Gå til innhold

Stikking i kjeden!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg opplever i perioder at jeg stikker i selve kjeden, kan være nede mot åpningen eller det kan være opp mot livmorstappen. kjennes ut som noen stikker meg med nål, men er ikke så vondt at jeg ligger langflat på sofaen...mer ubehagelig. det skjer heller ikke så ofte, men en gang i blandt.

Nå er jeg ellers en frisk person og har ikke vondt noen andre plasser, går ikke på prevansjon, er prøver, fast partner... i tilfelle dette skulle utelukke noen grunner til at det stikker sånn.

har ikke orket å gå til legen siden det aldri varer lenge kanskje en dag eller to her og der, å stikkingen kommer å går iløpet av dagen.

Hva kan dette være?

Anonym poster: bf70fdec497cdd5429458fe25961b15b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg er ikke gravid!

Anonym poster: e691cebbee739eee8f14d984ca6fc24e

Skrevet (endret)

SKJEDEN, ikke KJEDEN! :kjefte: Er det et sykkelkjede du har nedentil??

Endret av Liquorice
AnonymBruker
Skrevet

Først av alt: et kjede fins på sykler eller du henger det rundt halsen.

Når det gjelder skjeden din: Jeg har lignende smerter i forbindelse med eggløsning. Kommer de på samme tid hver måned?

Anonym poster: 013a430b74adea5da97525d7b26280e5

AnonymBruker
Skrevet

har ikke tenkt på det, så jeg husker ikke. men når du nevner det så venter jeg eggløsning (ut fra mine beregnelser) om 2-3 dager! syntes bare det var så rart for tenkte at ved eggløsning hadde man gjerne vondt i livmora eller ved eggstokkene hehe

Anonym poster: e691cebbee739eee8f14d984ca6fc24e

Gjest babyfirefly91
Skrevet

hm... har hatt det selv noen ganger,men vet ikke hva det kommer av. kanskje begynne å skrive ned når jeg kjenner det får å se om det er et "mønster"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...