Gjest aurora Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Har til nå spist uregelmessig, mye brus,godteri,poteter,ris. Ofte et stoort måltid hver dag pluss kanskje et fint rundstykke, en cola og en sjokolade etc, helt håløst med andre ord. Ønsker å legge om til; Frokost: liten skål gryn med 2 dl skummet melk lunch: i grov skive med salat, skinke,ost og paprika/tomat middag: 1 porsjon, 1/2 tallerkenen med grønt, 1/4 ris/pasta/potet og 1/4 magert kjøtt kvelds: litt gryn eller en gulrot + mye vann gjennom hele dagen. Av mosjon blir det rask gange 45-120 min 2-4 ganger per uke Dette må jeg da kunne gå ned i vekt med??
Gjest Candy Pie Skrevet 16. juli 2012 #2 Skrevet 16. juli 2012 Det kommer vel litt an på hvor mange kalorier du før osv Men uten at jeg har noe særlig greie på det, så virker den nye livsstilen din ganske sunn. Og det var ikke for mye i alle fall. Hvor fort du går ned i vekt er ikke godt å si. Men er uansett ikke bra å gå ned for masse på for kort tid. Da betyr det bare at du spiser alt for lite, og det er ikke bra. En halv kilo til en kilo i uken skal være ganske passe vektnedgang
Gjest TS Skrevet 16. juli 2012 #3 Skrevet 16. juli 2012 Takk for svar! Det vil ta lang tid, med andre ord?? :-/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå