Gå til innhold

åpne musa deres

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge, og hvor godt må dere kjenne en fyr, før dere åpner musa deres for han?

Anonym poster: 08bcda4b6375e6806420d37d4522da47

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha

Det kommer helt an på om du har nøkkelen det da, må da vite.

Gå på kondomeriet eller apoteket og spørr etter fitte-egg (fungerer akkurat som kinder-egg). Oftest får du bare en liten byggeleke men noen ganger; hvis du er riktig så heldig, da får du en fitte-nøkkel. Denne får du gjerne innenfor en viss kategori f.eks. jenter med størrelse XL fitter. Da kan du åpne XL fitter til din hjertens lyst.

Lykke til med fitte-åpningen!!!! :sminkedokke: :sminkedokke: :sminkedokke:

• Liker 4
Gjest Kyklopen
Skrevet

en huleboer på internett.

fascinerende.

• Liker 13
Skrevet

en huleboer på internett.

fascinerende.

Teknologien har kommet så langt at de kan ha internett i hulen ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

I mitt neste liv håper jeg at jeg blir gynekolog. De må ha en fantastisk jobb. Tenk så mye deilig mus de får se åpenbare seg på jobb hver dag. :gjeiper:

Anonym poster: 1dc2a154228ede20038e87157fa944fe

AnonymBruker
Skrevet

I mitt neste liv håper jeg at jeg blir gynekolog. De må ha en fantastisk jobb. Tenk så mye deilig mus de får se åpenbare seg på jobb hver dag. :gjeiper:

Anonym poster: 1dc2a154228ede20038e87157fa944fe

De får rote rundt i underlivet til 80 år gamle damer med infeksjoner blant annet.

Anonym poster: 1c592076e4447e5d75dd31f58c831ab0

• Liker 13
Skrevet

Du kan jo prøve med; Open sesame!

Gjest Skogmann
Skrevet

Pleier jeg alltid å si til kjerringa. "Åpne opp fitta di nå. Kom igjen da, åpne opp fitta". "Sånn, ferdig. Nå kan du stenge fitta"

• Liker 4
Gjest kittycat
Skrevet

herregud. kunne spurt på en annen måte om du vil ha et seriøst svar. men uansett, spørs på hva jeg vil. om jeg vil ha sex kan jeg det og om jeg vil vente venter jeg. spørs på hva jeg vil og fyren :))

Gjest Madelene1
Skrevet

Hvor lenge, og hvor godt må dere kjenne en fyr, før dere åpner musa deres for han?

Anonym poster: 08bcda4b6375e6806420d37d4522da47

Jeg pleier ikke å "åpne" musa mi for noen, jeg..:roll:

Gjest Skogmann
Skrevet

Jeg pleier ikke å "åpne" musa mi for noen, jeg.. :roll:

Åpner du ikke musa for kjæresten/samboeren en gang? Må han åpne den selv? Jeg pleier å bruke jekk til å åpne kona sin.

• Liker 3
Skrevet

Avhenger av når han velger å dra frem elefantsnabelen.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd at jenter "åpner musa" 15 minutter etter at jeg møtte dem, mens andre ikke åpnet den før 2-3 uker var gått. Flere har ikke åpnet den før jeg gikk lei, så hvor lenge de planla å holde ut vet jeg ikke..

Anonym poster: 1e478c6707c0c2914dd242e3927cec71

• Liker 2
Gjest Madelene1
Skrevet

Åpner du ikke musa for kjæresten/samboeren en gang? Må han åpne den selv? Jeg pleier å bruke jekk til å åpne kona sin.

Haha! Stakkars fruen din! ;P

Gjest tarandus
Skrevet

Trenger enkelte menn virkelig assistanse med å åpne musa og få den inn? Fascinerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...