Gå til innhold

Har du mobil...?

Dystonia

Anbefalte innlegg

ALLE har mobil!!!!! Jeg har Nokia 3310, og er helt avhengig av den. Tenker aldri over at den er skadelig... Eneste måten den kan være skadelig for meg er hvis jeg får abonnement, for da hadde jeg garantert fått skyhøye regninger som jeg ikke hadde klart å betalt!!

klemmer fra Louise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har mobiltelefon som de fleste andre her. Jeg må innsømme at jeg ikke tenker så veldig mye på at det er skadelig, selv om jeg vet hva risikoer jeg utsetter meg for ved å ha mobiltelefon.

I vårt informasjonssamfunn, som styres av media og massekommunikasjon, er det jo sagt at det meste er farlig. Noen av disse påstandene bør selvfølgelig ats mer alvorlig enn andre, men jeg synes ikke vi bør stoppe utviklingen vår på grunn av slike minimale helserisikoer.

Men det er jo ens eget valg om man vil ha mobiltelefon eller ikke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke på det når jeg bruker den, men tanken ligger nok langt bak i hodet et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har mobil. Tenker ikke på faren ved å bruke den. Er drittlei av å drasse rundt med mobil, skal derfor kvitte meg med den, da jeg ikke har bruk for den i det heletatt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, jeg er "bestevenn" med mobilen min, nesten type avhengig av å ha den med meg de aller fleste steder.

Nei, tenker ikke på at det kan være skadelig, ALT er skadelig i disse hysteri-tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...