Skrevet 16. juli 2012 Ingen har vel det som man tenker på er "jomfruhinne", det er nesten en slags myte. Vi har ingen hinne som sprekker. Eller, ingen er kanskje feil ord, noen ytterst få har det, men da er det altså en liten "skavank". Etter puberteten er det rett og slett varierende hvor elastiske vi er der nede, så noen vil blø mer enn andre første gangen, men da altså ikke pga. at en hinne sprekker
SoftKitty Skrevet 16. juli 2012 #6 Skrevet 16. juli 2012 Det er jo en slags hinne, men den er ikke hel, den har hull i seg så det går for eksempel fint an å sette inn tampong. Hvis du har drevet med ridning har den nok nesten garantert forsvunnet pga det.. Jeg merket ikke noe spesielt første gang, hverken blod eller smerte..
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2012 #7 Skrevet 16. juli 2012 Bra forklart syns jeg http://everythingagi...mfruhinnen.html Anonym poster: 94694aa663cd9b2117987c640f6b61d7
Gjest Gjest jente25 Skrevet 16. juli 2012 #8 Skrevet 16. juli 2012 Tusen takk for beroligende svar, nå føler jeg at jeg kan slappe av med dette. - TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå