Gjest Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg har et sp.mål: Hvordan kan folk skryte av andre som legger ut meget lettkledde bilder av seg selv, MED silikonpupper, at de setter pris på at de legger ut bilder av naturlige kropper? Er silikon plutselig blitt naturlig? Greit nok at kroppen ikke er retusjert, men å kalle det en naturlig kropp er jo helt feil. Silikon er alt annet enn naturlig og at folk skryter uhemmet av kalske pupper sender vel et litt feil signal til unge jenter med mindre pupper?
KaDust Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Kan folk slutte å rakke så jævla ned på silikon ? Føler meg skikkelig dårlig med kroppen min pga alle disse innleggene her selvom jeg har silikon av medisinske grunner og ikke hadde så mye annet valg.
Gjest Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #3 Skrevet 15. juli 2012 Kan folk slutte å rakke så jævla ned på silikon ? Føler meg skikkelig dårlig med kroppen min pga alle disse innleggene her selvom jeg har silikon av medisinske grunner og ikke hadde så mye annet valg. Silikon av medisinske grunner? Jaja...... med mindre du har fjernet et bryst pga. brystkreft så går jeg ikke på den. Jeg er dritlei av at folk mener at silikon er naturlig og at de med silikonpupper har en naturlig kropp. Det er FAKE! Damer med silikon flår av seg klea og menn skryter de opp i skyene fordi de er så flotte og naturlige! Naturlige MY ASS. Gutta slenger om seg med skryt til damer som oppfører seg som bimbo-glamour-modeller. Hva feiler det verden? Hvorfor kan ikke flere sette pris på en naturlig kropp med litt klær på?
KaDust Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Ja, jeg har hatt hormonsforstyrrelser og div som har gitt cyster på hjernen - bl.a stedet hvor man blir utviklet så jeg har aldri utviklet bryster. Jeg hadde valget om å være en 9åring oventil eller å få noen fake. Så hold kjeft. Hva i helvete skal det bry deg om noen andre har silikon uansett, så lenge de som har tatt det er fornøyde og de som må leve de trives med det, så kan vel du gi faen vel? 2
Gjest Anonym bruker Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Ja, jeg har hatt hormonsforstyrrelser og div som har gitt cyster på hjernen - bl.a stedet hvor man blir utviklet så jeg har aldri utviklet bryster. Jeg hadde valget om å være en 9åring oventil eller å få noen fake. Så hold kjeft. Hva i helvete skal det bry deg om noen andre har silikon uansett, så lenge de som har tatt det er fornøyde og de som må leve de trives med det, så kan vel du gi faen vel? Det som er jævlig irriterende er at det skal være normalt å operere en ellers sunn og frisk kropp! DET er sykt! Der er feil å kalle silikon for naturlig for det er IKKE naturlig. Hvor vanskelig skal det være? I tråden jeg sikter til fikk dama kommentarer om at det var flott at hun viste frem sin flotte NATURLIGE kropp, mens hun var fyllt opp av silikon. Jeg kan forstå at man vil ha silikon om man har måttet operere bort det ene pga. brystkreft, men at det skal være normalen å ha silikon er jeg veldig imot.
KaDust Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 Det er jo ikke normalt å ha silikon, kanskje de trodde hun hadde naturlige pupper da?! Er ikke alle det er så jævla tydelige på at har silikon, og det finnes faktisk de som har naturlige pupper også hvor andre tror de er proppa med silikon (søstra mi har slike). Og hvorfor bry seg om andre operer seg eller ikke? Er du imot det, så bare ikke gjør det selv da vel?! Problem solved.
Cho Kon It Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Hvorfor spyr du ut disse meningene her? Det er mange som er enig med deg og mange som er uenige. Folk har forskjellig syn på ting, og det å sitte på sin høye hest og mene at det ene er riktig og det andre feil er en uting. Det er ganske få mennesker som mener at silikon er naturlig, men vi kaller det ikke for sykt eller roper ut FAKE eller beskylder alle med silikon for å være bimboer av den grunn. Vis litt medmenneskelighet, og la folk få gjøre som de vil med kroppen sin. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå