Gelica Skrevet 16. juli 2012 #1 Skrevet 16. juli 2012 Noen her som vet hvordan temperaturen er i Benidorm i desember? Vi har blitt invitert dit i julen av bekjente og lurer på om det er kaldt i desember måned? Blir evt. i siste del av desember vi skal dit (20 - 30. desember)
gladjentaa Skrevet 6. august 2012 #4 Skrevet 6. august 2012 Jeg har vært i Benidorm i desember, og det var ikke så veldig varmt der. Ble ikke noe bading/soling for å si det sånn, men helt ok temperatur. Jeg ble ganske skuffa, da jeg hadde sett for meg at det skulle være varmere. Gikk for det meste med bukse og t-skjorte/tynn jakke og det kunne minne litt om høst/vår her hjemme.. De lokale gikk med boblejakker..
Gelica Skrevet 6. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2012 (endret) Takker for svar. Har hotell med innendørs basseng så datteren vår får badet. Regnet med at det ikke var noen badetemperaturer på den tiden, men høres bra ut å kunne gå med t-skjorte og tynn jakke. Bedre enn hjemme på den tiden i hvert fall :-) Endret 6. august 2012 av Gelica
isbiten. Skrevet 6. august 2012 #6 Skrevet 6. august 2012 Da jeg bodde et år der, så var det vel fra 10 til 20 grader i desember. Husker at mange (også norske) gikk med boblejakke i den perioden. Men det var fine dager også, f.eks julaften var det varmt nok til å ha på kjole, bolero og tynnstrømpebukse da vi var ute. Vil anbefale deg å ha med litt varme klær til kveldene. Dagene kan være veldig fine, og som du sier, bedre enn hjemme på den tiden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå