Lunaa Skrevet 15. juli 2012 #1 Skrevet 15. juli 2012 Jeg skal til trondheim neste helg! Reiser alene og lurer derfor på om noen har noen forslag til hva man kan gjøre som singel i trondheim, både på dagtid og kveld :D
She_Leiva Skrevet 15. juli 2012 #2 Skrevet 15. juli 2012 Shopping på dagen og utested på kveldene. Vi har også passer som Vitenskapsmuseet, Rockheim, og Ringve museum om du er interessert i noe slikt.
Lunaa Skrevet 15. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2012 Shopping er jo alltid gøy Museum er ikke helt min greie, men hva slags utesteder kan du anbefale?
She_Leiva Skrevet 15. juli 2012 #4 Skrevet 15. juli 2012 Tja, kommer helt an på hvilken by-type du er det. Jeg trives godt på "Frakken", det er en pianobar med noe tvilsomt klientell iblant, men det er kjempemoro om man er flere venninner. "Gossip" er en slager om du trives blant sosietetens barn, der er det mye champis og glatte gutter, men også veldig trivelig fordi de fleste er i godt humør.
Gjest Mog Skrevet 15. juli 2012 #5 Skrevet 15. juli 2012 Her i byen er det generelt mye om hva slags utesteder, og musikk du vil lytte til. Du kan se en oversikt over mange utesteder her. I tillegg så er det også en oversikt hva som skjer ellers i Trondheim dag for dag her.
Dreaming Skrevet 15. juli 2012 #6 Skrevet 15. juli 2012 (endret) Tja, kommer helt an på hvilken by-type du er det. Jeg trives godt på "Frakken", det er en pianobar med noe tvilsomt klientell iblant, men det er kjempemoro om man er flere venninner. "Gossip" er en slager om du trives blant sosietetens barn, der er det mye champis og glatte gutter, men også veldig trivelig fordi de fleste er i godt humør. Er ikke Frakken konkurs? Endret 15. juli 2012 av Dreaming
miip Skrevet 15. juli 2012 #7 Skrevet 15. juli 2012 Jeg skal til trondheim neste helg! Reiser alene og lurer derfor på om noen har noen forslag til hva man kan gjøre som singel i trondheim, både på dagtid og kveld :D Jeg er fra Trondheim, og er mye ute i helgene Kan anbefale Kos, Raus, Vega(dessverre stengt i sommer), Barmuda og Søstrene Karlsen. På Gossip er det litt fjortissfaktor. Downtown har noe for alle. Mine favorittplasser er Kos og Søstrene :-)
She_Leiva Skrevet 15. juli 2012 #8 Skrevet 15. juli 2012 Er ikke Frakken konkurs? Jo, du sier noe der! Har hørt noe slik, men det vitner jo egentlig bare på hvor lite jeg egentlig er på byen. Holder meg til festkvelder på lokalrestauranten for tiden så. Egentlig rart Frakken gikk konken når jeg la igjen alle de pengene på Martini der. Hmm... Ja, Mormors Stue er en fin vorseplass med folk av ALLE slag. Alt fra Hippier til soosegutter henge på mormors for ett rolig vors, men det er bare åpent til 23:30... Hmm, kanskje derfor det er en vorseplass!
Gjest miaw Skrevet 15. juli 2012 #9 Skrevet 15. juli 2012 Når det gjelder utesteder så er blæst kjempe gøy om du vil danse. Mormors er koselig om dere er en stor gjeng og dere er ute etter billig øl. Downtown kan og være gøy, men ikke dra på en lørdag, da er det alt for mye folk der.
Gjest Mog Skrevet 16. juli 2012 #10 Skrevet 16. juli 2012 Ja, Mormors Stue er bra, og alt av klientell er der. Skal du ha bord, så bør du komme litt tidligere enn klokken 20:00 i hvertfall.
Dreaming Skrevet 16. juli 2012 #11 Skrevet 16. juli 2012 Kjøttmarked: DownTown, Gossip og Crash. Rolig med live musikk: Macbeth Plass for den ølinteresserte: Den Gode Nabo og Mikrobryggeriet Fotball: Three lions Litt av alt: Samfundet Har du ikke vært i Trondheim bør du se: Lerkendal, Samfundet, Festningen, Marinen og Stiftsgården.
kulu-kulu Skrevet 16. juli 2012 #12 Skrevet 16. juli 2012 Hvor gammel er du, og hva liker du av utesteder? Dans , live musikk , pub ? Om været er bra , så må du ta en tur på Munkholmen. Går båt fra Ravnkloa hver time , hver halve time om været er bra og det er mye folk.
Mann1986 Skrevet 16. juli 2012 #13 Skrevet 16. juli 2012 Er ikke Frakken konkurs? Konkurs. blir solgt og gjenåpnet
Månestråle** Skrevet 16. juli 2012 #14 Skrevet 16. juli 2012 Hvor gammel er du, og hva liker du av utesteder? Dans , live musikk , pub ? Om været er bra , så må du ta en tur på Munkholmen. Går båt fra Ravnkloa hver time , hver halve time om været er bra og det er mye folk. Morsomt 1
super-s Skrevet 16. juli 2012 #15 Skrevet 16. juli 2012 Tja, kommer helt an på hvilken by-type du er det. Jeg trives godt på "Frakken", det er en pianobar med noe tvilsomt klientell iblant, men det er kjempemoro om man er flere venninner. "Gossip" er en slager om du trives blant sosietetens barn, der er det mye champis og glatte gutter, men også veldig trivelig fordi de fleste er i godt humør. Frakken er jo lagt ned!
super-s Skrevet 16. juli 2012 #16 Skrevet 16. juli 2012 Jeg liker meg best på Blæst og Down Town. Mormors er også en koselig vorseplass som flere over her sier! Billig (vel, ihvertfall billigere enn andre plasser) øl har de og =)
addict Skrevet 16. juli 2012 #17 Skrevet 16. juli 2012 For ryddighetens skyld: Frakken er konk, Crash har mista sjenkebevillinga og Vega er stengt av en eller annen grunn. Gosip er for fjortiser uten klær, og ikke gå på Downtown for da holder du meg våken om natta Raus er koslig, men 23-års, likt som Kos. Alt på solsiden er egentlig ok+. Tulla Fischer er gull om du vil spise litt mens du vorser, fantastisk mat. 1
addict Skrevet 16. juli 2012 #18 Skrevet 16. juli 2012 Circus er egentlig ikke så værst det heller, blir vel en mellomting mellom Raus og Downtown!
HedvigR Skrevet 16. juli 2012 #19 Skrevet 16. juli 2012 Rolig med live musikk: Macbeth Jeg liker meg godt her God blanding av folk, gratis, og av og til kan man få folk til å danse litt mellom bordene og For ryddighetens skyld: Frakken er konk, Crash har mista sjenkebevillinga og Vega er stengt av en eller annen grunn. Gosip er for fjortiser uten klær, og ikke gå på Downtown for da holder du meg våken om natta Hva :O Når skjedde det?
super-s Skrevet 16. juli 2012 #20 Skrevet 16. juli 2012 Jeg liker meg godt her God blanding av folk, gratis, og av og til kan man få folk til å danse litt mellom bordene og Hva :O Når skjedde det? Var noe med salg av narkotika og mye tvilsomt som skjedde der, så de mistet sjenkebevilgninga for 4 ÅR!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå